.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عبدالحسین مختاباد، خواننده قدیمی به شایعه مهاجرتش واکنش نشان داد و انتشار این شایعه را کار روزنامه‌نگاران زرد دانست. پاسخ مختاباد به شایعه مهاجرتش: من اینجا ریشه در خاکم
عبدالحسین مختاباد، خواننده قدیمی به شایعه مهاجرتش واکنش نشان داد و انتشار این شایعه را کار روزنامه‌نگاران زرد دانست.(ادامه)
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

ابوالحسن مختاباد پژوهشگر موسیقی و روزنامه‌نگار درگذشت
ابوالحسن مختاباد روزنامه‌نگار و پژوهشگر شناخته شده موسیقی و برادر سید عبدالحسین مختاباد خواننده براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم گیری وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
 طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به .... اسامی 134 نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری
طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به ....(ادامه)
در ظاهر چنین به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌های سیاسی روحیۀ خشنی داشته و از لطافت کلام بهره‌مند نباشند، اما امام‌خمینی(ره) خلاف آن را ثابت کرده است؛ روح‌الله نه تنها روحیه‌ای با لطافت داشت، بلکه شعر هم می‌سرود. مروری بر شخصیت ادبی امام خمینی(ره) / وقتی روح‌الله شعر می‌سرود
در ظاهر چنین به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌های سیاسی روحیۀ خشنی داشته و از لطافت کلام بهره‌مند نباشند، اما امام‌خمینی(ره) خلاف آن را ثابت کرده است؛ روح‌الله نه تنها روحیه‌ای با لطافت داشت، بلکه شعر هم می‌سرود.(ادامه)
خواننده‌های مشهور دهه ۷۰، دقیقاً کجایید؟
هنرمندان محبوب ۲ دهه قبل، مانند افتخاری، اصفهانی، خشایار اعتمادی، قاسم افشار و عبدالحسین مختاباد امروز به چه کاری مشغول هستند؟ (ادامه)
دغدغه‌های مختاباد برای کادر درمانی
مختاباد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم هر چه زودتر این شرایط بحرانی کرونا را با همدلی پشت سر بگذاریم و به کادر درمانی کمک کنیم، می‌گوید: «هر کسی در حد توان خودش به اطرافیانش کمک کند ۰ تا جایی که ممکن است از سفره خودمان بگذریمذو به آنها که نیاز دارند بدهیم.» (ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
نهمین سالگرد درگذشت مرحوم کردان در ساری برگزار شد+ تصاویر
(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که د.وره چهارم شورای شهر در تهران ، شاهد حضور عبدالحسین مختاباد ، عضو ساروی خود بود که یکی دیگر از ساروی ها عزم حضور در شورای پنجم پایتخت را کرده است ..... دومین ساروی هم راهی شورای پایتخت می شود ؟
شمال نیوز : در حالی که د.وره چهارم شورای شهر در تهران ، شاهد حضور عبدالحسین مختاباد ، عضو ساروی خود بود که یکی دیگر از ساروی ها عزم حضور در شورای پنجم پایتخت را کرده است .....(ادامه)
روز سوم/ چهره‌های مشهوری که در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند + جدول
سومین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران امروز در محل فرمانداری تهران پایان یافت. ثبت‌نام این دور از انتخابات تا روز یکشنبه ۶ فروردین ادامه خواهد داشت. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند .....
کدام نماینده مازنی طرح استیضاح فانی را امضا کرد ؟ + متن کامل طرح استیضاح
شمال نیوز : یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر خانوده ها شده است مشکل ثبت نام در برخی از مدارس استان است که امیدواریم نمایندگان مازندران با نظارت بیشتری به این موضوع ورود نمایند ..... (ادامه)
تیپ جالب و متفاوت مختاباد در تالار وحدت!/عکس
مراسم تشییع و بدرقه پیکر مرحوم داود رشیدی صبح روز یکشنبه (7 شهریورماه) از مقابل تالار وحدت با حضور هنرمندان ،مدیران فرهنگی و دولتی برگزار شد.(ادامه)
داوود رشیدی بدرقه شد
(ادامه)
حضور هنرمندان در امور سیاسی اتفاق تازه ای نیست، البته در میان علاقه شدید ورزشکاران ایرانی به عضویت در شورای شهر و مجلس می توان گفت حضور هنرمندان بسیار نادر است.
تیپ جالب خواننده مازني عضو شورای شهر تهران + عکس
حضور هنرمندان در امور سیاسی اتفاق تازه ای نیست، البته در میان علاقه شدید ورزشکاران ایرانی به عضویت در شورای شهر و مجلس می توان گفت حضور هنرمندان بسیار نادر است. (ادامه)
آئین بزرگداشت احمد محسن‌پور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود
آئین بزرگداشت احمد محسن‌پور موسس فرهنگ‎خانه مازندران، آهنگساز، نوازنده و نظریه‌پرداز موسیقی نواحی روز جمعه 23 بهمن ماه در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.(ادامه)
انتقاد مختاباد از هجمه برخی افراد به هنرمندان
(ادامه)
مراسم تشییع پیکر هما روستا+تصاویر
مراسم تشییع هما روستا بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در خانه هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
بی‌مهری هنرمندان به مراسم بدرقه هما روستا
در مراسم تشییع بازیگر پیشکسوت تئاتر تعداد کمی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما حضور دارند.(ادامه)
چمران رئیس ماند
(ادامه)
عکس/ خواننده مازندرانی در هتل محل مذاکرات
مذاکرات هسته‌ای کشورمان که اکنون در سطح بالای بین‌المللی در وین پی‌گیری می‌شود با حاشیه‌های جالبی همراه است. یکی از این حواشی حضور "عبدالحسین مختاباد" در هتل محل مذاکرات اشاره کرد. عبدالحسین مختاباد اصالتآ اهل روستای امره ساری می باشد.(ادامه)
حقوق اعضای شورای شهر اعلام شد
(ادامه)
هتاکی مجدد یک خواننده به هیئتی ها
(ادامه)
تشییع پیکر مرحوم مشفق کاشانی آغاز شد
(ادامه)
برگزاری کنسرت مختاباد به نفع «کودکان کار»
(ادامه)
به چه دلیل 8 میلیارد به حساب یک عضو شورای شهر واریز شد؟
(ادامه)
کنسرت مختاباد برای کودکان کار
(ادامه)
چمران رئیس شورای شهر تهران شد/ هیات رئیسه در اختیار اصولگرایان
مسجد جامعی سال گذشته با 16 موافق و با اختلاف یک رای توانسته بود چمران را شکست دهد.(ادامه)
سیمین بهبهانی با شعر و موسیقی بدرقه شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.