.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ممکن است سموم را از مغز دفع نکند. «خوابیدن» سموم مغز را دفع نمی‌کند!
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ممکن است سموم را از مغز دفع نکند.(ادامه)
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
به گفته محققان، کودکانی که از واکسن می ترسند، ممکن است به زودی از طریق یک چسب پوستی بدون درد واکسن دریافت کنند. تزریق واکسن، بدون درد به کودکان از طریق چسب
به گفته محققان، کودکانی که از واکسن می ترسند، ممکن است به زودی از طریق یک چسب پوستی بدون درد واکسن دریافت کنند.(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است. انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است.(ادامه)
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است. موج جدید اسلام‌ستیزی در بریتانیا؛ شما حق ندارید در مدرسه نماز بخوانید
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
هوش‌مصنوعی شهرهای آینده را به تصویر کشید/ عکس
هوش مصنوعی این‌بار تصاویری از آینده برای ما آورده است که نشان می‌دهد شهرهای بزرگ جهان در آینده چطور خواهند شد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
حسینی از پیگیری بخشی از اشیای سرقت شده از جیرفت خبر داد. پیگیر یک بخش از اشیاء سرقت شده از جیرفت در انگلیس هستیم
حسینی از پیگیری بخشی از اشیای سرقت شده از جیرفت خبر داد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد. وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی از وضع قواعد جدید درگیری برای مقابله با آمریکا و انگلیس خبر داد.(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. مهدی طارمی برگشت
اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است. خشم نتانیاهو از سفر بنی گانتز به آمریکا
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است.(ادامه)
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد. حملات موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد.(ادامه)
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد». پیام قوی ایران به اسرائیل
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد».(ادامه)
سفیر روسیه با هشدار به انگلیس هشدار داد که از فکر کردن به جنگ احتمالی و تقابل با مسکو پرهیز کند. هشدار روسیه به انگلیس
سفیر روسیه با هشدار به انگلیس هشدار داد که از فکر کردن به جنگ احتمالی و تقابل با مسکو پرهیز کند.(ادامه)
سازمان تجارت دریایی انگلیس خبر داد که یک کشتی در دریای سرخ و در جنوب شرق عدن هدف حمله پهپادی قرار گرفته و دچار آتش سوزی شده است. یک کشتی دیگر در دریای سرخ هدف حمله پهپادی قرار گرفت
سازمان تجارت دریایی انگلیس خبر داد که یک کشتی در دریای سرخ و در جنوب شرق عدن هدف حمله پهپادی قرار گرفته و دچار آتش سوزی شده است.(ادامه)
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی در نزدیکی حدیده یمن هدف حمله قرار گرفته است. انگلیس از حمله دیگری در دریای سرخ خبر داد
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی در نزدیکی حدیده یمن هدف حمله قرار گرفته است.(ادامه)
سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر تداوم حملات به کشتی‌های اسرائیلی، گفت که حملات آمریکا، موضع‌گیری صنعا در قبال فلسطین را تغییر نداده است. یمن: حملات ما به کشتی‌های اسرائیلی ادامه خواهد داشت
سخنگوی جنبش انصارالله با تأکید بر تداوم حملات به کشتی‌های اسرائیلی، گفت که حملات آمریکا، موضع‌گیری صنعا در قبال فلسطین را تغییر نداده است.(ادامه)
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند. ادعای انگلیس: درباره تحولات دریای سرخ به ایران پیام فرستادیم
وزیر دفاع انگلیس مدعی شد که پیش از اقدام نظامی علیه یمن، برای تهران پیام ارسال شد که گروه‌های نیابتی خود را مهار کند.(ادامه)
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد. یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 53 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.