.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
خبرمهم/ اردوغان ترور شد ؟ + اولین عکس از لحظه حادثه
حادثه‌ای در جریان بازدید اردوغان در استان شرناق واقع در جنوب شرقی ترکیه رخ داده است.(ادامه)
جزییات جدید از ترور شهید محسن فخری‌زاده
سه سال پیش در چنین روزی شهید محسن فخزی‌زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان به‌وسیلهٔ رژیم صهیونیستی ترور شد.(ادامه)
روزنامه نگار سرشناس آمریکایی پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش ساخت که هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه از سوی اسرائیل رخ خواهد داد. سیمور هرش: هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه رخ خواهد داد!
روزنامه نگار سرشناس آمریکایی پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش ساخت که هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه از سوی اسرائیل رخ خواهد داد.(ادامه)
بادیگارد کریستیانو رونالدو با بوقچی باشگاه پرسپولیس درگیر شد! برخورد سفت و سخت بادیگارد رونالدو با یک پرسپولیسی
بادیگارد کریستیانو رونالدو با بوقچی باشگاه پرسپولیس درگیر شد!(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای احمدی نژاد کجاست ؟ دیدار های مخفیانه هفتگی با این دو نفر
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای(ادامه)
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. نامه سیدحسن خمینی به خبرنگار گیلانی : به نوبه خود از شما عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد.(ادامه)
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند. ضرب و شتم خبرنگار توسط محافظان سید حسن خمینی
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
اسامی همراهان وزیر ورزش در حادثه در پی سقوط بالگرد
اسامی همراهان وزیر ورزش و جوانان و خلبانان در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت استان کرمان اعلام شد.(ادامه)
شورای تأمین شهرستان ایذه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و به منظور بررسی ابعاد حمله تروریستی ایذه برگزار شد. شورای تأمین ایذه با حضور محسن رضایی برگزار شد
شورای تأمین شهرستان ایذه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و به منظور بررسی ابعاد حمله تروریستی ایذه برگزار شد.(ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای پلیس برهم زدن امنیت از سوی عده‌ای آشوبگر قابل تحمل نیست وباید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروه‌های منافقین، سلطنت‌طلبان، آمریکایی‌ها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود. روزهای آینده تعداد دیگری بازداشت می‌شوند /۱۷ نفر با سلاح جنگی در اغتشاشات دستگیر شدند / در موضوع مهسا امینی ضرب و جرحی نبود/ نمی‌گذاریم منافقین و سلطنت‌طلبان آرامش مردم را به هم بزنند(خبر)
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای پلیس برهم زدن امنیت از سوی عده‌ای آشوبگر قابل تحمل نیست وباید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروه‌های منافقین، سلطنت‌طلبان، آمریکایی‌ها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود.(ادامه)
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند. شرط سردار سلیمانی با محافظانش
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند.(ادامه)
شوق پیدا کردن گنج یا همان زیرخاکی همچنان وجود داشته و علائم آن در طبیعت مازندران قابل مشاهده است اما اتفاق مثبتی که در این زمینه رخ داده همکاری مردم با محافظان این آثار تاریخی قابل توجه بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است....(خبر)
(ادامه)
به گفته یک مترجم که برای ارتش آمریکا کار می کرد، یکی از بستگان محافظان صدام محل مخفیگاه را فاش کرده و سپس با ردیابی فردی که در حال انتقال مواد غذایی به صدام بوده، این اطلاعات تایید شده است. این مترجم عراقی گفت: هیچکس نمی دانست که او محافظ صدام است، اما به دلیل اینکه بهترین کالاها و اجناس را از برخی برندهای تجاری در بازار خریداری می کرد و با توجه به وخامت اوضاع کشور، این شبهه ها را برانگیخت که وی با صدام در ارتباط باشد که پس از تعقیب وی همه چیز مشخص شد. حقایق تازه از دستگیری صدام حسین/ یکی از بستگان محافظان دیکتاتور او را لو داد
به گفته یک مترجم که برای ارتش آمریکا کار می کرد، یکی از بستگان محافظان صدام محل مخفیگاه را فاش کرده و سپس با ردیابی فردی که در حال انتقال مواد غذایی به صدام بوده، این اطلاعات تایید شده است. این مترجم عراقی گفت: هیچکس نمی دانست که او محافظ صدام است، اما به دلیل اینکه بهترین کالاها و اجناس را از برخی برندهای تجاری در بازار خریداری می کرد و با توجه به وخامت اوضاع کشور، این شبهه ها را برانگیخت که وی با صدام در ارتباط باشد که پس از تعقیب وی همه چیز مشخص شد.(ادامه)
وقوع ۲۹ فقره آتش سوزی پاییزی در جنگل های مازندران
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران- ساری گفت: در فصل پاییز ۲۹ فقره حریق در عرصه ها رخ داد و ۴۱ هکتار از عرصه های جنگلی دچار آتش سوزی شد. (ادامه)
کاروان اسکورت، راه می‌افتد. ۴ ماشین در یک ستون حرکت می‌کنند؛ کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، تویوتا هایلوکس دوکابین و یک سواری مشکی رنگ. ۱۴ محافظ در سه ماشین، و شخصیت در تینای مشکی نشسته است. این یک سفر روتین و جاافتاده برای تیم حفاظت است....(خبر)
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
 روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد برای اولین بار جزئیاتی را درباره عملیات ترور شهید فخری زاده توسط موساد منتشر کرده است. سلاح خودکار در این عملیات با فناوری هوش مصنوعی ارتقا یافته بود/ تک تیرانداز دقیق کامپیوتری قادر به شلیک ۶۰۰ گلوله در یک دقیقه بود
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد برای اولین بار جزئیاتی را درباره عملیات ترور شهید فخری زاده توسط موساد منتشر کرده است. (ادامه)
اشرف غنی در هنگام فرار در ابتدا نیروهای گارد ریاست جمهوری را اخراج و سپس به سمت با بالگرد از افغانستان قرار می‌کند. جزئیات جدید از فرار اشرف غنی به آمریکا
اشرف غنی در هنگام فرار در ابتدا نیروهای گارد ریاست جمهوری را اخراج و سپس به سمت با بالگرد از افغانستان قرار می‌کند.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه هزار ۳۶۳ نامزد انتخابات در استان تایید صلاحیت شدند، گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات در استان وجود دارد.

تایید صلاحیت ۱۳۶۳ داوطلب شورای شهر در مازندران/ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط / ۵۱ هزار نفر رای اولی
رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه هزار ۳۶۳ نامزد انتخابات در استان تایید صلاحیت شدند، گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات در استان وجود دارد. (ادامه)
۷ چای گیاهی برای درمان بیماری
چای معمولی یکی از نوشیدنی‌های مورد استفاده روزانه ما ایرانی‌ها است، اما می‌توان آن را با چای‌های گیاهی دیگر که خواصی به مراتب بیشتر از چای معمولی دارند، جایگزین کرد.(ادامه)
ناگفته‌هایی از محافظ محسن فخری‌زاده که خود را روی شهید انداخت
یکی از محافظان دانشمند هسته‌ای کشورمان مهارت‌هایی خاص دارد.(ادامه)
سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است | محافظان صدای گلوله‌ها را نمی‌شنیدند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح جلسه امروز مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به گزارش سردار باقری گفت: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه جزئیات بیشتری از ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را مطرح کرد / ۱۳ تیر از تیربار داخل نیسان شلیک شده است....(خبر)
(ادامه)
عکس دیده نشده از محافظان سردار سلیمانی
شهید حسین پورجعفری همراه همیشگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مظفری نیا و طارمی سه فرد نزدیک به سردار دل‌ها بودند که همگی در دی ماه سال گذشته همراه با حاج قاسم در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. (ادامه)
اولین عکس محافظ محسن فخری زاده که در ترور آبسرد شهید شد + جزئیات
حامد اصغری محافظ محسن فخری زاده در حمله مهاجمان برای ترور فخری زاده در کنار وی به شهادت رسید. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.