.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب میاندورود از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد. تیراندازی در میاندورود منجر به قتل یک زن شد
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب میاندورود از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد.

انصراف آیت الله گلی شیردار از رقابت های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد. (ادامه)
شمال نیوز: صلاحیت ۳۵ داوطلب جدید دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان تایید شده است. تأیید صلاحیت جدید ۳۵ داوطلب دوازدهمین دوره مجلس در مازندران+ اسامی
شمال نیوز: صلاحیت ۳۵ داوطلب جدید دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان تایید شده است.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
عکس/اولین تصویر از شهدای فراجا در حمله تروریستی راسک
(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد. تفاوت بیمه عمر با بیمه زنان خانه‌دار چیست؟
معاون اسبق بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه علاوه بر سایر مشاغل، زنان خانه‌دار نیز باید خود را بیمه کنند، چراکه دارای شغل سنگینی هستند، شرایط پرداخت حق بیمه ویژه زنان خانه‌دار را تشریح کرد.(ادامه)
آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت. آیت‌الله فاضل گلپایگانی درگذشت
آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است. ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در حوزه پهپاد در سطح جهانی قرار گرفته و صاحب سبک در حوزه تکنیک و تاکتیک شده است.(ادامه)
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد. منابع ارزی آزادشده ایران کجا هزینه می‌شود؟
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد. اجرای ۱۵ هزار برنامه هفته‌ی دفاع مقدس در مازندران / رزمندگان مازندرانی نماد ایثار و مقاومت هستند
شمال نیوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار ویژه برنامه در استان برگزار می‌شود از به پایان نرسیدن ساخت موزه دفاع مقدس ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام رحیمیان
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.(ادامه)
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات .... آلودگی فعلی هوا ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است / متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است / الحمدالله سلاجقه در مناطق خوب ساکن است و خبر از هوای بد ندارد
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات ....(ادامه)
مسابقات شطرنج «رپید ریتد» بزرگداشت استاد علیرضا جعفری در قائمشهر برگزار شد. برگزاری مسابقات شطرنج «رپید ریتد» در قائمشهر
مسابقات شطرنج «رپید ریتد» بزرگداشت استاد علیرضا جعفری در قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
اگر اهل مطالعه تاریخ تهران باشید حتماً با نام افراد مختلفی مواجه شده‌اید که بنا به هر دلیلی نام‌شان در کتاب تاریخ تهران حک شده است. داستان ازدواج یک درباری با همسر سابق پادشاه
اگر اهل مطالعه تاریخ تهران باشید حتماً با نام افراد مختلفی مواجه شده‌اید که بنا به هر دلیلی نام‌شان در کتاب تاریخ تهران حک شده است.(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران و گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید استان در امیرکلا برگزار شد. برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران در امیرکلا
مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران و گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید استان در امیرکلا برگزار شد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
با این دست فرمان خودرو ارزان نمی شود!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
عکس/کارنامه تحصیلی احمدشاه قاجار
کارنامه تحصیلی دوران کودکی احمد شاه نشان می‌دهد که کمال الملک برای درس نقاشی به آخرین شاه قاجار ۵ داده است. آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت : در کارنامه احمدشاه قاجار، نام ۱۲ همکلاسی او به همراه نام پدران آن‌ها قید شده است، همچنین محمدحسن میرزا برادر و ولیعهد احمدشاه نیز جزو همکلاسی‌های او است.(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 33 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.