.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سایپا: مشتريان براي ثبت‌نام عجله‌ نکنند
معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه خودروسازی سایپا گفت: به مناسبت عيد سعيد فطر، طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول گروه خودروسازي سايپا اجرا مي‌شود.(ادامه)
نقش والدین در حفظ حریم خصوصی کودکان در شبکه های اجتماعی(يادداشت)
(ادامه)
هشدار پلیس فتا در خصوص نرم افزارهای سرقت اطلاعات
شمال نیوز : پلیس فتا به كاربران فضاي سايبري در خصوص نرم افزارهاي سرقت اطلاعات هشدار داد.(ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
اهداي يك دستگاه وانت تندر ايران خودرو به «ميرزا آقا» (+عکس)
«میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است كه پيش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهاي اقتصادي و فشارهاي زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختي امرار معاش كند. ايران خودرو در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود، با اهداي يك دستگاه وانت تندر از «ميرزا آقا»، پيرمرد زحمتكش اردبيلي تقدير كرد. (ادامه)
هشدار فتا مازندران به زائران اربعین
(ادامه)
سوييچ خودروهاي جديد، در گوشيهاي هوشمند
در اين ميان احتمال افزايش ضريب امنيتي و اينترنتي شدن اتومبيل‌ها در آينده دور از ذهن نيست و احتمالا سبك رانندگي نيز تغيير مي‌كند. ولوو اعلام كرده كه از اوايل سال 2017 فقط قصد توليد خودرو‌هايي را با سوييچ ديجيتال دارد. اين نوع خدمات در قالب نرم‌افزار موبايل ولوو عرضه مي‌شوند كه قابليت‌هاي مختلف يك سوييچ قابل لمس معمولي و حتي فراتر از آنها را نيز دارد. (ادامه)
فرشاد مهدی پور کانال شناسی تلگرام(يادداشت)
فرشاد مهدی پور(ادامه)
از فضاي مجازي راهكار بخواهيد نه همسر
ازدواج يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي زندگي انسان تلقي مي‌شود، به طوري كه حاصل آن تشكيل كانون خانواده به عنوان مهم‌ترين و پايدارترين نهاد تربيتي در جامعه است.(ادامه)
وزیر ارتباطات: «تلگرام» فيلتر نمی‌شود
وزير ارتباطات وفنآوری اطلاعات با اشاره به اينكه نرم افزار پيام رسان تلگرام درايران فيلتر نمی‌شود، از غيرفعال شدن امكان ارسال استيكر در اين برنامه در ايران خبر داد.(ادامه)
تأثیر مفید تلفن همراه روی مغز
مطالعات تازه محققان درباره تاثير استفاده از تلفن همراه، وجود هرگونه تاثير مخرب از اين وسيله را روي مغز رد كرد. اين مطالعات نشان مي دهد، امواج راديويي ناشي از استفاده از تلفن هاي همراه، بخش هايي از مغز را كه در نزديكي آنتن تلفن همراه قرار دارند، فعال تر مي كند. (ادامه)
* كرم سينا توسعه اقتصادي استان مازندران(ديدگاه)
* كرم سينا(ادامه)
تاريخ اعدام آيت الله نمر مشخص شد
(ادامه)
هشدار پلیس فتا به کاربران گوشی هوشمند
پلیس فضای تبادل اطلاعات نسبت به ذخیره کردن اطلاعات خصوصی افراد در گوشی های تلفن هوشمند هشدار داد.(ادامه)
هر کس هر طور که می خواهد در شهر من راه می رود
با آغاز فصل بهار و تعطیلات نوروزی بسیاری از مردم نوار شمالی کشور را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند ؛ در این میان برخی مسافران با زیر پا گذاشتن فرهنگ و هنجار های طبیعی میزبانان شمالی؛ موجبات نارضایتی اهالی بومی شمال کشور را موجب می شوند .(ادامه)
احمدي‌نژاد ميخواهدرهبرمخالفان روحاني شود
(ادامه)
یونسی: تهديد شبكه هاي مجازي را به فرصت تبديل كنيم
(ادامه)
ضرورت بهره گيري از رسانه هاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف
مدیرکل روابط استانداری مازندران در ادامه ضرورت بهره گيري از رسانه هاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف را متذكر شد و گفت : ضریب نفوذ اینترنت در کشور ۵۳.۲۹ درصد است و استان مازندران با دو میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر و ضريب نفوذ اينترنت 92.64 رتبه اول كشور را دارد. (ادامه)
پيكر پاشایی را روز شنبه تشییع كردند!
سایت رسمی «بهشت زهرا» تاریخ دفن پیکر مرتضی پاشایی را روز شنبه (۲۴ آبان) در قطعه ۸۸ اعلام کرده است٬ اما مراسم تشییع پیکر این هنرمند روز یک‌شنبه (۲۵ آبان) در تهران برگزار شد. (ادامه)
کودکی که امام جماعت شد! +عکس
(ادامه)
راه اندازي مركز مجازي فرهنگي، هنري و ادبي كودك ونوجوان
(ادامه)
شارژ ۲هزار تومانی درساری ۲میلیون آب خورد!
(ادامه)
ايجاد سرويس كودك ونوجوان در سايت خبري شمال نيوز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
كاربران ویندوز XP غافلگیر شدند
(ادامه)
نرخ بنزین کمتر از هزار تومان می‌شود
اقتصاد كشور به لحاظ معيوب بودن ساختارها و عميق شدن شكاف‌هاي اقتصادي در سال‌هاي گذشته، راهي جز اصلاح بزرگ و منظم براي برون‌رفت از وضعيت فعلي كشور ندارد. براي دستيابي به توسعه‌يافتگي كشور نبايد خيلي نگران اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها باشيم. ما ناگزير به اجراي قانون هستيم اگرچه اين مسير شيب بسيار ملايمي دارد اما به‌هرحال مسير سرازيري نيست(ادامه)
چهره های عضوشبکه های اجتماعی داخلی
در شبکه اجتماعی کلوب، عضویت رسمی هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون مانند الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن اعلام شده است؛ برخی باشگاههای فوتبال، سازمان شهرداری، شبکه خبر و برخی برندهای تجاری معروف نیز به این شبکه اجتماعی داخلی پیوستند. در همین حال سامی پوسف نیز به عضویت شبکه ویدئویی و اجتماعی آپارات درآمده است.(ادامه)
آغوش خالی پدر در روز تولد هستی کوچولو
(ادامه)
آغازمسابقه كتابخواني آنلاين در مازندران
(ادامه)
هديه ميليوني مرتضوي براي رضايت يك شاكي
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.