.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی گفت : ما اگر بتوانيم به بالاي ٥٠ ميليون نفر  از ٧٦ميليون نفري كه يارانه دريافت مي كنند يارانه پرداخت كنيم معقول است و ما با ٧هزار ميليار توماني كه به اين بخش ٢٣هزار ميليارا تومان اضافه كرديم دولت مي تواند به جاي حذف ٣٣ميليون نفر افراد كمتري را حذف كند.و فقط افراد ثروتمند را از دريافت يارانه حذف كند ..... نماینده شمالی : حذف 33 میلیون نفر از دریافت یارانه جای نگرانی دارد
شمال نیوز : وی گفت : ما اگر بتوانيم به بالاي ٥٠ ميليون نفر از ٧٦ميليون نفري كه يارانه دريافت مي كنند يارانه پرداخت كنيم معقول است و ما با ٧هزار ميليار توماني كه به اين بخش ٢٣هزار ميليارا تومان اضافه كرديم دولت مي تواند به جاي حذف ٣٣ميليون نفر افراد كمتري را حذف كند.و فقط افراد ثروتمند را از دريافت يارانه حذف كند .....(ادامه)
شمال نیوز : وی سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق این حوزه انتخابیه دچار كند..... گرفتاري نماينده شمالی از دست ژن هاي خوب!
شمال نیوز : وی سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق این حوزه انتخابیه دچار كند.....(ادامه)
وی مي بايست هر چه سريعتر فكري به حال عطش خدمتگزاري بستگان درجه يك خود كند چرا كه حتي اگر عدم اطلاع يا مخالفت نماينده نماینده این شهرستان با چنين مسايلي هم به اثبات برسد، كمتر كسي مي پذيرد شايسته سالاري تنها عامل تصدي لاهوتي ها بر كرسي هاي

گرفتاري نماينده شمالی از دست ژن هاي خوب !
وی مي بايست هر چه سريعتر فكري به حال عطش خدمتگزاري بستگان درجه يك خود كند چرا كه حتي اگر عدم اطلاع يا مخالفت نماينده نماینده این شهرستان با چنين مسايلي هم به اثبات برسد، كمتر كسي مي پذيرد شايسته سالاري تنها عامل تصدي لاهوتي ها بر كرسي هاي (ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
شمال نیوز: چنانچه در مرحله اول براي يك يا چند نفر از داوطلبان اكثريت حداقل يك چهارم آراء حاصل نگرديد، انتخابات دو مرحله‌اي خواهد شد، بدين ‌معني كه از بين نامزدهايي كه اكثريت حداقل يك چهارم آراء را در مرحله اول بدست نياورده‌اند، فقط به تعداد دو برابر نمايندگان مورد نياز از بين كساني كه ‌... انتخابات مجلس یک مرحله ای باشد یا دو مرحله ای؟ - ورود در مرحله اول با پارتی و پول و پلو؟!
شمال نیوز: چنانچه در مرحله اول براي يك يا چند نفر از داوطلبان اكثريت حداقل يك چهارم آراء حاصل نگرديد، انتخابات دو مرحله‌اي خواهد شد، بدين ‌معني كه از بين نامزدهايي كه اكثريت حداقل يك چهارم آراء را در مرحله اول بدست نياورده‌اند، فقط به تعداد دو برابر نمايندگان مورد نياز از بين كساني كه ‌...(ادامه)
با شکایت احمدی نژاد از جهانگیری پای خیلی ها وسط می آید
(ادامه)
گزارشی ازدست نوشته‌هاي سال ٧١هاشمي
سفرهاي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، چالش‌هاي انتخابات مجلس، استعفاي آقاي سيد محمد خاتمي، وزير ارشاد وقت به انضمام متن استعفانامه، اجلاس‌هايي مهم از نظر جهاني و سياست خارجي مثل اجلاس فائو و جنبش عدم تعهد در اين سال برگزار شده‌اند.(ادامه)
استانی شدن انتخابات مجلس در دستور کار
(ادامه)
احتمال احضار احمدی‌نژاد و بهبهانی به مجلس
البته بهبهانی همین تازگی‌ها حرف‌هایش را تکذیب کرده و گفته: «بنده منظورم این نبود که این هواپیما از فوکر بهتر است. بلکه در مقایسه با هواپیماهای توپولف روسی گفتم. چرا نمی‌گویند در زمان بنده هواپیمای توپولف روسی که آن‌همه سانحه داده بود و سقوط بسیاری داشت از ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور خارج شده است؟ ما کار بزرگی در این زمینه انجام دادیم.»(ادامه)
شمال نیوز: 
اخذ عوارض از بزرگراه‌ها هر چند از نظر اقتصادي يك اصل پذيرفته شده است و كارشناسان حوزه حمل‌ونقل آن را براي جلب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي يك مشوق لازم و مناسب مي‌دانند اما تصميم دولت براي گرفتن عوارض از مسافران نوروزي در بزرگراه نيمه‌تمام و پر حرف و حديث تهران- شمال را بايد از اين قاعده مثتني كرد.
اخذ عوارض از آزادراه نيمه‌تمام تهران - شمال !
شمال نیوز: اخذ عوارض از بزرگراه‌ها هر چند از نظر اقتصادي يك اصل پذيرفته شده است و كارشناسان حوزه حمل‌ونقل آن را براي جلب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي يك مشوق لازم و مناسب مي‌دانند اما تصميم دولت براي گرفتن عوارض از مسافران نوروزي در بزرگراه نيمه‌تمام و پر حرف و حديث تهران- شمال را بايد از اين قاعده مثتني كرد. (ادامه)
مافیای واردات چای کجاست؟
(ادامه)
قيمت دلار از 2450 تومان پايين‌تر نمي‌آيد
(ادامه)
جزييات جديد از جلسه نمايندگان با قاليباف
(ادامه)
حمایت 10 نماینده گیلان برای ابقای رئیس سازمان چای
(ادامه)
تصویر: فائزه هاشمي و همسرش در منزل
(ادامه)
شمال نيوز: زمزمه استيضاح برخي از وزراي دولت دهم همچون وزير ورزش،وزير صنعت و معدن و تجارت ،وزير ارشاد و وزير اقتصاد هر از گاهي در مجلس به گوش مي‌رسد... مجلس فضاي استيضاح را ندارد
شمال نيوز: زمزمه استيضاح برخي از وزراي دولت دهم همچون وزير ورزش،وزير صنعت و معدن و تجارت ،وزير ارشاد و وزير اقتصاد هر از گاهي در مجلس به گوش مي‌رسد...(ادامه)
حقوق نمایندگی کفاف مخارج را نمی‌دهد!
(ادامه)
نخستين مجمع نمايندگان و منتخبين مردم گيلان در نهمين مجلس شوراي اسلامي عصر روز گذشته دردفتر مرکزي  آستان مقدس سلطان سيد جلاالدين اشرف ( ع ) برگزارشد.
نخستين گردهمايي نمايندگان و منتخبين گيلان در مجلس
نخستين مجمع نمايندگان و منتخبين مردم گيلان در نهمين مجلس شوراي اسلامي عصر روز گذشته دردفتر مرکزي آستان مقدس سلطان سيد جلاالدين اشرف ( ع ) برگزارشد. (ادامه)
مواظب باشيم گروه آريا 2 متولد نشود
(ادامه)
داستان پرتقال‌هاي گنديده وارداتي را به حساب واردات بي رويه مركباتي بگذاريد كه باعث شده است محصولات ايراني بدون خريدار باقي بماند. باغداران شمال و جنوب كشور امسال مجبور شدند مركبات خود را به خاطر واردات بي رويه راهي گاوداري‌ها كرده يا اساسا از چيدن و عرضه محصول خود به بازار منصرف شوند تا ميدان براي ميدان داري مركبات گنديده خارجي بيش از هميشه مهيا شود. تغذيه گاوها با پرتقال‌هاي وارداتي!
داستان پرتقال‌هاي گنديده وارداتي را به حساب واردات بي رويه مركباتي بگذاريد كه باعث شده است محصولات ايراني بدون خريدار باقي بماند. باغداران شمال و جنوب كشور امسال مجبور شدند مركبات خود را به خاطر واردات بي رويه راهي گاوداري‌ها كرده يا اساسا از چيدن و عرضه محصول خود به بازار منصرف شوند تا ميدان براي ميدان داري مركبات گنديده خارجي بيش از هميشه مهيا شود.(ادامه)
جديدترين آمار شمارش‌آرا دربرخی حوزه‌ها
(ادامه)
سمت‌‌‌ جديد دخترهاشمي در دانشگاه آزاد
(ادامه)
رای مجلس به حقوق مادام​العمر مسئولان دولتی
(ادامه)
بیش از 50 نماینده مجلس ضمن حمایت از دکتر سید شمس الدین حسینی استیضاح وی را به مصلحت نظام ندانستند.
اسامی 9 نماینده شمالی حامی وزیر اقتصاد
بیش از 50 نماینده مجلس ضمن حمایت از دکتر سید شمس الدین حسینی استیضاح وی را به مصلحت نظام ندانستند. (ادامه)
اسامي 86 نماینده سوال‌كننده از احمدی نژاد
(ادامه)
روایت هاشمی از عزل قائم مقام رهبری
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی، 3 شنبه
(ادامه)
این وزارتخانه، تنها متولی امر ورزش نیست و فردی که وزیر آن می شود، خود متولی امور جوانان هم می باشد . در چنين فضايي طبيعتا بلاتكليف بودن وزارت ورزش و جوانان و زيرشاخه‌هاي آن مثل فدراسيون‌هاي ورزشي و كميته ملي المپيك مي‌تواند ضربات جبران‌ناپذيري را به بدنه ورزش ايران تحميل كند. شمارش معکوس برای انتخاب اولین وزیر ورزش
این وزارتخانه، تنها متولی امر ورزش نیست و فردی که وزیر آن می شود، خود متولی امور جوانان هم می باشد . در چنين فضايي طبيعتا بلاتكليف بودن وزارت ورزش و جوانان و زيرشاخه‌هاي آن مثل فدراسيون‌هاي ورزشي و كميته ملي المپيك مي‌تواند ضربات جبران‌ناپذيري را به بدنه ورزش ايران تحميل كند.(ادامه)
اخبار متناقض درباره سرنوشت سوال از احمدي‌نژاد
(ادامه)
اگر از خود گذشتگي‌هاي سپاه پاسداران نبود، كار انقلاب در دوران جنگ تحميلي يكسره مي‌شد و امروز كسي به اسم ... لاهوتی: اگر سپاه نبود، خاتمي نبود !
اگر از خود گذشتگي‌هاي سپاه پاسداران نبود، كار انقلاب در دوران جنگ تحميلي يكسره مي‌شد و امروز كسي به اسم ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.