.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت. آتیلا پسیانی درگذشت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت.(ادامه)
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است. اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است.(ادامه)


قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در هفته های گذشته کاهشی بوده و در آبان ماه سال جاری به ۷۳ هزار تومان رسیده است. بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام ۲۴۰ میلیونی مسکن و جعاله باید حدود ۳۵ میلیون تومان بپردازند. چطور با ۳۵ میلیون تومان وام ۲۴۰ میلیونی بگیریم؟
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در هفته های گذشته کاهشی بوده و در آبان ماه سال جاری به ۷۳ هزار تومان رسیده است. بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام ۲۴۰ میلیونی مسکن و جعاله باید حدود ۳۵ میلیون تومان بپردازند.(ادامه)
قیمت اوراق مسکن برای مجرد‌ها و متاهل‌ها
شمال نیوز: بر اساس آخرین قیمت اوراق مسکن، زوج های تهرانی برای تهیه این اوراق باید ۳۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و مجردهای تهرانی نیز باید ۲۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان پرداخت کنند. (ادامه)
آخرین قیمت اوراق مسکن
شمال نیوز: بر اساس آخرین قیمت اوراق مسکن، زوج های تهرانی برای تهیه این اوراق باید 36 میلیون و 240 هزار تومان و مجردهای تهرانی نیز باید ۲۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان پرداخت کنند.(ادامه)
برای وام مسکن چقدر هزینه کنیم؟
شمال نیوز: هزینه وام مسکن در این روزها نسبت به دو هفته گذشته برای اقشار مختلف جامعه تفاوت چندانی نداشته است به طوریکه زوج‌ها با توجه به اینکه ...(ادامه)
عکس: ورود مجردها به این تفرجگاه دریاچه ارومیه ممنوع!
این بنر بزرگ را ورودی ساحل تفریحی شهید کلانتری ارومیه نصب کرده اند.(ادامه)
پولدار‌های ایرانی چند برابر بی‌پول‌ها تفریح می‌کنند؟/ خوشگذران‌ترین مردم ایران از کدام استا‌ن‌اند؟
خوشگذران‌ترین مردم ایران از کدام استا‌ن‌اند و کدام استان کمترین هزینه را برای تفریح صرف می‌کند؟(ادامه)
وام 80 میلیونی به بازار مسکن رسید
وام های صندوق پس انداز یکم که قرار بود از خرداد ماه سال آینده به دست خریداران برسد، زودتر از موعد به بازار رسید.(ادامه)
۱۱ عارضه‌ای که مجردی در پی دارد
رئیس یک مرکز تحقیقات سلامت خانواده با اشاره به ۱۱ عارضه اجتماعی، روحی و جسمی برای افرادی که امید به ازدواج ندارند و احتمال تجربه ازدواج برای آنان بسیار کم است، راهکارها و دلایل افزایش مجردی در ایران را تشریح کرد. (ادامه)
سن ازدواج به 30 سال رسید
(ادامه)
شمال نیوز : این جامعه‌شناس درخصوص آلودگی زنان تن‌فروش به ایدز گفت:‌ 75 درصد این زنان درباره ایدز اطلاعاتی ندارند و 68 درصد مجردها و 75 درصد از مطلقه‌ها هرگز آزمایش ایدز نداده‌اند..... گزارش تکان دهنده از تن فروشی در کشور
شمال نیوز : این جامعه‌شناس درخصوص آلودگی زنان تن‌فروش به ایدز گفت:‌ 75 درصد این زنان درباره ایدز اطلاعاتی ندارند و 68 درصد مجردها و 75 درصد از مطلقه‌ها هرگز آزمایش ایدز نداده‌اند.....(ادامه)
شمال نیوز : يك كارشناس مسكن معتقد است كه با توجه به آمار دقيقا مشخص شد كه مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نكردند و از قبل هم اين مسئله قابل پيش بيني بود زيرا شرايطش به واسطه‌ي نحوه‌ي بازپرداخت پول نامساعد است و به ويژه در شهرهاي بزرگ اصلا كارايي ندارد؛ به همين خاطر مي‌خواهند اين وام را به مجردها هم بپردازند..... چرا مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نمي‌كنند؟
شمال نیوز : يك كارشناس مسكن معتقد است كه با توجه به آمار دقيقا مشخص شد كه مردم از وام 80 ميليوني مسكن استقبال نكردند و از قبل هم اين مسئله قابل پيش بيني بود زيرا شرايطش به واسطه‌ي نحوه‌ي بازپرداخت پول نامساعد است و به ويژه در شهرهاي بزرگ اصلا كارايي ندارد؛ به همين خاطر مي‌خواهند اين وام را به مجردها هم بپردازند.....(ادامه)
دلایل دختران مجرد برای ازدواج نکردن
من الان به عنوان یك دختر مجرد حقوقی دارم كه بعد از ازدواج از من سلب می‌شود. فكر كنید من الان می‌توانم به سفرهای خارجی بروم ولی هنگامی كه ازدواج كنم حتما باید از شوهرم رضایتنامه داشته باشم. چرا وقتی وارد مرحله دیگری از زندگی شده‌ام و قاعدتا باید امتیازاتی به دست بیاورم،‌ همان حقوقی كه هنگام تجرد داشته‌ام را هم باید از دست بدهم؟(ادامه)
داعش، زنان و دختران عراقی را به آزمایش شرم آور وادار می کند
(ادامه)
چرا آمار طلاق افزایش یافته است؟
(ادامه)
مجردها عضو هیات علمی نمی‌شوند؟
(ادامه)
دو تست روانشناسی که نشان می‌دهد چه زمانی برای ازدواج شما مناسب است و با چه جور آدمی؟!
تست ازدواج (مجردها بخوانند)
دو تست روانشناسی که نشان می‌دهد چه زمانی برای ازدواج شما مناسب است و با چه جور آدمی؟! (ادامه)
آبروریزی مجردهای ایرانی در آنتالیا
مسئول تور یکی از آژانس های هواپیمایی با تایید این خبر گفت: به دلیل مزاحمت ها و حاشیه هایی که مجردها به خصوص ایرانیان برای سایر مسافران این منطقه ایجاد کرده اند، مسئولین محلی تصمیم به اعمال محدودیت های شدید برای مجرد ها گرفته اند.(ادامه)
چشم زنان به تماشای فوتبال روشن می‌شود؟
(ادامه)
پیامک جدید به مناسبت سیزده بدر
گل، هویت بهار است. و بهار آیینه ی قیامت. در این آیینه خود را تماشا کنیم . . . (ادامه)
شهریه دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
(ادامه)
ناگفته های همسر همرزم پدر موشکی ایران
(ادامه)
رواج زندگی مجردی دختران در تهران
(ادامه)
استخدام دختران مجرد محدود می شود
(ادامه)
طرح اولویت استخدام با مردان دارای فرزند
(ادامه)
ازدواج دو مجري ممنوع الكار
(ادامه)
8 قرص ضد افسردگی در قرآن
(ادامه)
دومین ماده مخدر پر مصرف در کشور
(ادامه)
«مسکن مهر» به مجردها هم واگذار می‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.