.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)
شمال نیوز : با استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری، چند روزی است که آینده سیاسی آنان مورد توجه و حدس و گمانه‌زنی قرارگرفته است. گمانه‌زنی درباره آینده سیاسی لاریجانی ها / مناصب کلیدی و حساس درراه است ؟
شمال نیوز : با استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری، چند روزی است که آینده سیاسی آنان مورد توجه و حدس و گمانه‌زنی قرارگرفته است.(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
تمجید مطهری از احمدی‌نژاد با انتقاد از روحانی و لاریجانی
(ادامه)
تمجید مطهری از احمدی نژاد با انتقاد از لاریجانی
علی مطهری مصاحبه ای با روزنامه شرق داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است: (ادامه)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد. آخرین اخبار در مورد حزب لاریجانی / اختلاف در مورد نام حزب / جلسات با لاریجانی در مورد آغاز فعالیت های حزب(خبر)
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب «رهروان» نباشد.(ادامه)
مقایسه آماری آرای سال اول و دوم انتخابات هیئت‌رئیسه ادوار مجلس نشان می‌دهد، علی لاریجانی برای چهاردهمین بار در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته و بیشترین میزان حضور بر کرسی ریاست را دارد.

مقایسه آرای روسای ۱۰ دوره مجلس؛ لاریجانی رکورددار ریاست
مقایسه آماری آرای سال اول و دوم انتخابات هیئت‌رئیسه ادوار مجلس نشان می‌دهد، علی لاریجانی برای چهاردهمین بار در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته و بیشترین میزان حضور بر کرسی ریاست را دارد. (ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
روزی که احمدی‌نژاد رئیس مجلس را «برادر عزیزم جناب آقای لاریجانی» خطاب کرد
۹ سال پیش در چنین روزی، محمود احمدی‎نژاد به مجلس هشتم آمده بود تا از صادق محصولی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دفاع کند. او در این جلسه از همیاری دولت و مجلس سخن گفت و در بخشی از سخنانش از علی لاریجانی به عنوان «برادر عزیزم» یاد کرده و پیش بینی کرد که هیچ گاه نیروهای انقلاب رودرروی هم قرار نخواهند گرفت. (ادامه)
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد بازگشت ناطق به سیاست به نفع جریان اصولگراست. آیا ناطق نوری تن به لیدری جریان اصولگرا خواهد داد؟
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد بازگشت ناطق به سیاست به نفع جریان اصولگراست.(ادامه)
باهنر: بزودی خبرهایی از بازگشت ناطق به سیاست خواهید شنید/ او،لاریجانی و روحانی از تندروها ناراحتند(خبر)
(ادامه)
دلخوش كه گويا از لحن صحبت لاريجاني دلخور شده بود. ادامه داد: آقاي دكتر ما كه به شما احترام ميگذاريم اما شما اول صبح اينجوري مي فرماييد؟ اين نحوه برخورد نيست! من سه دوره نماينده مجلس هستم. لااقل اشكال ندارد به من بگو ...

دلخوش: اشکال ندارد به من بگویید خفه شو حرف نزن/ لاریجانی: احساسی حرف نزنید
دلخوش كه گويا از لحن صحبت لاريجاني دلخور شده بود. ادامه داد: آقاي دكتر ما كه به شما احترام ميگذاريم اما شما اول صبح اينجوري مي فرماييد؟ اين نحوه برخورد نيست! من سه دوره نماينده مجلس هستم. لااقل اشكال ندارد به من بگو ... (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
ماجرای فرزند لاریجانی در مجلس مطرح شد
(ادامه)
شمال نیوز : بهارستان نشینان روز سه شنبه خود را بعد از یک هفته بحث و جدل و گفت و گو، با بررسی کابینه دوازدهم آغاز کردند و زنگ بررسی کابینه دوازدهم در مجلس دهم به صدا درآمد تا سرنوشت ۱۷ وزارتخانه مشخص شود..... حاشیه‌های خواندنی روز نخست رأی اعتماد به کابینه
شمال نیوز : بهارستان نشینان روز سه شنبه خود را بعد از یک هفته بحث و جدل و گفت و گو، با بررسی کابینه دوازدهم آغاز کردند و زنگ بررسی کابینه دوازدهم در مجلس دهم به صدا درآمد تا سرنوشت ۱۷ وزارتخانه مشخص شود.....(ادامه)
شوخی رئیس جمهور با لاریجانی و نمایندگان/ روحانی: من 20سال مثل شما بودم/ حاشیه
رییس‌جمهور که امروز برای حمایت از کابینه پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی رفته است، در حالی که اولویت‌های دولت دوازدهم را تشریح می‎کرد با تذکر رییس مجلس شورای اسلامی مواجه شد که سقف زمان سخنرانی او را یادآوری می‎کرد. (ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد.
حسن روحاني كدام اسامي را تحويل علي لاريجاني مي دهد؟/ رونمايي از وزرا در ساعت پنج عصر(خبر)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد. (ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
شوخی کواکبیان و لاریجانی در مجلس/ نادانان می‎گویند موشک‌های روسیه عصای اصلاح‌طلبان شده
نماینده اصلاح طلب مجلس در تذکری خطاب به لاریجانی پرسید که «چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟» و گفت: عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها عصای اصلاح‌طلبان شده! این حرف بسیار بی‌ربطی است. (ادامه)
تمجید همسر شهید مطهری از علی لاریجانی
در دنیا بگردید۱۰۰تا مثل علی آقا پیدا نمی‌کنید/آقای لاریجانی داماد بسیار خوبی است(ادامه)
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
خبري جديد درباره گزينه قطعي اصلاح طلبان براي انتخابات سياسي(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
شوخی لاریجانی و جعفرزاده بر سر «روز رشت»
زمانیکه نماینده رشت با فریادهایش نسبت به رأی ندادن همکارانش اعتراض کرد، رئیس مجلس ضمن همدردی با او گفت که«شما بگویید شاید نافذ شود. مخصوصا که دیروز هم روز رشت بود.»(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
حدادعادل بازهم سودای ریاست‌جمهوری دارد؟
در روزهایی که هیچ‌یک از چهره‌های شاخص اصول‌گرایی هنوز برای رقابت با حسن روحانی اعلام آمادگی نکرده‌اند، حدادعادل، یکی از نام‌های بالقوه برای کاندیدای مورد‌نظر اصول‌گرایی در سال آینده است (ادامه)
نخستین وزیر قربانی فیش های حقوقی؟
نخستين قرعه استيضاح در مجلس دهم به نام «علي ربيعي» وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي رقم خورد. محمدعلي وكيلي، نماينده تهران به همراه تعدادي از نمايندگان در تكاپوي جمع‌آوري امضا براي طرح استيضاح اين وزير كابينه تدبير و اميد هستند. (ادامه)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد.

آمارهای جدید ظریف از اثرات مطلوب برجام و سرمایه‌های آزاد شده ایران/ تا مثقال آخر حقوقمان را در برجام خواهيم گرفت(خبر)
وزیر امورخارجه که می‌گفت در ابتدای دولت یازدهم پول نقد زیادی در خزانه نبود، از بازگشت چندین میلیارد دلار بدهی خارجی به خزانه پس از توافق هسته‌ای خبر داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.