.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ونیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورهای مورد نیاز فرودگاه‌های ونزوئلا از طریق تولیدات ایرانی تامین می‌شود. تراکتورهای ایرانی در راه فرودگاه‌های ونزوئلا
مدیرعامل شرکت ونیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورهای مورد نیاز فرودگاه‌های ونزوئلا از طریق تولیدات ایرانی تامین می‌شود.(ادامه)
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد. کشف دارویی که باعث کاهش وزن بدون عمل جراحی می‌شود
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود. حاجی دلیگانی: دولت باید قانون مالیات هنرمندان و بازیگران را اجرایی کند
به گفته نماینده مجلس، آن چه مجلس تصمیم گرفته باید اجرا شود هیچ کس به جای مجلس نباید تصمیم بگیرد طبق قانون باید از هنرمندان و بازیگران مالیات اخذ شود.(ادامه)
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد. تا احساس خستگی می‌کنید، نوروبیون نزنید
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد.(ادامه)
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند. دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت ‌در گیلان‌/ ارتباط مستقیم متهمان با ‌صهیونیست‌ها + جزئیات
شمال نیوز: اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. نکاتی برای خرید دام مناسب برای قربانی
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند. پشت پرده دلار تلگرامی | تغییر ریل سیاست ارزی؛ پیامد انتقاد رهبری از رفتار ارزی شرکت‌های دولتی
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برنامه ای برای ذخیره‌سازی آبهای کشور نداریم، اظهار کرد: ما سدهایی در کشور داریم که ساخت آن  ۲۳ سال پیش آغاز شده است اما هنوز تمام نشده است غافل از اینکه ۲۳ سال از عمر این سدها گذشته است؛ یعنی ۲۳ سال را از دست دادیم بدون اینکه از آن بهره برداری کنیم. مهاجرت به شمال کشور افزایش می‌یابد / استان‌های مرکزی از جمعیت خالی می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برنامه ای برای ذخیره‌سازی آبهای کشور نداریم، اظهار کرد: ما سدهایی در کشور داریم که ساخت آن ۲۳ سال پیش آغاز شده است اما هنوز تمام نشده است غافل از اینکه ۲۳ سال از عمر این سدها گذشته است؛ یعنی ۲۳ سال را از دست دادیم بدون اینکه از آن بهره برداری کنیم.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند. دیابت باعث سرعت پیری مغز می شود!
یک مطالعه جدید نشان داده است که ابتلا به دیابت نوع ۲ سرعت پیری مغز و زوال شناختی را تسریع می‌کند.(ادامه)
این طرح به بهانه سامان‌دهی به فضای مجازی تصویب شده است تا صدا و سیما به بحث تولید محتوای برنامه‌های برون‌سازمانی ورود کند.


هدف از تشکیل ساترا اعمال نفوذ و محدود کردن اپپلیکشن های پخش فیلم و رسانه هاست/ نظارت ساترا قانونی نیست
این طرح به بهانه سامان‌دهی به فضای مجازی تصویب شده است تا صدا و سیما به بحث تولید محتوای برنامه‌های برون‌سازمانی ورود کند. (ادامه)
بیماری‌های خاموش اما کشنده
رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود.(ادامه)
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی
معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران درباره شرایط بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
۱۰ نشانه کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم می‌تواند علائم مختلفی به همراه داشته باشد.(ادامه)
۵ علامتی که باید سیستم ایمنی بدن تقویت شود
نشانه هایی وجود دارد که به شما اخطار می دهد باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.(ادامه)
اولین نشانه دیابت نوع دوم، تکرر ادرار است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکز) بدون استفاده وجود دارد که کلیه تشخیص دفع آنها را می‌دهد. در این صورت تعداد دستشویی‌رفتن‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ادرار به طور محسوسی بیش از حد طبیعی است. ۱۰ نشانه بالا بودن قند خون
اولین نشانه دیابت نوع دوم، تکرر ادرار است. در بدن ما میزان زیادی از قند (گلوکز) بدون استفاده وجود دارد که کلیه تشخیص دفع آنها را می‌دهد. در این صورت تعداد دستشویی‌رفتن‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ادرار به طور محسوسی بیش از حد طبیعی است.(ادامه)
۳ دلیل برای جدی گرفتن اُمیکرون
یکی از دلایلی که ما تاکید داریم که افراد خطر ابتلا به کووید را نپذیرند و مراقب باشند به این بیماری مبتلا نشوند این است که ابتلا به این بیماری با عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی همراه است.(ادامه)
خواص معجزه آسای ویتامین c
ویتامین ث یکی از موثرترین و سالم ترین مواد مغذی است. این یک ویتامین قابل حل در آب و یک آنتی اکسیدان قدرتمند در سنتز کلاژن است که به تقویت رگ های خونی و ماهیچه ها کمک می کند.(ادامه)
چرا نباید چای داغ بخوریم؟
نوشیدن چای به مقدار بیش از ۷۰۰ میلی لیتر و حرارت بیش از ۶۰ درجه در روز؛ خطر ابتلا به سرطان سلول سنگفرشی مری را حدود ۹۰ درصد افزایش می‌دهد.(ادامه)
کبد چرب چیست و برای درمان آن چه باید کرد؟
کبد چرب عارضه‌ای شایع است که در نتیجه تجمع چربی اضافی در کبد ایجاد می‌شود.(ادامه)
اگر این علائم را دارید به سویه اُمیکرون مبتلا شدید
بر اساس مطالعات اولیه، خطر عفونت مجدد کووید ۱۹ در نوع «اُمیکرون» بیشتر است. (ادامه)
هرگز پوست این میوه سرخ را دور نریزید
جوشانده پوست انار خواص بسیاری دارد از جمله پیشگیری از ریزش مو، تقویت استخوان، پیشگیری از بیماری‌های قلبی، کمک به سیستم گوارش و ... همچنین آب انار، فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.