.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرزبانی ایران درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان اطلاعیه ای صادر کرد. بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
مرزبانی ایران درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
اولین تصویر از شهید مرزبان "محمدجواد بیاناتی"
(ادامه)
شب گذشته یکی از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران
شب گذشته یکی از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح پس از گذشت پنج روز، در سحرگاه امروز به شهادت رسید. یک مرزبان در سراوان به شهادت رسید
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، یکی از مرزداران مجروح پس از گذشت پنج روز، در سحرگاه امروز به شهادت رسید.(ادامه)
رسانه‌ها چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین ایالات متحده و کانادا نزدیک آبشار نیاگارا و کشته شدن ۲ مظنون این حادثه خبر دادند. انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین آمریکا و کانادا
رسانه‌ها چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین ایالات متحده و کانادا نزدیک آبشار نیاگارا و کشته شدن ۲ مظنون این حادثه خبر دادند.(ادامه)
استاندار مازندران در منطقه مرزی پیرانشهر با مرزبانان لشکر ۲۵ کربلای استان دیدار داشت و از زحمات آنان قدردانی کرد. حضور استاندار مازندران در مرز پیرانشهر و دیدار با مرزبانان + تصاویر
استاندار مازندران در منطقه مرزی پیرانشهر با مرزبانان لشکر ۲۵ کربلای استان دیدار داشت و از زحمات آنان قدردانی کرد.(ادامه)
گروه كوهنوردي نيروگاه نكا به قله ارفع کوه سوادکوه صعود کردند
(ادامه)
‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند. مرز‌های مشترک با افغانستان در کنترل نیروی زمینی ارتش قرار دارد / وضعیت مرز سیستان آرام است
‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و ‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.(ادامه)
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است. جزئیات جدید از درگیری مرزی ایران و افغنستان/ رادان دستور داد شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنید/ به احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهید
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است.(ادامه)
عناصر طالبان اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل کرده که متاسفانه ۲ نیروی مرزبان شهید و ۲ شهروند دیگر زخمی شدند. ۲ مرزبان ایرانی در درگیری با طالبان شهید شدند / هفته ی قبل هم فرمانده پاسگاه ساسولی توسط طالبان به شهادت رسیده بود
عناصر طالبان اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل کرده که متاسفانه ۲ نیروی مرزبان شهید و ۲ شهروند دیگر زخمی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین‌الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد. جانشین فرمانده انتظامی کشور : به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرز‌ها را ندهید / پل «ابریشم» بسته شد
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین‌الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند. شهادت ۶ مرزبان در سراوان
۶ مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.(ادامه)
ساعتی پیش یک درگیری مرزی بین نیروهای ایرانی و مرزبانی افغانستان رخ داد. ماجرای درگیری مرزی ایران و افغانستان چه بود؟
ساعتی پیش یک درگیری مرزی بین نیروهای ایرانی و مرزبانی افغانستان رخ داد.(ادامه)
سرهنگ مسعود پرکاس رئیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در آب‌های نیلگون خلیج فارس به فیض شهادت رسید. شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان
سرهنگ مسعود پرکاس رئیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در آب‌های نیلگون خلیج فارس به فیض شهادت رسید.(ادامه)
سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران گفت : امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هستیم/ دشمن تصور می‌کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند/ فتنه اخیر را گورستان ‌آمریکایی‌ها می‌کنیم ....(خبر)
(ادامه)
سرباز شهید فراجا اهل سرخرود محمودآباد میرحسین نیک‌پور از مرزبانان سراوانِ سیستان‌وبلوچستان حین کنترل نوار مرزی در سراوان به شهادت رسید. شهادت مرزبان مازندرانی در سراوان +تصویر
سرباز شهید فراجا اهل سرخرود محمودآباد میرحسین نیک‌پور از مرزبانان سراوانِ سیستان‌وبلوچستان حین کنترل نوار مرزی در سراوان به شهادت رسید.(ادامه)
 شمال نیوز : مرزبان با بیان این که درب ادارات به روی تولیدکنندگان بسته است، گفت: در برخی کشورها برای طرح های دانش بنیان عالی ترین مقام آن کشور ورود پیدا می کند اما تولیدکننده ما باید ساعت ها پشت درب مدیران کل بنشینند کوچ دانش بنیان ها از مازندران خاکستری / تعاونی های دانش بنیان در حوزه صنعت و شیلاتی و غیره فعال هستند
شمال نیوز : مرزبان با بیان این که درب ادارات به روی تولیدکنندگان بسته است، گفت: در برخی کشورها برای طرح های دانش بنیان عالی ترین مقام آن کشور ورود پیدا می کند اما تولیدکننده ما باید ساعت ها پشت درب مدیران کل بنشینند(ادامه)
آیت الله لائینی:دشمن مرزهای اعتقادی و اخلاقی را هدف قرار داده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی مرزهای اعتقادی و اخلاقی را مورد هدف و هجمه قرار داده است.(ادامه)
رئیس جمهور سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرد تا در دوگانه‌ها و چالش‌های محیط زیستی کشور با پشتوانه کارشناسی دقیق و قوی وارد میدان شده و اجازه ندهد این چالش‌ها در اذهان و افکارعمومی به حال خود رها شود. سازمان محیط زیست از ایجاد مانع غیرضرور در مسیر پیشرفت پرهیز کند
رئیس جمهور سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرد تا در دوگانه‌ها و چالش‌های محیط زیستی کشور با پشتوانه کارشناسی دقیق و قوی وارد میدان شده و اجازه ندهد این چالش‌ها در اذهان و افکارعمومی به حال خود رها شود.(ادامه)
پیام تبریک استاندار به مناسبت 14 آبان؛ روز مازندران
احمد حسین زادگان؛ طی پیامی، 14 آبان؛ روز مازندران را به همه مردم شریف و بافرهنگ مازندران تبریک گفت و از اهالی اندیشه و قلم خواست تا برای معرفی و ترویج و تعمیق فرهنگ و آیین های دیرسال و دینی این سامان اهتمام نمایند. ‎(ادامه)
بازی پرسپولیس و سپاهان به تعویق می‌افتد؟
باوجود مطرح شدن بحث قرنطینه تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، دیدار این تیم با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به تعویق نمی‌افتد.(ادامه)
دو بازیکن خاص سپاهان مقابل استقلال
تیم فوتبال سپاهان در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر از استقلال میزبانی می‌کند که حضور دو بازیکن آنها در این میدان می‌تواند بر جذابیت‌های بازی اضافه کند.(ادامه)
عکس: اقامه نماز روی برف لب مرز!
نماز مرزبان حین خدمت (ادامه)
بعضی از کسانی که در گذشته نبودند یا در سطوح پایین‌تری بودند بعد از جنگ مسئولیت پیدا کردند، فرمانده شدند، رئیس شدند، وزیر شدند، وکیل شدند و... اینها نمی‌توانند در جایگاهی که امروز قرار دارند برای گذشته قضاوت کنند چون از وقایع آن روزها اطلاع ....(خبر)
(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
سینا مرزبان بازرس هلال احمر شهرستان ساری شد
سینا مرزبان در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر به عنوان بازرس انتخاب شد.(ادامه)
مازندران در شاهنامه و نگاه ویژه مازنی ها به فردوسی
ایرنا - مازندرانی‌ها به واسطه علاقه به فرهنگ و ادبیات و همچنین نگاه ویژه فردوسی به این سرزمین و تکرار نام مازندران در شاهنامه همواره توجه ویژه‌ای به این اثر جاودان ادبیات فارسی داشتند. (ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند. روحانی: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند.(ادامه)
شمال نیوز :  مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند.
.... شهادت مرزبان مازندرانی در درگیری با یک گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور
شمال نیوز : مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند. ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.