.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه حزب اللهی یعنی؛ مجتبی شاکری(خبر)
در اتخاذ مواضع صریح و شجاع است، در دفاع از امام و رهبری و انقلاب با کسی تعارف ندارد. خطیب و سخنور است. جهاد تبیین را رسالت مهمی برای خود می داند از این شهر به آن شهر و از این دانشگاه به آن دانشگاه(ادامه)
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد . ركوردشكني برق منطقه اي مازندران و گلستان در احداث پستهاي انتقال
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد .(ادامه)
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید. امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت(يادداشت)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید.(ادامه)
پیامک های تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
وجود مبارك امام هشتم(ع) كه به لقب پر‌افتخار رضا ملقب است به این معناست كه هر انسانی در هر شرایطی بخواهد به چیزی راضی بشود به وساطت فیض رضاست ویژگی های علمی و معنوی امام رضا(يادداشت)
وجود مبارك امام هشتم(ع) كه به لقب پر‌افتخار رضا ملقب است به این معناست كه هر انسانی در هر شرایطی بخواهد به چیزی راضی بشود به وساطت فیض رضاست(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
برگزاری محفل انس با قرآن كريم در نيروگاه نكا
(ادامه)
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است..... احیای شب نیمه شعبان را از دست ندهید
شمال نیوز : شب نیمه شعبان آن چنان اهمیت دارد که در سنت رسول خدا و ائمه معصومین(ع) بیدار ماندن در این شب تا صبح بسیار سفارش و مورد تاکید قرار گرفته است.....(ادامه)
شمال نیوز: تمثال مبارك يكي از شهدا را برای مدیران كل غايب ارسال کنید تا با نصب تمثال یادآوری شود امنیت امروز مرهون خون شهدا است..... از انتقاد شدید معاون استاندار مازندران به بی توجهی مدیران تا ارسال عکس شهدا برای مدیران کل غایب در جلسه ساماندهی گلزار شهدا
شمال نیوز: تمثال مبارك يكي از شهدا را برای مدیران كل غايب ارسال کنید تا با نصب تمثال یادآوری شود امنیت امروز مرهون خون شهدا است.....(ادامه)
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد . پیام تسلیت استاندار اسبق مازندران به مناسبت درگذشت قائم مقام دبیر شورای نگهبان
شمال نیوز : طاهایی اعلام کرد : ارتحال جانسوز حقوقدان منصف و آزاده و فرزند فرهيخته و متدين و دانشًور مازندران وخادم مخلص و ولايتمدار ايران سرافراز - جناب حاج محمد رضا عليزاده - عضو حقوقدان شوراى نگهبان موجب تأثر وتألم گرديد .(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد..... 98 پروژه برق‌‎رسانی توزیع نیروی برق مازندران در دهه مبارك فجر افتتاح می‌شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره‌برداری 98 پروژه برق‌رسانی با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد.....(ادامه)
فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما دوستان تبریک عرض می کنیم
پیامک تبریک ماه ربیع الاول
فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما دوستان تبریک عرض می کنیم (ادامه)
نامه دارابی به زیبا کلام /به کجا چنین شتابان
(ادامه)
توصیه های تغذیه ای برای وعده های سحری و افطاری
برای اینكه در طول روز، هنگام روزه‌داری دچار بی‌آبی نشده و تشنگی كلافه‌تان نكند، از خوراكی‌هایی باید استفاده كنید كه بتوانند به‌تدریج آب مورد نیاز بدن را تامین كنند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان مسئولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه درگذشت وی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولین، و شخصیت ها به مناسبت درگذشت مهندس قهرمانی
شمال نیوز: در پی درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان مسئولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه درگذشت وی را تسلیت گفتند.(ادامه)
واکنش علیخانی به گریه‌های هانی نوروزی
احسان علیخانی از عدم حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس انتقاد کرد.(ادامه)
هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه روز پدر در صفحه اینستاگرمش دلنوشته ای را برای پدرش منتشر کرد و نوشت: دلنوشته پسر هادی نوروزی در آستانه روز پدر +عکس
هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه روز پدر در صفحه اینستاگرمش دلنوشته ای را برای پدرش منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر .... استاندار سابق مازندران هم به تغییر نام بندر امیرآباد واکنش نشان داد
شمال نیوز : استاندار سابق مازندران در ادامه گفت: بندر شهيد هاشمى نژاد اميرآباد بهشهر كه از دستاورد هاى نظام مقدس جمهورى اسلاميست از بدو راه اندازى بنام مبارك سيد و سالار شهيدان استان مازندران و فرزند نستوه و مجاهد پرور شهرستان بهشهر ....(ادامه)
تقدير فرمانده كل سپاه از استاندار مازندران
شمال نیوز: سرلشكر پاسدار محمد علي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از تلاش هاي دكتر ربيع فلاح در ساخت بيمارستان ولايت سپاه كربلاي استان مازندران، اولين بيمارستان نيروهاي مسلح در شمال كشور با اهدا لوح تقدير، قدرداني نمود. (ادامه)
تبریک هنرمندان به‌مناسبت روزدختر+تصاویر
به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه (س)یک بسته از تبریک های اینستاگرامی هنرمندان را برای شما کاربران جمع آوری کردیم.(ادامه)
حسيني علايي
عيد فطر در قرآن كريم(يادداشت)
حسيني علايي (ادامه)
دعاي روز بيست و هشتم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
دعاي روز بيست و هفتم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
دعاي روز بيست و ششم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
دعاي روز بيست و پنجم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
دعاي روز بيست و چهارم ماه مبارك رمضان
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 34 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.723 seconds.