.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟! احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس چه گفت؟
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟!(ادامه)
عکس/ خنده‌های معنادار فکری بعد از جدایی از استقلال
محمود فکری، سرمربی استقلال پس از برکناری و در حالیکه از ساختمان باشگاه استقلال خارج می‌شد تا رسیدن به خودروی خود چهره خندانی داشت. (ادامه)
اولین واکنش استراماچونی به شایعات حضور دوباره در استقلال
اینگونه بنظر می‌رسد که او، پیشنهاد استقلال برای تصدی دوباره پست سرمربیگری این تیم را نه تکذیب می‌کند و نه تأیید. شاید در پیش بودن فینال جام حذفی و یا رسمی نشدن نتایج مذاکرات دو طرف باعث شده استراماچونی فعلا سیاست سکوت را در پیش بگیرد.(ادامه)
اولین واکنش استراماچونی به بازگشت به استقلال
(ادامه)

وزیر ارتباطات با انتشار استوری در صفحه خود به استوری علیرضا بیرانوند پاسخ داد. پاسخ وزیر ارتباطات به استوری علیرضا بیرانوند
وزیر ارتباطات با انتشار استوری در صفحه خود به استوری علیرضا بیرانوند پاسخ داد.(ادامه)
سقوط پهپاد امریکایی نماد اثربخشی مقاومت فعال (يادداشت)
(ادامه)
۲ اسفند "روز جهانی زبان مادری" / مازرونه وَچوئی مازندرونِ یاد نَکِن
(ادامه)
تشکر اینستاگرامی فرشید اسماعیلی از هواداران+عکس
هافبک تیم استقلال با تشکر از هواداران تیم استقلال صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.(ادامه)
آمریکا ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه داری آمریکا از اضافه شدن ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران به لیست تحریم های این کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : واکنش و نحوه برخورد مسولان جامعه با حوادثی که در دستگاه تحت نظارت آنها رخ می‌دهد می‌تواند علاوه بر اینکه مرهمی بر زخم‌های خانواده‌های داغدار این حوادث باشد، نشانی از میزان مسولیت‌پذیری یک جامعه و در راس آن مسولان را به مردم یادآور شود..... برخورد مسئولان سایر کشورها در حوادث مشابه تصادف قطار چه بود؟+جدول
شمال نیوز : واکنش و نحوه برخورد مسولان جامعه با حوادثی که در دستگاه تحت نظارت آنها رخ می‌دهد می‌تواند علاوه بر اینکه مرهمی بر زخم‌های خانواده‌های داغدار این حوادث باشد، نشانی از میزان مسولیت‌پذیری یک جامعه و در راس آن مسولان را به مردم یادآور شود.....(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کودتا در ترکیه تاکید کرد: اگر اردوغان بیشتر از این از مردم فاصله گرفته بود اکنون سرنوشت دیگری داشت.
واکنش محسن رضایی به اتفاقات اخیر ترکیه
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کودتا در ترکیه تاکید کرد: اگر اردوغان بیشتر از این از مردم فاصله گرفته بود اکنون سرنوشت دیگری داشت. (ادامه)
سوشا مکانی به تازگی قرارداد خود را با تیم میوندالن نروژ رسمی کرده است.

خانمی که سوشا مکانی را به نروژ برد+ عکس
سوشا مکانی به تازگی قرارداد خود را با تیم میوندالن نروژ رسمی کرده است. (ادامه)
خانه‌تان را ضد آلرژی کنید
شرایط منزل، وسایلی که استفاده می‌کنیم و خوراکی‌ها نقش مهمی در ابتلای ما و فرزندانمان به آلرژی دارند. اینجا به شما توصیه‌هایی می‌کنیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید یک خانه ضد آلرژی داشته باشید.(ادامه)
 
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد. تمام حاشیه‌های زندگی سیاسی آیت‌الله واعظ طبسی؛ از سوگند تا سکوت(خبر)
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.(ادامه)
لاریجانی: احمدی نژاد گرفتار انحراف شد
محمدجواد لاریجانی گفت: جبهه اصول‌گرا نیز در معرض انحراف است چنانچه این انحراف را در نحوه عمل احمدی‌نژاد و اطرافیانش شاهد بودیم. (ادامه)
لاریجانی: احمدی نژاد گرفتار انحراف شد
محمدجواد لاریجانی گفت: جبهه اصول‌گرا نیز در معرض انحراف است چنانچه این انحراف را در نحوه عمل احمدی‌نژاد و اطرافیانش شاهد بودیم.(ادامه)
محمدجواد لاریجانی:با منطق برد- برد مخالفم
(ادامه)
در برنامه 90 دیشب چه گذشت + گزارش تصویری
برنامه این هفته نود به صورت ویژه درباره دیدار خیرخواهانه تیم های فوتبال ستارگان سابق جهان و ایران به روی آنتن رفت. (ادامه)
احتمال اعدام مرسی در عید فطر
(ادامه)
عکس/ بهنوش بختیاری پس از برد پرسپولیس
بازیگر پرسپولیسی سینما و تلویزیون در واکنش به برد پرسپولیس برابر لخویا عکس جالبی را در صفحه اجتماعیش منتشر کرد. (ادامه)
کارمند صدیق فرمانداری نکا درگذشت
(ادامه)
تبعید بازیگر معروف بخاطر تئاتر سیاسی
(ادامه)
تشکر مجری زن از بازیکن استقلال /عکس
آزاده نامداری، یکی از مجریان شناخته شده صدا و سیما، لحظاتی قبل با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: مراسم خیریه، جایی که حال آدم توش خوب میشه... این سه تار ارزشمند استاد علیزاده است که برای کمک بفروش رسید، درضمن بی نهایت ممنونم از آقای معتمدی،،،کامران تفتی وآرش برهانی که درخیریه کلی کار خیر کردن...مرسی.(ادامه)
«جهاد مناكحه» خطرناک‌تر از «جهاد نکاح»
(ادامه)
عکس جنجالی رامین مهمانپرست با یک دختر
«املیا اسدی» دختر والیبال دوست ایرانی مقیم لندن که پس از پخش تصویرش در بین تماشاچیان مسابقات والیبال در کشور ایتالیا، چهره شد، در مسابقات جهانی والیبال در لهستان نیزبرای تشویق تیم ملی در سالن برگزاری مسابقات حضور یافت و با انتشار این عکس در فیسبوکش نوشت:مهمانپرست«یک عکس با اقای رامین مهمانپرست سفیر ایران در کشور لهستان که با خانواده در بیشتر مسابقات والیبال شرکت کرد و تلاش کرد ایرانیان مشکلی برای رفتن به سالن نداشته باشند.منتظر یک ویدیو باشید! مرسی»(ادامه)
مرسی ولاسکو، ممنون بچه ها! /عکس
(ادامه)
انتقادات صریح ابوالفضل پورعرب درباره...
پور عرب اضافه کرد: من با خانم کریمی بعد از اجرای فیلمی در گچسر، پینگ پنگ بازی کردیم. فردای آن روز ما را مورد بازخواست قرار دادند! الان چه دهه‌ای است واقعا؟ سه دهه است که سینما این طور شده است. بعد می‌گویند چرا سینما نمی‌فروشد! تمام این اتفاقات من را متحیر کرده است.(ادامه)
چه کسانی به هاشمی رفسنجانی اطلاعات غلط می‌ دهند؟
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.