.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.(ادامه)
ابطال انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استان‌ها از ابطال انتخابات سال سوم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها از سوی وزارت کشور, خبر داد.(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
مزاحمت تلفنی چه مجازاتی در پی خواهد داشت؟
از آنجا که کیفر مرتکب جرم مزاحمت تلفنی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات در صورت شکایت شاکی حبس از یک تا شش ماه خواهد بود (ماده 641 قانون مجازات اسلامی)، به نظر می رسد در صورت گذشت شاکی تعقیب کیفری و اجرای مجازات متوقف نخواهد شد به دلیل این که این جرم از جرایم عمومی است و ماده 727 قانون مجازات اسلامی این جرم را در عداد جرایم قابل گذشت احصا نکرده است. (ادامه)
شمال نیوز : این فعالی سیاسی معتقد است : پیشنهاد استعفای دولت و انتخابات زودرس و همچنین برخی زمزمه‌ها مبنی بر طرح عدم کفایت رئیس جمهوری  در شرایط فعلی به هیچ وجه قابل دفاع نیست..... غوغای ارزی؛ ضعف دولت یا زمین زدن دولت؟!
شمال نیوز : این فعالی سیاسی معتقد است : پیشنهاد استعفای دولت و انتخابات زودرس و همچنین برخی زمزمه‌ها مبنی بر طرح عدم کفایت رئیس جمهوری در شرایط فعلی به هیچ وجه قابل دفاع نیست.....(ادامه)
جزئیات حکم محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی
بهترین گلزن پرسپولیس که حالا با محرومیت چهار ماهه از همراهی این تیم محکوم شده است به تحریک یک بازیکن راهی تیم ترکیه ای شد و به تحریه باشگاهش به تهران برگشت!(ادامه)
تعزیر 122 میلیون ریالی یک شرکت بسته‌بندی موادغذایی در ساری
یک واحد بسته‌بندی مواد غذایی در ساری محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 122 میلیون و 240 هزار ریال شد.(ادامه)
شوخی دردسرساز در تلگرام
شخصی که در شبکه اجتماعی تلگرام، با ورود به حریم شخصی برای یک نفر ایجاد دردسر کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
شوخی دوستانه در تلگرام دردسرساز شد
شمال نیوز: شخصی که در شبکه اجتماعی تلگرام، با ورود به حریم شخصی ایجاد دردسر کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است.
توضیح اژه‎‌‌ای درباره مجرمیت سعید طوسی/ جزئیاتی از پرونده صندوق فرهنگیان، ثامن الحجج، نگین غرب، املاک شهرداری، احمد منتظری و ...(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سومین نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: یدالله روزچنگ به جرم اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و برگرداندن 181 میلیارد تومان محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده است. (ادامه)
انتقام اینستاگرامی از همسر
کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان آمل مردی را که با انتشار تصاویر خصوصی همسرش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در صدد انتقام از وی بود دستگیر کردند.(ادامه)
گلایه جوانفکر از صدور حکم منع تعقیب جهانگیری
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور سابق از صدور حکم منع تعقیب اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم در پرونده شکایت احمدی‌نژاد از وی ابراز تاسف کرد. (ادامه)
دانشگاهی که با تخلف مجوز گرفت!
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه رابطه دولت یازدهم با زنجانی رابطه شاکی و متشاکی است، گفت: زنجانی با شکایت دولت یازدهم راهی زندان شد.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند. نکوداشت مرحوم آیت الله ایازی و دو یادگار سرافرازش!
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند.(ادامه)
مرتضوی این روزها کجاست؟
(ادامه)
1213 تذکر نمایندگان به کابینه یازدهم
(ادامه)
شمال نیوز : شعبه 5 بازپرسی ساری پرونده را مورد مطالعه قرارداد و قرارمجرمیت برای متهم پرونده (مدیرکل بندر نوشهر) به دلیل ... صدور قرار مجرمیت برای یک مدیرکل دولتی در مازندران
شمال نیوز : شعبه 5 بازپرسی ساری پرونده را مورد مطالعه قرارداد و قرارمجرمیت برای متهم پرونده (مدیرکل بندر نوشهر) به دلیل ...(ادامه)
جریمه ۲۵۰ هزار تومانی برای متشاکی مشایی
(ادامه)
قانون و عدالت برای همه یکسان است آقای عابدزاده
(ادامه)
تعداد چکهای برگشت روزانه در کشور
(ادامه)
در پی درج مطلبی باعنوان انتظار طولانی برای صدور رای در شعب تعزیرات، اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران جوابیه ای را ارسال که ضمن درج آن توضیحات شمال نیوز نیز در ادامه آورده می شود. پاسخ اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران به مطلب شمال نیوز
در پی درج مطلبی باعنوان انتظار طولانی برای صدور رای در شعب تعزیرات، اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران جوابیه ای را ارسال که ضمن درج آن توضیحات شمال نیوز نیز در ادامه آورده می شود.(ادامه)
بازار داغ خرید و فروش شهود دادگاه
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.