.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از بازداشت چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک خبر داد. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از بازداشت چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک خبر داد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. اهمیت خواب را جدی بگیرید
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود. ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.(ادامه)
یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است. رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.(ادامه)
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد. مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد.(ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است. موج جدید اسلام‌ستیزی در بریتانیا؛ شما حق ندارید در مدرسه نماز بخوانید
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری اعلام می‌شود و ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی خواهد بود. اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری در هفته جاری اعلام می‌شود و ۲۸ فروردین اولین روز فراخوان داوطلبان برای ارزیابی تکمیلی خواهد بود.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است. مدارس ۱۴ فروردین تعطیل شد؟
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است.(ادامه)
آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران، توضیحاتی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه ارائه کرد. توضیحات آیت‌الله صدیقی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه
آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران، توضیحاتی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه ارائه کرد.(ادامه)
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. تعطیلی پایان هفته قطعی شد + خبر مهم درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای آموزش در ایام ماه مبارک رمضان و توصیه‌های مدیریتی اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس در رمضان
شمال نیوز : وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای آموزش در ایام ماه مبارک رمضان و توصیه‌های مدیریتی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم. جزئیات تکالیف نوروزی دبستانی‌ها؛ پیک نوروزی حذف شد
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیک نوروزی نداریم، گفت: چارچوب برنامه‌های نوروزی را مشخص کرده و به استان‌ها اعلام کردیم.(ادامه)
عکسی گفتگوی حسن روحانی رئیسی در مراسم ختم آیت‌الله امامی کاشانی
مراسم ترحیم آیت‌الله محمد امامی کاشانی با حضور جمعی از مسئولین و شخصیت‌های کشوری و لشگری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای دایی شیطان صفت
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
گلسا شمسی‌پور دانش آموز پایه سوم دبستان فاطمیه شهرکرد در مسابقات جهانی Ikcc کاپ بهترین کد نویس جهان شد. دختر ۸ ساله شهرکردی بهترین کدنویس جهان شد
گلسا شمسی‌پور دانش آموز پایه سوم دبستان فاطمیه شهرکرد در مسابقات جهانی Ikcc کاپ بهترین کد نویس جهان شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 138 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.