.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
آرتریت روماتوئید می تواند علائم زیادی داشته باشد و شایع ترین آن سفتی مفاصل، دردناک  بودن آنها و خستگی است. علائم این بیماری را هرگز نادیده نگیرید
آرتریت روماتوئید می تواند علائم زیادی داشته باشد و شایع ترین آن سفتی مفاصل، دردناک بودن آنها و خستگی است.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
پرداخت وام بانکی در بانک‌های استان گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قم کمتر از میزان استاندارد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد. اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم. زینک و کوتاه شدن دوره سرماخوردگی/ شناسایی سویه جدید کووید
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود. چند نکته ساده برای کاهش مصرف اینترنت
زود تمام شدن حجم اینترنت و الزام به تهیه بسته اینترنتی یکی از مواردی است که می‌تواند سبب گلایه کاربران شود.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند. پیامد‌های تمدید نکردن اعتبار گواهینامه رانندگی چیست؟
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
اگر در دولت روحانی بودیم، عملیات «وعده‌ صادق» انجام نمی‌شد/ منطق جریان غرب گرای کشور ذلیل شدن است/ ظریف و روحانی پذیرفتند ایران یک استثناست؛ برای همین بالاتر از پروتکل الحاقی را هم پذیرفتند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهوری آذربایجان ضمن تاکید بر آنکه باکو به دنبال جنگ نیست، نسبت به صادرات تسلیحات به ارمنستان هشدار داد. هشدار علی اف به ارمنستان: پشیمان خواهید شد
رئیس‌جمهوری آذربایجان ضمن تاکید بر آنکه باکو به دنبال جنگ نیست، نسبت به صادرات تسلیحات به ارمنستان هشدار داد.(ادامه)
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند. اقدام جنجالی مالک جدید علیه یک ستاره استقلال
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند. ۱۵۴ روستای دیگر مازندران تحت پوشش آبفا قرار گرفتند
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از یک هزار و ۶۰۰ روستای خودگردان و غیر تحت پوشش، ۱۵۴ روستا برای ارائه خدمات در دولت سیزدهم تحت پوشش این شرکت قرار گرفتند.(ادامه)
آپاندیسیت اولیه می تواند شبیه مسمومیت غذایی و نفخ باشد؛ این بیماری نوعی درد شکمی دارد که از ناف شروع می‌شود، سپس به سمت راست پایین شکم منتقل می‌شود. این بیماری را با مشکلات گوارشی اشتباه نگیرید
آپاندیسیت اولیه می تواند شبیه مسمومیت غذایی و نفخ باشد؛ این بیماری نوعی درد شکمی دارد که از ناف شروع می‌شود، سپس به سمت راست پایین شکم منتقل می‌شود.(ادامه)
قلب بین ۶۰ تا ۸۰ بار در دقیقه، خون را از طریق شریان‌ها پمپ می‌کند تا به تمام قسمت‌های بدن برسد و فشاری که بر دیواره رگ‌ها وارد می‌شود، فشار خون نام دارد. تشخیص فشارخون بالا از روی انگشتان
قلب بین ۶۰ تا ۸۰ بار در دقیقه، خون را از طریق شریان‌ها پمپ می‌کند تا به تمام قسمت‌های بدن برسد و فشاری که بر دیواره رگ‌ها وارد می‌شود، فشار خون نام دارد.(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد. رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
شمال نیوز : ایرج فاضل، رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت بابت شرایطی که امروز جامعه پزشکی با آن مواجه است هشدار داد. تا ۱۰سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم یا بیماران را برای معالجه به خارج بفرستیم
شمال نیوز : ایرج فاضل، رییس جامعه جراحان و وزیر اسبق بهداشت بابت شرایطی که امروز جامعه پزشکی با آن مواجه است هشدار داد.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
پسر جوان که بعد از قتل مادر و آتش زدن جسدش، می‌خواست با اسید خودش را بسوزاند با حضور مأموران پلیس دستگیر شد. پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
پسر جوان که بعد از قتل مادر و آتش زدن جسدش، می‌خواست با اسید خودش را بسوزاند با حضور مأموران پلیس دستگیر شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 574 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.407 seconds.