.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد. نخست‌وزیر قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه به بن‌بست رسیده است
نخست‌وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش‌بس غزه توضیح داد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
مجلس کویت منحل شد
منابع رسانه‌ای کویت جمعه شب اعلام کردند که امیر کویت مجلس این کشور را منحل کرده است.(ادامه)
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت واریز حقوق بازنشستگان شنبه ۲۲ اردیبهشت متناسب‌سازی شده
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت(ادامه)
سنگین‌ترین نوزاد کشور با ۶ کیلوگرم وزن در بیمارستان میاندوآب به دنیا آمد. تولد سنگین‌ترین نوزاد کشور در میاندوآب
سنگین‌ترین نوزاد کشور با ۶ کیلوگرم وزن در بیمارستان میاندوآب به دنیا آمد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است. آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است.(ادامه)
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد. اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
یک مقام وزارت خارجه انگلیس تاکید کرده است که حمله زمینی علیه رفح به ریشه کن کردن حماس منجر نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
رسانه‌های عربی از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند. ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه
رسانه‌های عربی از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند. ۲ سال است که شعار من این شده «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا»/ بچه‌ای که شعر حافظ می‌خواند را باید روی سرمان بگذاریم
شمال نیوز : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ سال است که شعار من این شده که «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» و اصلا مردم به این چیزها کاری ندارند، گفت: آن چیزی که مردم نیاز دارند شادی است و تمام تلاش دولت و حاکمیت باید این باشد که مردم را شاد کنند.(ادامه)
رییس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد. خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
رییس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه پاسداران
وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است(ادامه)
شمال نیوز : سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، در پی حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل، ضمن ابراز تاسف از این حادثه، از برخورد قاطع مجلس و دستگاه‌های مسئول با عاملان این حمله خبر داد. حمله به منازل جنگلبانان آمل؛ برخورد قاطع مجلس و دستگاه‌های مسئول در راه است
شمال نیوز : سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، در پی حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل، ضمن ابراز تاسف از این حادثه، از برخورد قاطع مجلس و دستگاه‌های مسئول با عاملان این حمله خبر داد.(ادامه)
این ناو انواع رادار‌های پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناو‌های خاص کشور محسوب می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود. انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
شمال نیوز : مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل گفت: انفجار یک منزل مسکونی در بخش بندپی شرقی بابل بر اثر نشت گاز، علت صدای مهیب در بخش جنوبی بابل بود.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند. نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.(ادامه)
(عکس) استایل خاص سعید جلیلی در کنار فیدل کاسترو ۲۲ سال پیش
(عکس) استایل خاص سعید جلیلی در کنار فیدل کاسترو ۲۲ سال پیش(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد. آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله به سفارت ایران + عکس
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در رفح گفت: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود. بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی در رفح گفت: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است. رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 464 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.414 seconds.