.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
توافق متکی و ذوالنوری بر سر کرسی ریاست مجلس
حاجی دلیگانی درباره گزینه‌های ریاست مجلس گفت: در میان افراد شاخص آقای قالیباف مطرح هستند. آقای ذوالنوری نیز از همان اول اعلام کردند که اقدام خواهند کرد. آقای متکی نیز خودشان را مطرح کرده اند. بین آقای متکی و ذوالنور یک توافقی حدود یک هفته پیش به عمل آمده که ظاهراً از ۶۰ یا ۷۰ نماینده استمزاج کنند که کدام یک‌شان درصحنه باقی بماند.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
مقامات محلی هند اعلام کردند که آمار قربانیان سقوط بیلیورد در شهر بمبی افزایش یافته است. مرگ ۱۴ نفر بر اثر سقوط بیلبورد در هند +عکس
مقامات محلی هند اعلام کردند که آمار قربانیان سقوط بیلیورد در شهر بمبی افزایش یافته است.(ادامه)
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند. علت اعتراض فروشندگان عطر و ادکلن چیست؟
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند.(ادامه)
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد. کن ۲۰۲۴ کُن‌فیکون می‌شود؟
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است. کناره‌گیری محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی
حجت الاسلام و المسلمین «محمود محمدی عراقی» از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد. او گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت اعضا را بسیار سنگین می‌کند، اعضای شورا باید برای آرای خود احساس مسئولیت کنند که این مسأله نیاز به وقت‌گذاری کافی دارد و علت کناره‌گیری‌ از شورای عالی انقلاب فرهنگی دقیقا همین موضوع است.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت +جدول
قیمت خودرو، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می‌رسد با آغاز عقب‌نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
سنگین‌ترین نوزاد کشور با ۶ کیلوگرم وزن در بیمارستان میاندوآب به دنیا آمد. تولد سنگین‌ترین نوزاد کشور در میاندوآب
سنگین‌ترین نوزاد کشور با ۶ کیلوگرم وزن در بیمارستان میاندوآب به دنیا آمد.(ادامه)
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد. پایان گروگانگیری آتشین
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.(ادامه)
آپاندیسیت اولیه می تواند شبیه مسمومیت غذایی و نفخ باشد؛ این بیماری نوعی درد شکمی دارد که از ناف شروع می‌شود، سپس به سمت راست پایین شکم منتقل می‌شود. این بیماری را با مشکلات گوارشی اشتباه نگیرید
آپاندیسیت اولیه می تواند شبیه مسمومیت غذایی و نفخ باشد؛ این بیماری نوعی درد شکمی دارد که از ناف شروع می‌شود، سپس به سمت راست پایین شکم منتقل می‌شود.(ادامه)
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید. دبیر ستاد ملی جمعیت: موضوع جمعیت مهم‌ترین مسئله امنیتی کشور خواهد بود
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید.(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد. یک رأی تاریخی؛ پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور بانوان!
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 836 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.554 seconds.