.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد. اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با ۴۰ درصد افزایش برای امسال
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.(ادامه)
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد. تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد. کارت سوخت اضطراری پمپ‌بنزین‌ها جمع نمی‌شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد.(ادامه)
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد. استوری شرم‌آور بازیگر حاشیه دار درباره حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۰ اسفند
توصیه‌های رهبر انقلاب درباره انتخاب اصلح و فراهم بودن مقدمات برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند. مردم با اعتبار و اعتماد به تبلیغات افراد مشهور به این شرکت اعتماد کردند و کلاه سرشان رفت؛ لذا مسئولیت متوجه این افراد است. حداکثر مجازات مالک کوروش کمپانی چقدر است؟
یک وکیل دادگستری درباره مسئولیت افراد مشهور در تبلیغات کورش کمپانی گفت: این افراد وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند. مردم با اعتبار و اعتماد به تبلیغات افراد مشهور به این شرکت اعتماد کردند و کلاه سرشان رفت؛ لذا مسئولیت متوجه این افراد است.(ادامه)
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد. اسناد جدید می‌تواند وضعیت صلاحیت‌ها از رد به تأیید و یا برعکس تغییر دهد
قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان گفت: اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می‌آید، ممکن است وضعیت آن‌ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود.

برخی با ائتلاف‌های خودخواهانه دنبال انتخابات حداقلی‌اند
عده‌ای در ائتلافهای خودخواهانه تمام فعالیتهای شان را مذبوحانه بر شکل گیری انتخاباتی حداقلی بکار گرفته‌اند و رسیدن به اهداف شوم شان را در بیان سخنان پوچ و عملکردهایی می بینند که موجب نا امیدی مردم شود. (ادامه)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه... روایتی عجیب از یک شهیدی که با آبرویش بازی کرد!(يادداشت)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه...(ادامه)

سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.



رییس جدید ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
سید محمود حسینی پور با صدور حکمی، رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست. پزشک آملی : ملزم به رعایت حجاب هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست.(ادامه)
به گفته وزیر آموزش‌وپرورش اجرای سراسری طرح باز شدن در‌های مدارس در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های دیگر دارد. تکلیف باز شدن مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه مشخص شد
به گفته وزیر آموزش‌وپرورش اجرای سراسری طرح باز شدن در‌های مدارس در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های دیگر دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود. قانون بیمه شخص ثالث راننده‌محور همچنان منتظر اجرا
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود.(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با حضور مقام‌های ارشد این رژیم هشدار داد که درگیری با حزب الله لبنان سخت خواهد بود زیرا حزب الله ۱۰ برابر قوی‌تر از حماس است. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله ۱۰ برابر از حماس قوی‌تر است
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با حضور مقام‌های ارشد این رژیم هشدار داد که درگیری با حزب الله لبنان سخت خواهد بود زیرا حزب الله ۱۰ برابر قوی‌تر از حماس است.(ادامه)
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود اولین جزیره هوش مصنوعی جهان مجوز دریافت کرد
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد .

ورود چوب و کاغذ مازندران از آذر ماه به بورس / ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی در مازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از ورود شرکت چوب و کاغذ استان ، از آذر ماه امسال به بورس خبر داد . (ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد در استان خبر داد. تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد در استان خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 55 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.