.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ زمستان برفی در ماسوله گیلان
تصویری از ماسوله برفی در استان گیلان را مشاهده می کنید.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد. ارسال پرونده کامل شهرتاریخی ماسوله به یونسکو
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد.(ادامه)
شهر تاریخی ماسوله به سبب موقعیت جغرافیایی و شرایط کوهستانی دارای زمستان‌های سرد و پوشیده از برفی است که زیبایی این شهر توریستی را دوچندان می‌کند. ماسوله در شمال ایران جنوب غربی استان گیلان، بخش سردارجنگل فومن ،۶۰ کیلومتری شهر رشت ۳۶ کیلومتری شهر فومن و ۲۰ کیلومتری شهر ماکلوان واقع شده، و معماری منحصر به فردی دارد. تصاویر: ماسوله برفی(خبر)
شهر تاریخی ماسوله به سبب موقعیت جغرافیایی و شرایط کوهستانی دارای زمستان‌های سرد و پوشیده از برفی است که زیبایی این شهر توریستی را دوچندان می‌کند. ماسوله در شمال ایران جنوب غربی استان گیلان، بخش سردارجنگل فومن ،۶۰ کیلومتری شهر رشت ۳۶ کیلومتری شهر فومن و ۲۰ کیلومتری شهر ماکلوان واقع شده، و معماری منحصر به فردی دارد.(ادامه)
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است. ماجرای عجیب چرخ خیاطی‌های میلیاردی!
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.(ادامه)
با کاهش دما،بارش برف جلوه‌ای زیبا به روستای ماسوله بخشید.
بارش برف در روستای زیبای ماسوله(خبر)
با کاهش دما،بارش برف جلوه‌ای زیبا به روستای ماسوله بخشید. (ادامه)
عکس/ طبیعت زمستانی ماسوله
نمایی زیبا از فصل زمستان شهر ماسوله استان گیلان را تماشا می‌کنید.(ادامه)
عکس/ رنگ زمستانی ماسوله زیبا
تصاویر زیبای زمستانی ارتفاعات ماسوله، دی ماه ۱۴۰۰.(ادامه)
عکس/ حضور مسافران در ماسوله با وجود کرونا
ویروس کرونا با رخ نمایی جدید خود به ویژه با سویه دلتا، هر روز تعداد بیشتری را در گیلان مبتلا و راهی بیمارستان می‌کند به طوری که آمار مبتلایان بستری به کرونا طی یک هفته اخیر افزون بر ۶۰ درصد افزایش یافته است.(ادامه)
خودکشی عجیب همکار رامبد جوان در خندوانه !
(ادامه)
عکس/ ماسوله برفی
شهر تاریخی ماسوله به سبب موقعیت جغرافیایی و شرایط کوهستانی دارای زمستان های سرد و پوشیده از برفی است که زیبایی این شهر توریستی را دوچندان میکند.(ادامه)
پلنگ چوپان گیلانی را تیکه پاره کرد +عکس
روز گذشته یک قلاده پلنگ در ارتفاعات ییلاقی ماسوله به یک چوپان 48 ساله حمله ور شده است شدت حمله پلنگ به این چوپان بحدی شدید بوده که این فرد براثر شدت جراحت وارده در بیمارستان در کما بسر می برد(ادامه)
عکس/سفیدپوش شدن نگینِ گیلان
همزمان با کاهش شدید دما و بارش برف پاییزی، شهر تاریخی ماسوله که این روزها با اجرای محدودیت‌های کرونایی خالی از مسافر و گردشگر است، سفید پوش شد.(ادامه)
تصاویر/ روستای فارسیان -گلستان
روستای «فارسیان» یا «قانچی» از توابع شهرستان آزادشهر در استان گلستان، یکی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی این استانمحسوب می‌شود. این روستا که به ماسوله استان گلستان معروف است در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی آزادشهر و در مسیر جاده خوش ییلاق به سمت شاهرود واقع شده است. این روستا که از هر طرف در دل کوه محصور شده و به صورت پلکانی ساخته شده و رنگ گرم خشت‌های دیوار و آبی پنجره‌ها چشم هر گردشگری را نوازش می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد .... نفرات برتر کنکور ۹۹ / نام سه مازندرانی در میان نفرات برتر+ اسامی و تصاویر
شمال نیوز : اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد ....(ادامه)
نفرات برتر کنکور ۹۹ اعلام شد +اسامی
سازمان سنجش اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۹۹ در گروه‌های آزمایشی پنجگانه را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند.... زنجیره انسانی برای حفظ و حراست از آثار میراث فرهنگی و باستانی آلاشت
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند....(ادامه)
عکس/ ماسوله گلستان
فارسیان یکی از روستاهای تاریخی و هدف گردشگری است که به دلیل پلکانی بودن به ماسوله گلستان شهرت یافته است. این روستای کوهستانی از توابع شهرستان آزادشهر و در مسیر خوش ییلاق قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری به آنجا سفر می‌کنند. ساکنان فارسیان ترک قزلباش هستند و شغل آنها کشاورزی و دام داری است. بافت سنتی با آنکه با گذشت زمان دچار تخریب شده سال‌های گذشته توسط دولت مرمت و با ظاهری جذاب‌تر آماده پذیرش مسافران شده است. خانه‌های کاه گلی، درب‌های چوبی و پنجره‌هایی به رنگ آبی برای گردشگران بسیار جذابیت دارد است.(ادامه)
شمال نیوز :  کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای.... رکود 15 ساله طرحی با 10 هزار شغل مستقیم در سوادکوه !
شمال نیوز : کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای....(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، این عناوین گزیده ای از اخبار مرتبط با کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته است که بر روی خروجی سایتها قرار گرفته است. کرونا در گیلان؛ به ماسوله نیایید، وضعیت انزلی قرمز است
به گزارش شمال نیوز، این عناوین گزیده ای از اخبار مرتبط با کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته است که بر روی خروجی سایتها قرار گرفته است.(ادامه)
تعدادی از مدیران نیز متاسفانه عملکرد ضعیفی داشته اند که در مورد آنها تصمیمات لازم اتخاذ شده و می شود و قطعا در آینده در جمع مدیران استان نخواهند بود. مدیران ضعیف در آینده در جمع مدیران استان نخواهند بود/ فرصت یکماهه به مدیران متوسط برای بهبود عملکرد و جلب رضایت مردم
تعدادی از مدیران نیز متاسفانه عملکرد ضعیفی داشته اند که در مورد آنها تصمیمات لازم اتخاذ شده و می شود و قطعا در آینده در جمع مدیران استان نخواهند بود.(ادامه)
انتخاب سه کاندیدای نهایی راهیان گام دوم انقلاب در رشت+تعداد آراء
انتخابات اعضای شورای مرکزی ائتلاف راهیان گام دوم انقلاب اسلامی- گیلان برای معرفی سه کاندیدای نهایی حوزه انتخابیه شهرستان رشت صبح امروز در حسینیه ماسوله ای های رشت برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز :  ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد..... گزارش اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در گیلان/ استقبال در روز اول
شمال نیوز : ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.....(ادامه)
عکس/ ماسوله‌ای ناشناخته در ایران
تصویر زیبا از روستای تنگیسر کردستان با معماری پلکانی است که بسیار دیدنی می باشد.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از محرم در ماسوله
تصویری زیبا از روستای ماسوله را در محرم مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ ماسوله، ۲۵ سال پیش
ماسوله شهری تاریخی و توریستی است که همچون یک دهکده به نظر می رسد و به عنوان نمونه ای شاخص از معماری پلکانی در سطح جهانی شناخته می شود.(ادامه)
ییلاق کوه روبار یا کوه روار ماسوله از ییلاقاتی است که در نزدیکی شهر ماسوله قرار گرفته و با دو الی سه ساعت پیاده روی می توان به این منطقه بکر رسید. وجود رودی که در میان این دشت جاری شده باعث نام گذاری این ییلاق شده است. این دشت وسیع که محلی برای اسکان گله‌داران تالش است زیر دیواره سنگی قله لاسه‌سر واقع شده است.
طبیعت زیبای ییلاق کوه روبار در ماسوله(خبر)
ییلاق کوه روبار یا کوه روار ماسوله از ییلاقاتی است که در نزدیکی شهر ماسوله قرار گرفته و با دو الی سه ساعت پیاده روی می توان به این منطقه بکر رسید. وجود رودی که در میان این دشت جاری شده باعث نام گذاری این ییلاق شده است. این دشت وسیع که محلی برای اسکان گله‌داران تالش است زیر دیواره سنگی قله لاسه‌سر واقع شده است. (ادامه)
شمال نیوز : نقشه پراکندگی فوت‌شدگان براثر سرطان در کشور منتشر شده که از لحاظ زیست‌محیطی غافلگیرکننده است. برخلاف تصور، استان‌های خوش آب‌و‌هوا‌تر، فوت‌شدگان به مراتب بیشتری نسبت به استان‌های محروم و بد آب و هوا داشته‌اند..... استان های خوش آب و هوا « رکورد دار سرطان »در کشور !
شمال نیوز : نقشه پراکندگی فوت‌شدگان براثر سرطان در کشور منتشر شده که از لحاظ زیست‌محیطی غافلگیرکننده است. برخلاف تصور، استان‌های خوش آب‌و‌هوا‌تر، فوت‌شدگان به مراتب بیشتری نسبت به استان‌های محروم و بد آب و هوا داشته‌اند.....(ادامه)
عکس/ ماسوله سفید پوش شد
بارش سنگین برف، روستای تاریخی ماسوله را سپیدپوش کرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.