.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اساس برخی گمانه زنی‌ها، در اردوگاه اصلاح طلبان تاکنون نام‌هایی از جمله محمدرضا عارف، مسعود پزشکیان و عبدالناصر همتی مطرح است و برخی دیگر نیز سید محمد صدر، مجید انصاری، رضا اردکانیان و علی اکبر صالحی را گزینه‌های اصلی اصلاح طلبان می‌دانند. افزون بر این ها، محمد صدر عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام نیز گفته است با آقای خاتمی ملاقات داشتم و ایشان پیشنهاد دادند نامزد ریاست جمهوری شوم. علی جنتی: لاریجانی و جهانگیری گزینه‌های مطلوب‌اند
بر اساس برخی گمانه زنی‌ها، در اردوگاه اصلاح طلبان تاکنون نام‌هایی از جمله محمدرضا عارف، مسعود پزشکیان و عبدالناصر همتی مطرح است و برخی دیگر نیز سید محمد صدر، مجید انصاری، رضا اردکانیان و علی اکبر صالحی را گزینه‌های اصلی اصلاح طلبان می‌دانند. افزون بر این ها، محمد صدر عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام نیز گفته است با آقای خاتمی ملاقات داشتم و ایشان پیشنهاد دادند نامزد ریاست جمهوری شوم.(ادامه)
علی جنتی از بین نامزدهای غیر اصلاح‌طلب در انتخابات، شانس آقای مخبر را بیش از سایرین تخمین زد. جنتی: لاریجانی و جهانگیری گزینه‌های مطلوب‌اند
علی جنتی از بین نامزدهای غیر اصلاح‌طلب در انتخابات، شانس آقای مخبر را بیش از سایرین تخمین زد.(ادامه)
حسین جلالی، نماینده دور یازدهم مجلس: حضور آقایان فتاح، بذرپاش، جلیلی و قالیباف و لاریجانی مسجل شده است و این رقابت ایجاد می‌شود. طبق اعلام شخص آقای مخبر، ایشان در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند. احمد وحیدی و محمد مخبر کاندید نخواهند شد
حسین جلالی، نماینده دور یازدهم مجلس: حضور آقایان فتاح، بذرپاش، جلیلی و قالیباف و لاریجانی مسجل شده است و این رقابت ایجاد می‌شود. طبق اعلام شخص آقای مخبر، ایشان در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
شهید حسین امیرعبداللهیان، دیپلماتی از بدنه وزارت امور خارجه بود؛ به تعبیری او از دل وزارت امور خارجه و دستگاه  دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران رشد کرد، به جایگاه‌های مختلف رسید و نهایتاً سکان‌دار وزارت امور خارجه ایران شد. این موضوعی است که از لحاظ شخصیتی تأثیر مهمی بر روی بینش و رویکردهای حسین امیر عبداللهیان داشت. پیدا و پنهانِ دیپلماسی ایران در دوره امیرعبداللهیان(يادداشت)
شهید حسین امیرعبداللهیان، دیپلماتی از بدنه وزارت امور خارجه بود؛ به تعبیری او از دل وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران رشد کرد، به جایگاه‌های مختلف رسید و نهایتاً سکان‌دار وزارت امور خارجه ایران شد. این موضوعی است که از لحاظ شخصیتی تأثیر مهمی بر روی بینش و رویکردهای حسین امیر عبداللهیان داشت. (ادامه)
نماینده ادوار مجلس خطاب به مهرداد بذرپاش گفت: مبادا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنی و آبروی رفقایت را ببری. جعفرزاده به بذرپاش: دمت گرم، خیلی مردی!
نماینده ادوار مجلس خطاب به مهرداد بذرپاش گفت: مبادا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنی و آبروی رفقایت را ببری.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌ بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است.
کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است/ تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است/ آقای رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بودند/ همه دنیا آقای رئیسی را به عنوان رئیس جمهور انقلاب می‌شناختند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌ بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است. رهبر انقلاب: تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است.(ادامه)
رییس قوه قضاییه گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد. محسنی اژه‌ای: امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود
رییس قوه قضاییه گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور صادق و مردمی دولت سیزدهم از ابتدای فعالیتش در دولت انقلابی یک روز حتی روزهای تعطیلی از کار و مجاهدت در راه آرمانهای حقیقی انقلاب دست نکشید و همواره در تکاپوی گره گشایی از مشکلات، تامین نیازهای اساسی و حل چالش های پیش روی کشور بود  .... سید آسمانی ؛ الگوی جاودان خدمت
شمال نیوز : رئیس جمهور صادق و مردمی دولت سیزدهم از ابتدای فعالیتش در دولت انقلابی یک روز حتی روزهای تعطیلی از کار و مجاهدت در راه آرمانهای حقیقی انقلاب دست نکشید و همواره در تکاپوی گره گشایی از مشکلات، تامین نیازهای اساسی و حل چالش های پیش روی کشور بود ....(ادامه)
درگذشت روحانی مشهور لبنان
(ادامه)
دیروز در جنوب لبنان، منزل زینب مهنا همسر مرحوم نادر طالب زاده توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد. بمباران منزل همسر ناصر طالب زاده مستندساز معروف ایرانی در لبنان
دیروز در جنوب لبنان، منزل زینب مهنا همسر مرحوم نادر طالب زاده توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد.(ادامه)
دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد. جزییات جدید از قتل شهردار منطقه ۵ شیراز
دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت. قهرمان پارادوومیدانی درگذشت
رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت.(ادامه)
تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی کنکور در دیدار با رهبر انقلاب
مرحوم نصراللهی روز جمعه به همراه پدرش در حادثه گازگرفتگی جان باختند. (ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(ديدگاه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
رییس کل دادگستری استان سمنان از تایید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد. حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
رییس کل دادگستری استان سمنان از تایید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت. همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.(ادامه)
تصاویر: /مراسم ختم مرحوم «داوودی» معاون اول دولت احمدی‌نژاد
مراسم ختم مرحوم پرویز داوودی، معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد نور برگزار شد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد. خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد. معاون اول قوه قضاییه با حکم رئیس قوه قضاییه مشخص شد
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد. توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای ساعات پایانی ماه رمضان
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
رییس صداوسیما با اشاره به درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیتی صادر و نوشت که درگذشت او کام‌ها را تلخ کرد. درگذشت رضا داوودنژاد کام‌ها را تلخ کرد/ همه با رفتنش ناراحتیم
رییس صداوسیما با اشاره به درگذشت رضا داوودنژاد پیام تسلیتی صادر و نوشت که درگذشت او کام‌ها را تلخ کرد.(ادامه)
مدح شنیدنی امیرالمومنین(ع) از زبان مرحوم آقاسی
ویدئویی بسیار قدیمی از مدح شنیدنی امیرالمومنین(ع) از زبان مرحوم آقاسی را مشاهده می نمایید.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 175 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.