.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است. گل محمدی لیست خروجی پرسپولیس را اعلام کرد!
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان + لیست کامل
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۶ خود، اسامی نامزدهای دومین میان‌دوره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان را که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرارگرفته است اعلام کرد.(ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر گوران بیان داشت: ايجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به‌عنوان يك شيوه كارآمد جابه‌جايی در مسافت‌های كوتاه.... « ساری » ؛ میزبان پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو / پیشتازی ساری به عنوان شهر دوستدار سلامت و محیط‌زیست
شمال نیوز : دکتر گوران بیان داشت: ايجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به‌عنوان يك شيوه كارآمد جابه‌جايی در مسافت‌های كوتاه....(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
شمال نیوز:  زمین لرزه ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر در مرز سمنان ومازندران را لرزاند که گزارش مقدماتی این زمین لرزه منتشر شد .... مرز سمنان ومازندران لرزید
شمال نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر در مرز سمنان ومازندران را لرزاند که گزارش مقدماتی این زمین لرزه منتشر شد ....(ادامه)
اقدام شایسته و قابل توجه معاون عمرانی استانداری مازندران
(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
دژپسند، انتخابي اصلح
(ادامه)
چه کسی جای نجفی به بهشت می‌رود؟
استعفای پرحاشیه شهردار تهران روی میز پارلمان پایتخت است و اگر این استعفا منجر به خروج او از بهشت شود وقت آن رسیده که به گزینه‌های جایگزین فکر شود.(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.... پیام تسلیت استاندارمازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوري
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد....(ادامه)
شمال نیوز : اصولگرايان تلاش مي كنند كه با استفاده از ابزار جمنا براي انتخابات مجلس آتي يك فهرست واحد ارائه كنند اما فعاليت‌هاي قاليباف و رئيسي نشان مي‌دهد كه اردوگاه اصولگرايي در انتخابات 98 حداقل سه فهرست خواهد داشت..... رقابت قالیباف و رئیسی با لیست انتخاباتی جمنا در انتخابات 98
شمال نیوز : اصولگرايان تلاش مي كنند كه با استفاده از ابزار جمنا براي انتخابات مجلس آتي يك فهرست واحد ارائه كنند اما فعاليت‌هاي قاليباف و رئيسي نشان مي‌دهد كه اردوگاه اصولگرايي در انتخابات 98 حداقل سه فهرست خواهد داشت.....(ادامه)
اقدام مشترک سحر قریشی و مهدی طارمی/عکس
سحر قريشي و مهدي طارمي تمامي كامنت هاى اينستاگرام خود را بستند!(ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
انتصاب مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا شهرداري ساري
اميد مالجو از سوي مهدي عبوري شهردار ساري به عنوان مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا (ع) منصوب شد (ادامه)
قطعی مقطعی برق در غرب مازندران به دلیل رعد و برق شدید
مدير روابط عمومي توزيع برق غرب مازندران از قطعی مقطعی برق در غرب استان به دلیل رعد و برق شدید خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
 مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد.
شهرداران مناطق سه گانه و مديرعامل سازمان عمران شهرداری ساری منصوب شدند
مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد. (ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
 شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و ....

بهره برداری از زیرگذرهای منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و .... (ادامه)

کارگر ۲۶ ساله در اثر برق گرفتگی در بابل علائم حیات خود را از دست داد اما در بیمارستان سرنوشت او تغییر کرد.
جوان مرده بابلی در بیمارستان زنده شد!
کارگر ۲۶ ساله در اثر برق گرفتگی در بابل علائم حیات خود را از دست داد اما در بیمارستان سرنوشت او تغییر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد.....


نتایج نهایی آرای نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساری + تعداد آرا
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد..... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 77 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.