.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام حج تمتع
سازمان حج و زیارت اولویت‌های جدید برای ثبت‌نام حج تمتع را اعلام کرد.(ادامه)
جمشید جم خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور دیشب چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت. جمشید جم خواننده «یار دبستانی من» درگذشت
جمشید جم خواننده باسابقه و مطرح موسیقی کشور دیشب چهارشنبه ۱۱ بهمن در منزل خود درگذشت.(ادامه)
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ اولویت‌های جدید را فراخواند. اولویت‌های جدید برای حج ۱۴۰۳
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ اولویت‌های جدید را فراخواند.(ادامه)
از سال ۹۶ تا امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ به هر جنایتی پاسخ مناسب داده خواهد شد/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها، همچنان به قوت خود باقی است/ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند ....(خبر)
(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود. قیمت، اولویت و زمان سفر عمره اعلام شد / پرواز مستقیم از ساری به عربستان + کد دستوری
شمال نیوز : رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از 22 آذر و اعزام زائران از ۲۸ آذر آغاز می‌شود.(ادامه)
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. خودتان را گول نزنید، از مشکلات مردم غفلت کردید /مجلس از ۶ طرحی که پیگیری آن را به رهبر انقلاب وعده داده بود، گزارش بدهد
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. (ادامه)
همزمان با ایام عزاداری دهه اول فاطمیه پرچم عزای فاطمی امروز، یکشنبه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد. پرچم عزای فاطمی بر فراز گنبد امام رضا(ع) برافراشته شد
همزمان با ایام عزاداری دهه اول فاطمیه پرچم عزای فاطمی امروز، یکشنبه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد.(ادامه)
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد.

پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری تشییع شد
پیکر مطهر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد. (ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد. حر انقلاب چگونه تیرباران شد؟
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد.(ادامه)
حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند. حضور کادر درمان آقا در بخش زنان و زایمان جواز شرعی ندارد
حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند.(ادامه)
تاریخ خواهد نوشت(يادداشت)
(ادامه)
سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از شکست یک بر صفر در برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر از سمت خود استعفاء داد. سرمربی بعدی استقلال کیست؟/ نام ۴ گزینه به میان آمد
سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از شکست یک بر صفر در برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر از سمت خود استعفاء داد.(ادامه)
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد. چرا باید روز نهم ربیع الاول را جشن گرفت؟
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد.(ادامه)
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد.

دیار علویان غرق در ماتم و عزا/ طنین نوای «لبیک یا رسول الله»
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد. (ادامه)
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد. اعلام زمان برپایی جشن عاطفه‌ها در مدارس
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود. خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود/ از تحرکات دشمن در پایان سال ۱۴۰۰ مطلع بودیم(خبر)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.