.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و احتمال شکستگی بیشتر می‌شود. حقایق کلیدی دربار سلامت استخوان
پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و احتمال شکستگی بیشتر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
معاون امور زنان رئیس جمهور درباره چند همسری مردان متمول نکاتی را بیان کرد. نظر خزعلی درباره چند همسری مردان متمول
معاون امور زنان رئیس جمهور درباره چند همسری مردان متمول نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
سخنگوی جنبش حماس توافق برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی را منوط به اجرای خواسته‌های این گروه دانست. حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
سخنگوی جنبش حماس توافق برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی را منوط به اجرای خواسته‌های این گروه دانست.(ادامه)
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود. تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
روانپزشک دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان بسیار آزاردهنده است و باید برای درمان صبور بود و با مراجعه به پزشک این شرایط را تسهیل کرد. شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
روانپزشک دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان بسیار آزاردهنده است و باید برای درمان صبور بود و با مراجعه به پزشک این شرایط را تسهیل کرد.(ادامه)
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند. آیا سرما می‌تواند علتی برای کلیه درد باشد؟
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
پیام رهبر انقلاب خطاب به رژیم صهیونسیتی به زبان عبری روی دیوارنگاره میدان فلسطین نقش بست. پیام رهبر انقلاب به زبان عبری در میدان فلسطین
پیام رهبر انقلاب خطاب به رژیم صهیونسیتی به زبان عبری روی دیوارنگاره میدان فلسطین نقش بست.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد. خطر بالای سکته مغزی در جوانان مبتلا به میگرن
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟ علت مرگ بعضی افراد در خواب چیست؟
احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟(ادامه)
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد. اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 147 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.