.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند . اسامی نامزدهای ثبت نام نهایی شده حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند .(ادامه)
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است. لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از امام (ره) در بازگشت به ایران | نماز خواندن امام در هواپیما
این تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در بویینگ ۷۴۷ در مسیر برگشت به ایران ثبت شده است.در این عکس صادق طباطبایی که چند روز بعد از پیروزی انقلاب سخنگوی دولت موقت شد، کنار ایشان دیده می شود.(ادامه)

نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد! نقدی بر مواضع کدیور(يادداشت)
نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد!(ادامه)
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت «با ابراز ناخرسندی و انتقاد شدید، اضافه کرد: آخه این یعنی چه به پایان سال رسیده‌ایم الان دارند به من می‌گویند ماسه بادی نیاز داریم؟ این جواب است؟ این برای مردم جواب است که ده بار در مصاحبه‌ها به مردم گفتیم آماده می‌شود .... انتقاد شدید نوبخت از کندی پیشرفت ساخت راه آهن رشت به انزلی : سرم را به کدام دیوار بزنم؟ به کی گله بکنم؟
شمال نیوز : محمد باقر نوبخت «با ابراز ناخرسندی و انتقاد شدید، اضافه کرد: آخه این یعنی چه به پایان سال رسیده‌ایم الان دارند به من می‌گویند ماسه بادی نیاز داریم؟ این جواب است؟ این برای مردم جواب است که ده بار در مصاحبه‌ها به مردم گفتیم آماده می‌شود ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد. نامه 100 نماینده به حسن روحانی برای تشکیل ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور+اسامی
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : لاهوتی بیان کرد: مسئولان بیمارستان های استان باید این دقت را داشته باشند که برخی بیماران را که به سایر بیماری ها نظیر سرماخوردگی یا انفولانزا مبتلا هستند و امکان نگهداری آنها در منازل است، ترخیص کنند که.... لاهوتی : بسیاری از مبتلایان به خاطر نبود تخت در گیلان جان باختند / فعالیت‌های اقصادی در گیلان تعطیل شده است
شمال نیوز : لاهوتی بیان کرد: مسئولان بیمارستان های استان باید این دقت را داشته باشند که برخی بیماران را که به سایر بیماری ها نظیر سرماخوردگی یا انفولانزا مبتلا هستند و امکان نگهداری آنها در منازل است، ترخیص کنند که....(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
رای «نه» به مجلس فعلی!(يادداشت)
(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
اعلام اسامی کشته شدگان تصادف جاده سوادکوه
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: تاکنون اسامی ۱۴ نفر از کشته شدگان واژگونی اتوبوس در جاده سه راهی خطیرکوه جاده سوادکوه اعلام شد.(ادامه)
سرنوشت مبهم ۳ استیضاح؛ کابینه از حد نصاب می‌افتد؟
نماینده‌ها می‌گویند احتمال منتفی‌شدن استیضاح وزیر نفت نیز وجود دارد؛ اما به نظر می‌رسد ۳۹ استیضاح‌کننده وزیر کشور، بر آرای خود مصر هستند. سؤال اینجا است که سرنوشت این سه استیضاح چه خواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند. متن استیضاح وزیر کشور منتشر شد / استیضاح‌کنندگان: وزیر کشور آسیب جدی به نظام وارد کرده است +اسامی امضاکنندگان
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند.(ادامه)
آذری جهرمی: اتصال اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور است
لاهوتی گفت: وزیر ارتباطات در جلسه فراکسیون مستقلین گفت که در مورد قطع و وصل شدن اینترنت نقشی نداشته است.(ادامه)
شمال نیوز : وی اضافه کرد: در جریان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت دو موضوع سهمیه‌بندی و تحت‌شعاع قرار دادن رفاه شهروندان مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است..... وزارت نفت بی سر و صدا سهمیه‌بندی سوخت را آغاز کرده است / دولت باید بابت اقدام غیرقانونی محدود کردن سوختگیری پاسخگو باشد
شمال نیوز : وی اضافه کرد: در جریان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت دو موضوع سهمیه‌بندی و تحت‌شعاع قرار دادن رفاه شهروندان مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است.....(ادامه)
شمال نیوز :  سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با اشاره به طرح هایی از قبیل انتقال آب از خزر و یا دریای عمان به فلات مرکزی کشور، هزینه این انتقال را حداقل ..... هزینه انتقال آب از خزر به فلات ایران چقدر است؟
شمال نیوز : سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با اشاره به طرح هایی از قبیل انتقال آب از خزر و یا دریای عمان به فلات مرکزی کشور، هزینه این انتقال را حداقل .....(ادامه)

هنوز یک هفته هم از اعلام مخالفت کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر نگذشته بود که نامه موافقت رئیس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با مخالفت و اعتراض شدید نمایندگان .... تجمع اعتراضی نمایندگان شمالی در اعتراض به انتقال آب دریای خزر
هنوز یک هفته هم از اعلام مخالفت کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر نگذشته بود که نامه موافقت رئیس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران با مخالفت و اعتراض شدید نمایندگان ....(ادامه)
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : کوه‌های کثیف زباله زیر دعوای زرگری مسئولان و متولیان امور در مازندران قد می کشند و آنان فقط توپ را زمین یکدیگر می اندازند و فراموش کرده اند فاجعه در راه است..... کوه‌های کثیف قد می‌کشند/ دعوای زرگری مسئولان؛ فاجعه ای در راه است !
شمال نیوز : کوه‌های کثیف زباله زیر دعوای زرگری مسئولان و متولیان امور در مازندران قد می کشند و آنان فقط توپ را زمین یکدیگر می اندازند و فراموش کرده اند فاجعه در راه است.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.