.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است. تدارک تلویزیون برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد. جزئیات انهدام شبکه ساماندهی اغتشاشات و خرابکاری درگیلان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۴نفر از گردانندگان صفحات مجازی برای سازماندهی اغتشاشات در گیلان جزییات بیشتری از این عملیات و انهدام این شبکه ارائه کرد.(ادامه)
هشدار وقوع سیل در گیلان / بارش عجیب شبانه باران طوفانی در لاهیجان + فیلم
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از بارش شدید باران بامداد دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در لاهیجان استان گیلان خواهید بود. (ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز اخیر سه میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر وارد استان گیلان شدند، تصریح کرد: شاهد اقامت پنج میلیون نفر/شب گردشگران در استان بودیم. سفر سه میلیون نفر در ۵ روز گذشته به گیلان
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با بیان اینکه طی پنج روز اخیر سه میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر وارد استان گیلان شدند، تصریح کرد: شاهد اقامت پنج میلیون نفر/شب گردشگران در استان بودیم.(ادامه)
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می کنیم برای این که ۱۰ جمله پیشنهادی"عصر ایران" به امام جمعه لاهیجان
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می کنیم برای این که(ادامه)
امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم. توئیت امام جمعه لاهیجان درباره وضعیت حجاب: شهر داره سقوط میکنه/ حتی خواهران شل حجاب شکایت دارند!
امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست. استان گرفتار مسمومیت‌های سازمان‌یافته، استاندار همچنان در سکوت و بی تفاوت!
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند. کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب شد / طرح اصلاح چه می‌گوید؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه نهم بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.(ادامه)
شهری که خار چشم منافقان شد + تصاویر
آملی‌ها در ششم بهمن سال ۶۰ اگرچه در ۱۰ ساعت، ۴۰ شهید دادند اما اجازه ندادند خاک مقدس وطن به دست منافقین بیافتد.(ادامه)
گیلان دارای ۵۳ یادمان شهدای گمنام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به پیش بینی برگزاری مراسم سراسری تدفین شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این استان گفت: در حال حاضر ۱۳۹ شهید گمنام در ۵۳ یادمان در سطح استان گیلان تدفین شده اند. (ادامه)
مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه ۳ در بابل در حال برگزاری است. برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان در بابل
مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه‌های آزاد منطقه ۳ در بابل در حال برگزاری است.(ادامه)
یک منبع آگاه درباره نحوه شهادت شهید امنیت مجید یوسفی گفت: راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند. «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت گیلان لقب گرفت+ عکس
یک منبع آگاه درباره نحوه شهادت شهید امنیت مجید یوسفی گفت: راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.(ادامه)
 یک بسیجی مدافع امنیت و مدافع حرم در جریان اغتشاشات دیشب در شهرستان لاهیجان توسط آشوبگران شهید شد.

حمله بی‌رحمانه به یک بسیجی در ناآرامی‌های لاهیجان / رزمنده مدافع حرم با ضربات چاقو به شهادت رسید
یک بسیجی مدافع امنیت و مدافع حرم در جریان اغتشاشات دیشب در شهرستان لاهیجان توسط آشوبگران شهید شد. (ادامه)
کاسبی رسانه‌های غربی از درگذشت مائده جوانفر
(ادامه)
دارنده مدال المپیک سفیر محیط زیست شد
مراد محمدی دارنده مداال برنز کشتی المپیک بعنوان سفیر محیط زیست انتخاب شد(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند. نظر نمایندگان درباره «دخالت مجلس در انتصابات» چیست؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرشان را درباره دخالت مجلس در انتصابات مدیران دولتی و آسیب‌ها و آفات این کار بیان کردند.(ادامه)
عکس/ فرش سبز خداوند بر زمین
قابی تماشایی از طبیعت زیبا و سرسبز لاهیجان را می‌بینید. لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران است که در شرق استان گیلان قرار گرفته است.(ادامه)
عکس/ تالابی سرسبز در مرکز گیلان
منظره‌ای زیبا از طبیعت بکر و دیدنی تالاب سوستان در لاهیجان که یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است را تماشا می‌کنید.(ادامه)
عکس/ قابی زمستانی از عروس گیلان
تصویری هوایی از زمستان برفی لاهیجان را تماشا می‌کنید.(ادامه)
عکس / نمای برفی لاهیجان؛ عروس گیلان
نمای برفی لاهیجان، عروس گیلان را ببینید.(ادامه)
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است. آزاد سازی ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجازه تصرف و تجاوز به سواحل استان را نمی دهیم، گفت: تمام ۲۷۶ کیلومتر نوار ساحلی گیلان آزاد سازی شده است.(ادامه)
مهار آتش سوزی در جنگل های گیلان
مدیر کل منابع طبیعی گیلان با اشاره به مهار کامل آتش سوزی در جنگل های استان، گفت: سه شهرستان بیشترین میزان آتش سوزی را داشته است. (ادامه)
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران توقف صدور احکام فرمانداران استان +اسامی گزینه های مطرح
ظاهرا به دلیل اختلاف نظرهای موجود میان تشکل های سیاسی حامی رئیس جمهور با نمایندگان استان و استاندار، فرایند صدور احکام فرمانداران(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.