.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) بحث ضرورت سپردن امور به یک رئیس جمهور نظامی را یک مساله انحرافی می داند و تاکید می کند که منع قانونی برای ورود افرادی با پیشینه نظامی به انتخابات ندارد لذا این مردم هستند که باید انتخاب کرده و البته بر اساس توانمندی، خدمتگذاری و تعهد افراد قضاوت کنند نه پیشنیه نظامی یا سیاسی آن ها..... منع قانونی برای ورود نظامیانی که لباسشان را درآورده اند وجود ندارد/ برخی می خواهند در مورد ورود نظامی های سابق به انتخابات نگرانی ایجاد کنند
شمال نیوز : اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) بحث ضرورت سپردن امور به یک رئیس جمهور نظامی را یک مساله انحرافی می داند و تاکید می کند که منع قانونی برای ورود افرادی با پیشینه نظامی به انتخابات ندارد لذا این مردم هستند که باید انتخاب کرده و البته بر اساس توانمندی، خدمتگذاری و تعهد افراد قضاوت کنند نه پیشنیه نظامی یا سیاسی آن ها.....(ادامه)
باهنر: بزودی خبرهایی از بازگشت ناطق به سیاست خواهید شنید/ او،لاریجانی و روحانی از تندروها ناراحتند(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق این حوزه انتخابیه دچار كند..... گرفتاري نماينده شمالی از دست ژن هاي خوب!
شمال نیوز : وی سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق این حوزه انتخابیه دچار كند.....(ادامه)
وی مي بايست هر چه سريعتر فكري به حال عطش خدمتگزاري بستگان درجه يك خود كند چرا كه حتي اگر عدم اطلاع يا مخالفت نماينده نماینده این شهرستان با چنين مسايلي هم به اثبات برسد، كمتر كسي مي پذيرد شايسته سالاري تنها عامل تصدي لاهوتي ها بر كرسي هاي

گرفتاري نماينده شمالی از دست ژن هاي خوب !
وی مي بايست هر چه سريعتر فكري به حال عطش خدمتگزاري بستگان درجه يك خود كند چرا كه حتي اگر عدم اطلاع يا مخالفت نماينده نماینده این شهرستان با چنين مسايلي هم به اثبات برسد، كمتر كسي مي پذيرد شايسته سالاري تنها عامل تصدي لاهوتي ها بر كرسي هاي (ادامه)
شمال نیوز : يادمان نرود كه از ميان هزاران نامه و خواهش و تمنا به امام حسين (ع) براي بيعت با ايشان، در نهايت همان ها با فرزند حضرت زهرا(س) چه كردند..... آقای رئيسي؛ مراقب دعوت اهل كوفه باشيد !
شمال نیوز : يادمان نرود كه از ميان هزاران نامه و خواهش و تمنا به امام حسين (ع) براي بيعت با ايشان، در نهايت همان ها با فرزند حضرت زهرا(س) چه كردند.....(ادامه)
باهنر: احمدی‌نژاد از کاندیداتوری در انتخابات نهی نشده
«در این دوره چون خیالم راحت‌تر است که اصولگرایان پیروز می‌شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.» اين بخشي از سخنان محمدرضا باهنر، چند هفته مانده به انتخابات سال ۹۴ است.(ادامه)

حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد.
هدف احمدی نژاد از طرح بقایی برای انتخابات 96 چیست؟ / آیا پیش از ثبت نام یا اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، از رقابت ها کنار می کشد؟
حمید بقايي در حالي اخیرا اعلام كانديداتوري كرد كه هنوز اصولگرايان كانديداي خود را براي انتخابات معرفي نكردند. او همچنين زمانی خود را وارد اين گود كرد كه نزديكان احمدي‌نژاد پيشتر معتقد بودند نبايد وارد نقشه B (يا همان معرفي نامزدي غير احمدي‌نژاد) شد. (ادامه)
روایت رضایی از یک سوال انتخاباتی
دکتر محسن رضایی با ارسال مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، دیدگاه خود در قبال حضور یا عدم حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را توضیح داد.(ادامه)
 با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد. رونمایی از کمربند ناجی غریق در مازندران+ تصاویر
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به خارج شدن ۹ نفر از اعضای شورای استان از جلسه انتخابات هیئت رئیسه، رای گیری فاقد وجاهت قانونی است و باید مجددا برگزار شود. انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی مازندران فاقد وجاهت قانونی است و بايد مجددا برگزار شود
شمال نیوز: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به خارج شدن ۹ نفر از اعضای شورای استان از جلسه انتخابات هیئت رئیسه، رای گیری فاقد وجاهت قانونی است و باید مجددا برگزار شود.(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
عارف: عضو کمیسیون آموزش می‌شوم
رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم درباره کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای هیات رئیسه مجلس گفت: کاندیداتوری ایشان تصمیم فردی بود و فراکسیون امید کاندیدایی برای ریاست معرفی نکرد.(ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)
خيز‌ دولت دهمی ها برای مجلس!
(ادامه)
تحلیلم این است که هاشمی ردصلاحیت می شود
اين از اون دسته تحليل هايي است كه آرزو مي كنم غلط باشه. (ادامه)
شمال نیوز: در استان 9 حوزه اصلی و 47 حوزه فرعی وجود دارد.  34 تا از 56 بخشداری استان مستقل اند که در نهایت چهار نماینده برای خبرگان و 12 نماینده برای مجلس انتخاب می شوند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات: فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود
شمال نیوز: در استان 9 حوزه اصلی و 47 حوزه فرعی وجود دارد. 34 تا از 56 بخشداری استان مستقل اند که در نهایت چهار نماینده برای خبرگان و 12 نماینده برای مجلس انتخاب می شوند. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
علی دایی؛ از رفتن به کما تا ترور شدن
در چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده بود که علی دایی به کما رفته است. (ادامه)
باهنر پست نایب رئیسی مجلس را از دست می دهد؟
(ادامه)
مشايی: نگفتم نمي‌آيم
(ادامه)
مشايي: نگفتم نمي‌آيم
محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم‌مشايي با كت و شلواري مشكي رنگ، پيراهني سفيد، يكي با لبخندي باز و ديگري با تبسم، دست در دست هم پا به وزارت كشور گذاشتند تا در دقيقه ٩٠ معماي پر رمز و راز ثبت‌نام «اسفنديار محمود» حل شود.(ادامه)
پيام هاشمی از اعلام كانديداتوري براي رياست خبرگان چه بود؟
رقابتي كه اسفند ٨٧ هم تكرار شده بود و نتيجه آن به نفع هاشمي رفسنجاني تمام شده بود. اين بار اما ورق برگشت و يزدي گزينه منتخب اعضاي خبرگان براي رياست اين مجلس شد(ادامه)
ماموريت انتخاباتي وزراي خاتمي
(ادامه)
ماموریت انتخاباتی وزرای خاتمی چیست؟
(ادامه)
درجلسه سیدحسن و احمدي‌نژاد مطرح نشد!
در جلسه احمدي‌نژاد با سيدحسن خميني درباره مجلس خبرگان، بقايي و دانشگاه ايرانيان صحبت نشد.(ادامه)
پورمحمدی: حوادث ۸۸ را شخم نزنیم
(ادامه)
هاشمی:رهبری باکاندیداشدنم مخالف نبودند
(ادامه)
هاشمی: هم خوشحالم، هم راضی
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.