.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگاهی به سوابق اعضای کابینه موقت طالبان
طالبان روز گذشته پس از چند روز تاخیر که گفته می شد به علت اختلافات داخلی و ادامه جنگ در پنجشیر بود اعضای کابینه موقت افغانستان را اعلام کرد. (ادامه)
روایتی از علاقه یک تکفیری به یک شیعه ایرانی
تکفیری با رمان‌های دیگر فرق می‌کند. کتابستان این کتاب را با 176 صفحه، قطع پالتویی، و جلدی شومیز به بازار کتاب سپرده است. (ادامه)
شمال نیوز : به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی که توسط مقام معظم رهبری از هفتم تیر ماه به دلیل واقعه هفتم تیر تا 12 خبرگزاری فارس: تجلیل از خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرمتیرماه که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایرباس ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا شد، شنبه‌شب همایشی با حضور جمعی از.... تجلیل از خانواده شهدای ترور و مدافع حرم در همایش هفته حقوق بشر آمریکائی
شمال نیوز : به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی که توسط مقام معظم رهبری از هفتم تیر ماه به دلیل واقعه هفتم تیر تا 12 خبرگزاری فارس: تجلیل از خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرمتیرماه که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایرباس ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا شد، شنبه‌شب همایشی با حضور جمعی از....(ادامه)
عکسی از جانشین ملاعمر
طالبان افغانستان مرگ ملا محمد عمر رهبر این گروه را تایید کرد . ملا منصور از اهالی قندهار، معاون ملاعمر و فرمانده نظامی میدانی طالبان بود. گفته می شود ملا منصور از روند مذاکرات صلح با دولت افغانستان حمایت می کند. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
ملاعمر کشته شد
(ادامه)
مهم‌ترين هك‌هاي سال 90
(ادامه)
عباس تقدسي نژاد خبر مرگ بن لادن!(يادداشت)
عباس تقدسي نژاد(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.