.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس قوه قضاییه گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد. محسنی اژه‌ای: امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود
رییس قوه قضاییه گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد.(ادامه)
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد. لقب جالب الهه منصوریان بانوی ووشوکار به خودش
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد.(ادامه)
به نظر می‌رسد ستاره ملی پوش پرسپولیس شرایط بازی برای این تیم را نخواهد داشت. شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
به نظر می‌رسد ستاره ملی پوش پرسپولیس شرایط بازی برای این تیم را نخواهد داشت.(ادامه)
پس از آنکه معترضان آمریکایی تحامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد ....(خبر)
(ادامه)
تصاویری از حضور رهبر انقلاب در خلیج فارس با لباس نظامی /محسن رضایی هم بود
تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.(ادامه)
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد. قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.(ادامه)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود. یک سیلی برای تنبیه(يادداشت)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود.(ادامه)
عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
عکسی از رهبر انقلاب در دوران جوانی منتشر شده است. (ادامه)
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند. آیا سرما می‌تواند علتی برای کلیه درد باشد؟
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند.(ادامه)
عکس/ مداح سرشناس در کفشداری حرم امام رضا(ع)
حاج محمود کریمی مداح اهل بیت با لباس خادمی در کفشداری حرم مطهر رضوی حضور یافت و در امر خدمت‌رسانی به زائران امام رئوف شرکت کرد.(ادامه)
اگر می‌خواهید جوان‌تر از سنتان به نظر برسید، باید همیشه لباس‌های متناسب با اندامتان و سازگار با رنگ پوستتان را بر تن کنید. انتخاب رنگ لباس مناسب ظاهر شما را شیک‌تر جلوه داده و استایلی متناسب با مد روز برایتان به ارمغان می‌آورد. ۵ رنگ لباس‌ که شما را پیرتر از سن واقعی‌تان نشان می‌دهد
اگر می‌خواهید جوان‌تر از سنتان به نظر برسید، باید همیشه لباس‌های متناسب با اندامتان و سازگار با رنگ پوستتان را بر تن کنید. انتخاب رنگ لباس مناسب ظاهر شما را شیک‌تر جلوه داده و استایلی متناسب با مد روز برایتان به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد. آمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به ۱۱۵ نفر رسید
کمیته تحقیقاتی روسیه از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو پایتخت روسیه خبر داد.(ادامه)
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه به پوشش و پاک دامنی زینت ده و به لباس قناعت و اکتفا به اندازه حاجت بپوشان و بر عدالت و انصاف وادارم نما و مرا در این ماه از هرچه می‌ترسم ایمنی ده، به نگهداری ات ای نگهدارنده هراسندگان. (ادامه)
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند. حمله تروریستی در مسکو/ ده‌ها کشته در حادثه تیراندازی به یک تالار موسیقی
منابع امنیتی روسیه از وقوع تیراندازی گسترده در یک تالار موسیقی در شهر مسکو پایتخت این کشور خبر می‌دهند.(ادامه)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس»  در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند. کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۴۰ نفر را کشتند / ۱۰۰ نفر در آتش‌سوزی گرفتار شدند / دستگیری یکی از عاملان حمله / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است(خبر)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند.
تلاش برای بازگرداندن معین به ایران
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: همه کسانی که تابعیت جمهوری اسلامی را دارند می‌توانند به ایران سفر کنند. به علاوه اگر کسی فکر کرده که مشکلی دارد و نگران است، می‌تواند از طریق سامانه پرسمان تردد سوال کرده و ما صریح و صداقتا به آن پاسخ می‌دهیم که آیا می‌تواند سفر کند یا اگر لازم است و مشکلی داشته باشد مشکل را حل کند. این موضوع قابل تعمیم به همه افراد از جمله افراد شناخته‌شده در حوزه‌های هنر و فرهنگ و حوزه‌های دیگر در خارج از کشور نیز است که در زمینه‌های خود تلاش می‌کنند. (ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 157 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.