.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد .

تحليل منابع و مصارف بانكي و صداي پاي ركود در مازندران ! + جدول آماری
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد . (ادامه)
تصویب برنامه توانمندسازی تمامی روستاهای استان مازندران برای تقویت اقتصاد محلی و منطقه ایی
(ادامه)
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن  استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد. ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. دود کرونا در چشم بازار(يادداشت)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. (ادامه)
علی نبیان با اشاره به این‌که وزارت راه و شهرسازی، سبدی از سیاست‌ها و اقدامات را پیش‌بینی کرده که نتیجه همه آن‌ها کمک خانه‌دار شدن اقشار مختلف است، گفت: تا پایان امسال ۴۱ هزار واحد مسکونی در کشور تکمیل می‌شود. ۴۱۰۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود
علی نبیان با اشاره به این‌که وزارت راه و شهرسازی، سبدی از سیاست‌ها و اقدامات را پیش‌بینی کرده که نتیجه همه آن‌ها کمک خانه‌دار شدن اقشار مختلف است، گفت: تا پایان امسال ۴۱ هزار واحد مسکونی در کشور تکمیل می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه جشن پایان بی سوادی در برخی از شهرهای مازندران در اسفند سال 88 برگزار گردید اما امروز بعد از گذشت تقریبا یک دهه از آن روزها زمزمه هایی مبنی بر افزایش آمار بیسوادی در استان شنیده می شود که ...... افزایش نرخ بی سوادی در مازندران 10 سال پس از ریشه کن شدن بی سوادی !
شمال نیوز : اگرچه جشن پایان بی سوادی در برخی از شهرهای مازندران در اسفند سال 88 برگزار گردید اما امروز بعد از گذشت تقریبا یک دهه از آن روزها زمزمه هایی مبنی بر افزایش آمار بیسوادی در استان شنیده می شود که ......(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران را به سمت سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، منصوب کرد. معاون عمرانی استاندار مازندران سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن شد
وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران را به سمت سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، منصوب کرد.(ادامه)
نامه نائب رئيس شوراي شهر ساري به دادستان مرکز استان
در پي سرگرداني 7 ساله ي ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر مياركلا ، علي اكبر زليكاني نائب رئيس شوراي شهر ساري در نامه اي سرگشاده به مدعي العموم خواستار احقاق حق زيان ديدگان شد(ادامه)
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود.... قاضی سراج : 50 نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند!
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود....(ادامه)
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره بر ضرورت صیانت حقوق شهروندی در ساخت و سازها بر ضرورت همگرایی بیش از پیش نهادهای دخیل در حوزه ساخت و ساز در جهت احقاق حقوق بهره برداران و شهروندان تاکید کرد.

ضرورت همگرایی نهادهای دخیل در حوزه ساخت و ساز
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره بر ضرورت صیانت حقوق شهروندی در ساخت و سازها بر ضرورت همگرایی بیش از پیش نهادهای دخیل در حوزه ساخت و ساز در جهت احقاق حقوق بهره برداران و شهروندان تاکید کرد. (ادامه)
فلاح اشتباهی بود !
چهار سال تمام زماني بود كه اميركبير فرصت داشت تا ايران را با جهشي شگرف مواجه سازد / فلاح اشتباهي بود،نه آنكه شخصا انسان ضعيفي است،در جاي اشتباه،در موقع اشتباه و با آدم هاي اشتباه قرار گرفت/ كار تا آن جا پيش رفت كه گاهي اطرافيان فلاح اقدام به كودتا عليه وي نمودند كه البته با موفقيت همراه نبود / بايد كار فلاح را بعنوان استاندار مازندران تمام شده دانست و هوايي تازه آسمان مازندران را نوازش دهد. (ادامه)
گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شهرداری؛ از «محسن هاشمی» تا «گزینه خودخوانده»!
با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران و پیروزی اصلاح طلبان بر رقیب خود در این انتخابات، رفتن «محمدباقر قالیباف» از شهرداری قطعی شده است و با توجه به در دست گرفتن شورای اسلامی تهران توسط اصلاح طلبان قطعا جانشین وی یک چهره اصلاح طلب خواهد بود، به همین منظور گزینه های متعددی برای جایگزینی وی این روزها از سوی این طیف سیاسی در رسانه ها مطرح می شود.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به فضای انتخابات سال 96 ، مسئولان دولتی به تاکتیک تبلیغاتی سیب‌زمینی روی آورده‌اند و بسته تبلیغاتی گسترده‌ای را با توزیع کنسرو مرغ و سبد غذایی و ... تاکتیک « سیب زمینی انتخاباتی » ؛ از دولت نهم تا دولت یازدهم !
شمال نیوز : به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به فضای انتخابات سال 96 ، مسئولان دولتی به تاکتیک تبلیغاتی سیب‌زمینی روی آورده‌اند و بسته تبلیغاتی گسترده‌ای را با توزیع کنسرو مرغ و سبد غذایی و ...(ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
تقدير از استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر کشور
استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر در سرشماری عمومی نفوس و مسكن كشور انتخاب شد.(ادامه)
تقدير از استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر کشور
استاندار مازندران به عنوان استاندار برتر در سرشماری عمومی نفوس و مسكن كشور انتخاب شد. (ادامه)
محمود صادقی صحن مجلس را شلوغ کرد
نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از آنکه صحبت‌هایش در مورد میزان حقوق دریافتی نمایندگان با انتقاد تند همکارانش مواجه شد، گفت: حقوق نمایندگان بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون تومان است و دریافتی‌های دیگری هم برای مخارجی است که نماینده‌ها به طور طبیعی دارند. (ادامه)
ترميم كابينه با كدام رويكرد(يادداشت)
(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
حکم جدید نوبخت برای استاندار مازندران
ربیع فلاح جلودار به عنوان رئیس ستاد هماهنگی سرشماری مازندران منصوب شد.(ادامه)
 حسن شیرزاد

رویای رعایت عدالت استخدامی در مازندران(ديدگاه)
حسن شیرزاد (ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
ماجرای یقه‌درانی خلیل آقایی، معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی، در دعوایش با عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده مردم آمل در صحن علنی مجلس، همان روز اول سر زبان‌ها افتاد. اما آن روز چه اتفاقی افتاده بود؟ پشت‌پرده یقه‌گیری در مجلس/ نماینده آمل از معاون‌وزیر چه می‌خواست؟
ماجرای یقه‌درانی خلیل آقایی، معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی، در دعوایش با عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده مردم آمل در صحن علنی مجلس، همان روز اول سر زبان‌ها افتاد. اما آن روز چه اتفاقی افتاده بود؟(ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
شمال نیوز :  اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه .... « مازندران » صدرنشين تك فرزندي در کشور !
شمال نیوز : اين درحالي است كه استان تهران به عنوان پايتخت كشور 32.4درصد از خانوارهاي آن داراي يك فرزند هستند كه مي‌تواند به پراكندگي جمعيت و نرخ بيكاري بالاي آن (7.6درصد در پاييز 94) مرتبط باشد. اما تمايل به داشتن يك فرزند فقط به سطح مدرن‌شدن و وضعيت رفاهي بازنمي‌گردد بلكه ....(ادامه)
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها،  ميوه و سبزيجات است..... چرا ادعای کاهش تورم قابل باور نیست؟
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها، ميوه و سبزيجات است.....(ادامه)

شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. كامل ترين اطلاعات علمي و تجربي از آنفولانزاي خوكي
شمال نیوز: آنچه شما ملاحظه خواهید نمود اطلاعات جامع و کامل کاربردی از بیماری آنفولانزای خوکی میباشد که در چهار بخش ( تاریخچه، تشخیص، درمان ، پیشگری و واکسیناسیون) جمع آوری گردید است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.