.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که .... استاندار : سرعت قطار بهره وری در استان قابل قبول نیست / رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي : مازندران در تحقق بهره وري در كشور پيشگام است
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که ....(ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
شمال نیوز :  به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:.... ثبت نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره­ ی مجلس شوراي اسلامي از ۱۰آذر ماه+ شرایط نامزدها
شمال نیوز : به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:....(ادامه)
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود.... آبا نمایندگان از منابع اطلاعاتی مجلس استفاده می‌کنند؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه مراکز و منابع اطلاعاتی موجود در مجلس شورای اسلامی شامل کتابخانه و بخش اطلاع رساني و مرجع و بخش کارشناسی مرکز پژوهش ها و کتابخانه فارابی از مهمترین و مجهزترین منابع اطلاعاتی کشور محسوب می شود....(ادامه)
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد. يك گيلاني، مشاور معاون رئيس جمهور در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي شمال كشور شد
طي حکمي از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، محمد حسين صابر به ‌سمت مشاور معاون رئيس جمهور و نماينده ويژه سازمان برنامه و بودجه در اجراي طرح‌هاي صنايع پتروشيمي و پروپيلن در شمال كشور (استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان) منصوب شد.(ادامه)
يك گيلاني، مديرکل حوزه وزارتي وزارت راه و شهرسازي شد
طي حکمي از سوي وزير راه و شهرسازي، مصطفی طاعتی مقدم به ‌سمت مديرکل حوزه وزارتي وزارت راه و شهرسازي منصوب شد.(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
دژپسند، انتخابي اصلح
(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
در حکمی از سوی دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان؛ سرکار خانم آناهیتا مهشیدی به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده منصوب شد. سرپرست امور بانوان استانداری گلستان منصوب شد+ سوابق
در حکمی از سوی دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان؛ سرکار خانم آناهیتا مهشیدی به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : واقعيت اين است كه يكي از ملزومات ايجاد تحول اقتصادي در استان اصلاح  مديريت هاست. تجربه ثابت كرده است كه مديران غير متخصص و ضعيف يكي از  عوامل مهم توسعه نيافتگي استان محسوب مي شوند..... مديران غير متخصص و ضعيف عامل توسعه نيافتگي مازندران هستند
شمال نیوز : واقعيت اين است كه يكي از ملزومات ايجاد تحول اقتصادي در استان اصلاح مديريت هاست. تجربه ثابت كرده است كه مديران غير متخصص و ضعيف يكي از عوامل مهم توسعه نيافتگي استان محسوب مي شوند.....(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
نظر کرباسچی درباره کابینه پیشنهادی روحانی
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در روزنامه اعتماد نوشت: با معرفي وزراي پيشنهادي رييس‌جمهور روشن است كه حدود نيمي از كابينه دستخوش تحول و تغيير شده است. به نظر مي‌رسد كه هم به لحاظ كارايي و هم به لحاظ جهت‌گيري‌هاي سياسي و فكري كه در مورد آنها حساسيت‌هايي وجود داشت، تغييرات مثبتي ايجاد شده است. (ادامه)
                                                                             نگاهي به انتخابات شوراي اسلامي شهر نكا(يادداشت)
(ادامه)
اگر تا 2سال قبل اعتراض به وضعيت نامساعد كسب‌وكار در كشور يك مطالبه اقتصادي به شمار مي‌آمد، بايد امروز اين خواسته را يك نياز اجتماعي و عمومي براي كشور قلمداد كرد.
فضای کسب و کار، چگونه اقتصاد ایران را در سال ۹۶ رنج می‌دهد؟(يادداشت)
اگر تا 2سال قبل اعتراض به وضعيت نامساعد كسب‌وكار در كشور يك مطالبه اقتصادي به شمار مي‌آمد، بايد امروز اين خواسته را يك نياز اجتماعي و عمومي براي كشور قلمداد كرد. (ادامه)
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد.... مبادا صنایع چوب و کاغذ مازندران به بلای نساجی ها دچار شود
شمال نیوز : اگر صنايع چوب و کاغذ مازندران زمین بخورد و آسیب ببیند و به سرنوشت نساجی ها دچار شود، نشان از ضعف کل استان و مدیریت تمام مسئولان استانی است و دیگر هیچ صنعت بزرگی در مازندران پای نخواهد گرفت و هیچ سرمایه‌گذاریقابل توجهی در بخش صنعت استان مازندران انجام نخواهد شد....(ادامه)
برای شکایت از پزشکان متخلف باید به کجا و چگونه شکایت کنیم؟
شمال نیوز: در کنار اخبار مرتبط با پیشرفت های پزشکی و نوآوری های جدید این عرصه، اخبار مرتبط با تخلفات و جرایم پزشکی هم از آن گونه مطالبی هستند که همیشه مورد اقبال افکار عمومی قرار داشته و این پرسش مطرح بوده که تخلفات و جرایم پزشکی به چه رفتارهایی اطلاق می شود و نحوه شکایت و پیگیری آن ها چگونه است؟ (ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد..... کسب رتبه اول دانشگاه آزاداسلامی قائم شهردربین دانشگاههای شمال کشور
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد.....(ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)
عکس/ غايب آزمون كارشناسي ارشد
محمد ابراهيم توفيقيان که در دفاع از حرم‌، بدست تروريست‌هاي تكفيري در سوریه به شهادت رسید، امروز غایب آزمون کارشناسی ارشد 95 بود.(ادامه)
نشت گازوئيل به رود تجن در ساري، در اثر سیل
فشار سيلاب ناشي از بارندگي شامگاه يكشنبه سبب شكستگي لوله گازوئيل در بستر رودخانه تجن مازندران و نشست اين ماده نفتي به داخل اين رودخانه در حوالي شهر ساري شد.(ادامه)
شهرام جزایری: حاضرم 2500000 یارانه بدهم
شهرام جزایری می گوید:به زودی یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی دنیا را در بازارهای بین‌المللی ایجاد خواهم کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
همسر مورد علاقه خود را از ما بخواهيد!
(ادامه)
صدورمجوزاحداث پالایشگاه بهشهرتوسط دکترشاعری
صدورمجوزاحداث پالایشگاه بهشهرتوسط دکترشاعری درتاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۹(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.