.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
استاد سلطانیان به دلیل بیماری و ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. اسماعیل سلطانیان درگذشت
استاد سلطانیان به دلیل بیماری و ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
وقتی قماربازهای کلاهبردار دایه دلسوزتر از مادر می شوند
می گویند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. حالا شده حکایت این روزها و قماربازان اینستاگرامی؛ همان چهره‌هایی که با کلاه گذاشتن سر جوان‌ها در سایت‌های شرط بندی و هک کردن حساب ها و خالی کردنشان هزاران خانواده را به خاک سیاه نشاندند و آن ور برای خودشان زندگی لاکچری راه انداخته‌اند. حالا لم داده در استخر و سونای خانه هایشان برای جوان های ما نسخه می پیچند.(ادامه)
پیرترین منتظرالدوله تاریخ انگلیس
شناخت ابعاد شخصیتی و روانی پادشاه جدید انگلیس می‌تواند در فهم تحولات آتی این کشور و خود نهاد پادشاهی انگلیس، کمک‌کننده باشد.(ادامه)
به قلم : رضا مبینی
(نقد و بررسی سریال قورباغه) بازیِ زمان (نقدسریال)(يادداشت)
به قلم : رضا مبینی (نقد و بررسی سریال قورباغه)(ادامه)
محکومیت دولت آمریکا به پرداخت یک میلیارد دلار در یک پرونده و ۲۶ هزار میلیارد تومان در پرونده دیگر/ بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت و استقرار مدیرعامل جدید / کیفرخواست بخش دوم پرونده اکبر طبری صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ متفاوت‌ترین عکسی که از «مهران غفوریان» دیده اید
تصویری از استایل متفاوت مهران غفوریان در سریال قورباغه را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب را منتشر کرد. روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر انقلاب
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب را منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ دورهمی فولکس قورباغه‌ای‌ها در اصفهان!
نمایشگاه خودروهای کلاسیک در میدان امام علی(ع) اصفهان.(ادامه)
عکس/ فولکس قورباغه‌ای لیموزین در شیراز!
این خودرو تنها بیتل لیموزین ایران هست که در حال حاضر در شهر شیراز تردد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر نگاهی به روحیه ترامپ بیندازیم، او بسیار علاقه‌مند است تا چند مسئله مهم جهانی ازجمله «مسئله ایران» را در دوران ریاست‌جمهوری خود حل کند. او معتقد است ایران با افزایش توانمندی‌های موشکی بومی خود، به «قدرت بازدارندگی» مؤثر رسیده است.... تحلیل از شرایط امروز ایران و آمریکا ؛ جنگ می‌شود یا نه؟
شمال نیوز : اگر نگاهی به روحیه ترامپ بیندازیم، او بسیار علاقه‌مند است تا چند مسئله مهم جهانی ازجمله «مسئله ایران» را در دوران ریاست‌جمهوری خود حل کند. او معتقد است ایران با افزایش توانمندی‌های موشکی بومی خود، به «قدرت بازدارندگی» مؤثر رسیده است....(ادامه)
مدالهای طلا و نقره پرتاب وزنه به ایران رسید
پرتابگران وزنه کشورمان موفق به کسب مدالهای طلا و نقره رقابت‌های پرتاب وزنه مردان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شدند.(ادامه)
۱۵ مایل به دامنه صیادی ایران در خزر افزوده شد
رئیس سازمان شیلات ایران گفت:‌ هیچ کشتی صیادی غیرایرانی در آب‌های خلیج فارس و حتی آب‌های مشترک فعالیت ندارد و دامن زدن به فعالیت کشتی‌های چینی کار دشمنان جمهوری اسلامی است.(ادامه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند.
طبیعت شمال کشور، محلی برای دپوی زباله!(ديدگاه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند. (ادامه)
قبل ۸ سالگی کلاس ورزشی ممنوع
ورزش آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس آن‌ها را بالا می‌برد، اما باخت در سنین پایین می‌تواند تاثیرات منفی روی روحیه بگذارد. بچه‌ها در هر سنی نمی‌توانند حرکات خاصی انجام بدهند.(ادامه)
شمال نیوز‌:‌ خرید برنج ایرانی همواره چالشی اساسی برای مصرف‌کنندگان است. هر چه ارج و قرب می‌یابد، چشم طمع سوداگران را نیز به خود جلب می‌کند؛ همان‌ها که قورباغه را رنگ می‌کنند و جای زالزالک به مشتری از همه جا بی‌خبر می‌اندازند.
چگونه برنج ایرانی را تشخیص دهیم؟
شمال نیوز‌:‌ خرید برنج ایرانی همواره چالشی اساسی برای مصرف‌کنندگان است. هر چه ارج و قرب می‌یابد، چشم طمع سوداگران را نیز به خود جلب می‌کند؛ همان‌ها که قورباغه را رنگ می‌کنند و جای زالزالک به مشتری از همه جا بی‌خبر می‌اندازند. (ادامه)
بهترین ورزش‌ها برای مقابله با درد مزمن
شنا ورزشی با اثر پایین محسوب می شود که بر مفاصل بدن شما فشار وارد نمی کند. این ورزش عضلات شما را تقویت می کند و به حفظ انعطاف پذیری بدن کمک می کند.(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: داستان نویس گلستانی سوگ نامه ای را تقدیم به جانباختگان معدن زغال سنگ آزادشهر کرد.



دراعماق کبودزمین به خواب رفته اند؛بی خبراز همه جا؛بی نیاز ازهمه چیز
شمال نیوز: داستان نویس گلستانی سوگ نامه ای را تقدیم به جانباختگان معدن زغال سنگ آزادشهر کرد. (ادامه)
تجزیه بدن انسان پس از مرگ را ببینید!+ تصاویر
پس از مرگ تجزیه بدن انسان طی مراحلی همراه با انتشار گازی منحصر به فرد اتفاق میفتد و شامل اتفاقات شوکه‌کننده‌ای است که بسیاری افراد از شندین این حقیقت تلخ گریزانند.(ادامه)
حیواناتی که پیامبر(ص) کشتن آن ها را منع کردند
امام صادق(ع) روایت کردند که حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند: از کشتن زنبور عسل، مورچه، قورباغه، گنجشک، شانه به سر و پرستو بپرهیزید.(ادامه)
عکس: نگهداری فولکس قورباغه‌ای در کف اقیانوس
(ادامه)
زیباترین دریاچه مازندران + عکس
دریاچه سد الیمالات نور یکی از زیباترین دریاچه های مازندران است.(ادامه)
نخستین المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی کشور آغاز شد
(ادامه)
واکنش آلن‌ایر"به انتشار دست خطش+عکس
"آلن ایر" سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا به انتشار دست خطش واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: "فوق سری" عنوان سریال نوروزی شبکه یک بود که با فیلمنامه ای ضعیف و شخصیت پردازی غیر واقعی، انتقادات بسیاری را به همراه داشت.
پلیس‌های کودن، عروس بی‌ادب، فیلمنامه مضحک
شمال نیوز: "فوق سری" عنوان سریال نوروزی شبکه یک بود که با فیلمنامه ای ضعیف و شخصیت پردازی غیر واقعی، انتقادات بسیاری را به همراه داشت. (ادامه)
خبرهایی از گوشه و کنار استان گلستان
(ادامه)
معرفی نامزدهای دوبخش جشنواره مطبوعات
(ادامه)
* دکتر علی فلاح مهمانی که آدم نیست !(يادداشت)
* دکتر علی فلاح(ادامه)
برترین شناگران دختر ساری انتخاب شدند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.506 seconds.