.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
نسرین شاکرمی حدس‌هایی درباره احتمال خودکشی دخترش می‌زد
اسناد جدیدی از پرونده مرگ نیکا شاکرمی که به دست آمده است، نشان می‌دهد نسرین شاکرمی در آخرین مکالمات خود با دخترش نیکا گمانه‌هایی درمورد احتمال خودکشی نیکا داشته است.(ادامه)
با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند. تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
اورِلین ورون (Aurélien Véron) نماینده شورای پاریس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نیرو‌های امنیتی را مسئول کشته شدن این سه تبعه افغان دانسته است. شورش در پاریس در پی کشته شدن سه تبعه افغان
اورِلین ورون (Aurélien Véron) نماینده شورای پاریس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نیرو‌های امنیتی را مسئول کشته شدن این سه تبعه افغان دانسته است.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد. واکنش پوتین به طرح سوییس برای پایان جنگ اوکراین
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد. توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای ساعات پایانی ماه رمضان
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
محافل ترتیل‌خوانی در شبکه‌های سیما
شبکه‌های سیما در روز‌های ماه مبارک رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در ساعات مختلف، روانه آنتن می‌کنند.(ادامه)
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد. پشت پرده برکناری خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما / اولین تبعات حرکت عجیب رسایی/ معاون برکنار شده از مجری می خواست تا علیه قالیباف و سپاه سوال بپرسد
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت به‌ویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی با تکیه بر ایمان و سلاح‌هایی که دارند حالت تهاجمی به خود گرفته و قهرمانانه ارتش اسرائیل را دچار چالش اساسی کرده‌اند ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ پوشش متفاوت یک مهمان بیت رهبری
صبح دیروز مردم استان آذربایجان شرقی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند. در میان مهمانان رهبر انقلاب اقلیت های مذهبی نیز حضور داشتند.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
«کشور شما را ترک می‌کنم تا برای خدمت به کشور خودم بروم. مهمان‌نوازی دولت فرانسه و حس آزادی‌خواهی آن را فراموش نخواهم کرد.» روزشمار تاریخ انقلاب، چهارشنبه ۱۱ بهمن ۵۷ / پیام خداحافظی امام خمینی از فرانسویان:
«کشور شما را ترک می‌کنم تا برای خدمت به کشور خودم بروم. مهمان‌نوازی دولت فرانسه و حس آزادی‌خواهی آن را فراموش نخواهم کرد.»(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان گفت: ۵۴ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در یک مراسم عروسی که پای تعدادی از مجروحان را به بیمارستان نیز کشاند، دستگیر شدند. دعوای دسته‌جمعی ۵۴ مهمان یک عروسی در گرگان
فرمانده انتظامی گرگان گفت: ۵۴ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در یک مراسم عروسی که پای تعدادی از مجروحان را به بیمارستان نیز کشاند، دستگیر شدند.(ادامه)
رییس سازمان صداوسیما که شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد. پاسخ معنادار رئیس صدا و سیما به کنایه‌های جناب خان
رییس سازمان صداوسیما که شامگاه گذشته در اختتامیه جشنواره‌ای با موضوع آگهی‌های بازرگانی حاضر شده بود، با شوخی‌های عروسک «جناب خان» مبنی بر غیبت مدت‌دار روی آنتن مواجه شد که او هم در واکنش به آن اتفاقی را یادآور شد.(ادامه)
پخش فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا از پنجشنبه ۵ بهمن ماه در شبکه نسیم آغاز می‌شود. پژمان بازغی «کودک شو» را به ملیکا شریفی نیا تحویل داد
پخش فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا از پنجشنبه ۵ بهمن ماه در شبکه نسیم آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه دیروز که اولیای دم داریوش مهرجویی در آن حضور نداشتند اما پدر وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) حضور داشت، متهم ردیف دوم پرونده جزئیات کاملی از شب حادثه شرح داد. روایت تازه از شب قتل مهرجویی و همسرش / کریم: قتل را به گردن من انداختند
شمال نیوز : در جلسه دیروز که اولیای دم داریوش مهرجویی در آن حضور نداشتند اما پدر وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) حضور داشت، متهم ردیف دوم پرونده جزئیات کاملی از شب حادثه شرح داد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 80 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.