.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر برگزاری باشکوه مراسم سالروز میلاد امام رضا (ع) در تهران و سیلاب در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد. اقدام جدید پلیس درباره ثبت جرائم رانندگی
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که به زودی از سامانه‌ای هوشمند برای ثبت تخلفات و همچنین ثبت شکایات مربوط به جریمه‌های رانندگی رونمایی خواهد شد.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند. پیامد‌های تمدید نکردن اعتبار گواهینامه رانندگی چیست؟
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.(ادامه)
تخلف ۱۹۷۳ واحد صنفی و خدماتی در مازندران
مدیرکل صمت مازندران با اشاره به بازدیدهای مستمر در فروردین گفت: ۱۹۷۳ واحد متخلف صنفی، خدماتی و توزیعی شناسایی شدند.(ادامه)
مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل و پلیس امنیت اقتصادی مازندران، عامل قطع درختان جنگلی در منطقه امام‌زاده عبداله را شناسایی کردند. شناسایی عامل قطع درختان جنگلی در امام‌زاده عبداله آمل
مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل و پلیس امنیت اقتصادی مازندران، عامل قطع درختان جنگلی در منطقه امام‌زاده عبداله را شناسایی کردند.(ادامه)
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست! گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست!(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست. علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد. بازداشت ۴ کنکوری متخلف؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد. هشدار به کنکوری‌ها درباره عضویت در گروه‌های مجازی مدعی تقلب
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ... دستگیری مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور / ماجرا چیست؟
شمال نیوز: به دنبال اثبات تخلفات یک هلدینگ گردشگری، در تخریب جنگل؛ مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به علت ...(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور از ضرب و شتم یک جنگلبان در روز طبیعت خبر داد. ضرب و شتم مامور حافظ جنگل و طبیعت در روز طبیعت
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نور از ضرب و شتم یک جنگلبان در روز طبیعت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس .... تصویری تلخ از حلق‌آویز کردن ۴ روباه در مرزن‌آباد / واکنش فوری مقام قضایی به این تصویر فراگیر+ عکس
در پی انتشار تصاویر لاشه چهار قلاده روباه آویزان شده از یک درخت در محوطه بنای مسکونی شخصی در دلیر یکی از روستاهای بخش مرزن آباد، رییس ....(ادامه)
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهر خبر داد. پلمب قصابی متخلف در سوادکوه
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: ۲۷۷ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مازندران شناسایی شده اند.

شناسایی ۲۷۷ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در مازندران
شمال نیوز: ۲۷۷ واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در مازندران شناسایی شده اند. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است. اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در محله نعمت آباد خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند. کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی/دستگیری زن و شوهر کلاهبردار
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در محله نعمت آباد خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
با ورود دستگاه قضایی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی؛ عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد. تخلف بزرگ فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی در مازندران / ساخت ۶۴ ویلای لاکچری در بهترین ‌جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر
با ورود دستگاه قضایی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی؛ عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 78 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.