.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر خارجه ایتالیا در سخنانی گفت که ترور قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در سال ۲۰۱۱ یک اشتباه بزرگ بود. ایتالیا: ترور قذافی یک اشتباه بزرگ بود
وزیر خارجه ایتالیا در سخنانی گفت که ترور قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در سال ۲۰۱۱ یک اشتباه بزرگ بود.(ادامه)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی  بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند. رهبری که تنها انقلاب پیروز در اسلام معاصر را رقم زد(يادداشت)
در توضیح علت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای امر روشن است که نقش رهبری این انقلاب بسیار حائر اهمیت است. امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی مذهبی که در عین حال از یک کاریزمای عالی و بینش نظامی و سیاسی دقیق برخوردار بود توانست به مدت دو دهه یک رویکرد ثابت را برای قیام علیه رژیم مستبد شاه حفظ کند. این انقلاب طبقات اجتماع، بخشها، گروههای زیرزمینی و احزاب را تحت الشعاع خویش قرار داد.حتی بعضی از این گروههای سیاسی در باطن به انقلاب اعتقادی نداشتند اما مجبور بودند به علت مقتضیات زمان و واقعیات موجود به آن گردن نهند.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
مقاومت ایران اسلامی تجلی‌گاه توحید نظری و توحید عملی در برابر جبهه متحد جهانی شرک شد و صحنه‌هایی را در خط شکنی و عملیات‌های پیچیده به نمایش گذاشت که اسباب شگفتی کارشناسان نظامی آمریکا، شوروی و ناتو را فراهم آورد. دفاع مقدس، تجلی‌گاه توحید نظری و عملی(يادداشت)
مقاومت ایران اسلامی تجلی‌گاه توحید نظری و توحید عملی در برابر جبهه متحد جهانی شرک شد و صحنه‌هایی را در خط شکنی و عملیات‌های پیچیده به نمایش گذاشت که اسباب شگفتی کارشناسان نظامی آمریکا، شوروی و ناتو را فراهم آورد.(ادامه)
روزشمار انقلاب: ۱۴ بهمن ۱۳۵۷
جریانات و حاشیه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، به خصوص در دی و بهمن ۵۷ بسیار زیاد، جالب و شنیدنی بوده و هست.(ادامه)
سازنده اولین موشک بومی ایران کیست؟
سردار شهید حسن طهرانی مقدم یکی از نوابغ نظامی کشورمان است که نقش موثری در افزایش قدرت دفاعی کشورمان دارد. (ادامه)
اولین موشکی که ایران به سمت عراق شلیک کرد
اولین موشک ایران در ساعت 3:20 روز 21 اسفندماه سال 63 به کارخانه سیمان در یک کیلومتری پالایشگاه کرکوک اصابت کرد. این موشک اسکاد بی با برد 300 کیلومتر بود. (ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
تصویر 5 مرد شومی که امروز شبکه های اجتماعی را منفجر کردند + عکس
با سرنگونی عمر حسن البشیر یک عکس مجددا در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. (ادامه)
قذافی زنده است ! +عکس
یک سایت خبری در سنگال مدعی شد که «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی که در جریان انقلاب این کشور در سال ۲۰۱۱ میلادی کشته شد، اخیرا در کشور آفریقایی چاد دیده شده است.(ادامه)
رویدادهای 14 بهمن ماه 1357
(ادامه)
آقای زنگنه، آمار نفت را ماهانه اعلام کنید
شمال نیوز : یژن زنگنه وزیر نفت به تازگی آمار تولید و صادرات نفت خام ایران را اعلام کرد. تولید: 3.8 میلیون و صادرات: 2.6 میلیون بشکه در روز.(ادامه)
نگرانی دشمن نه موضوع هسته‌ای بلکه سیستم نوین حکومت ایران است
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مشکل دشمن هسته‌ای بودن ما نیست بلکه اعتقادات، ولایت فقیه و سیستم نوین حکومت ما است‌.(ادامه)
شمال تیوز : منِ شیخ نقویان گاهی عجله داشته‌ام برای منبر یا جلسه یا غیره، توقع داشته‌ام پلیس اجازه بدهد از خط «بی‌آرتی» بروم تا زودتر برسم. توجیه می‌کردم چون من سخنرانم و 500 نفر منتظر من هستند، در حالی‌که این توجیه قابل قبول نیست.... نقویان: دولت احمدی نژاد دو بار مرا به داگاه کشاند !
شمال تیوز : منِ شیخ نقویان گاهی عجله داشته‌ام برای منبر یا جلسه یا غیره، توقع داشته‌ام پلیس اجازه بدهد از خط «بی‌آرتی» بروم تا زودتر برسم. توجیه می‌کردم چون من سخنرانم و 500 نفر منتظر من هستند، در حالی‌که این توجیه قابل قبول نیست....(ادامه)
شمال نیوز : همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند.در شرایط کنونی حسن روحانی رئیس جمهور کشور نیست و بلکه معاون اول هاشمی رفسنجانی است.... شجونی: روحانی باید اولین رییس جمهور ۴ ساله ایران باشد
شمال نیوز : همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند.در شرایط کنونی حسن روحانی رئیس جمهور کشور نیست و بلکه معاون اول هاشمی رفسنجانی است....(ادامه)
ادعای معاون پسر قذافی درباره امام موسی صدر
شمال نیوز: یکی از افراد نزدیک به فرزند دیکتاتور معدوم لیبی، مدعی شد که امام موسی صدر به فرمان قذافی کشته شده و جنازه‌اش به دریا افکنده شده است. (ادامه)
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود .
در23 بهمن 1357 چه گذشت؟
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود . (ادامه)
پیش‌بینی باهنر از صف‌آرایی و نتیجه انتخابات مجلس
محمد رضا باهنر می گوید: «در انتخابات ما بعضی وقت ها اتفاقات غیر معمول هم می افتد. مخصوصأ در انتخابات ریاست جمهوری دیدید ممکن است مثلأ 20 روز آخر اوضاع تغییر کند. در مجلس هم ممکن است این اتفاقات بیفتد. ولی فضایی که الان داریم من فکر می کنم مجلس دهم شبیه مجلس پنجم می شود، یعنی اصولگراها در اکثریت هستند و جناح اکثریت مجلس هستند و اصلاح طلبان یک فراکسیون اقلیت قوی خواهند بود.» او معتقد است اصلاح طلبان در آرایش مجلس آینده 70 الی 80 کرسی خواهند داشت. (ادامه)
داعش در زادگاه قذافی دادگاه تاسیس کرد+عکس
داعش اقدام جدیدی را در مناطق اشغالی کشور لیبی انجام داد.(ادامه)
افشای اسرار ربوده شدن امام موسی صدر
فرزند دیکتاتور سابق لیبی فاش کرد کسی که خود را به جای امام موسی صدر معرفی کرده بود، شخصیت معروفی است که در حال حاضر در یکی از کشورهای عربی به سر می برد.(ادامه)
پسر قذافی آزاد شد
افرادی که هانیبال قذافی را در شرق لبنان ربوده بودند، وی را آزاد کردند.(ادامه)
«هانیبال قذافی» پسر چهارم دیکتاتور سابق لیبی در لبنان به دست افراد ناشناس ربوده شد.
پسر قذافی در لبنان ربوده شد +عکس
«هانیبال قذافی» پسر چهارم دیکتاتور سابق لیبی در لبنان به دست افراد ناشناس ربوده شد. (ادامه)
لاوروف: سرنگونی قذافی اشتباه بود
وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اظهار داشت: مسکو نمی‌تواند روابطش با واشنگتن را در حالی که دولت اوباما از تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه به دلیل ایفای نقش در اوکراین حمایت می‌کند، ترمیم کند. (ادامه)
ابوبکر البغدادی پیدا شد
(ادامه)
داعش 2 ساحر را در ملاء عام گردن زد +تصاویر
گروه تروریستی داعش فیلمی وحشتناک از اعدام دو مرد در لیبی منتشر کرد.(ادامه)
داعش پایتخت جدید خود اعلام کرد
سخنگوی وزارت کشور لیبی وابسته به پارلمان قانونی مستقر در طبرق روز دوشنبه اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش شهر سرت را پایتخت جدید خود تعیین کرده است. (ادامه)
طرح آمریکا برای سرنگونی بشار لو رفت+تصاویر
شمال نیوز : یک سند محرمانه دولت آمریکا که در اوایل سال جاری میلادی از طبقه‌بندی خارج شد و در ماه می توسط یک موسسه حقوقی انتشار عمومی پیدا کرد، نشان می‌دهد که حکومت‌های غربی عامدانه با القاعده و سایر گروه‌های تکفیری همکاری دارند .....(ادامه)
معمر قذافی، سرهنگ دیوانه بادیه نشین
معمر محمد عبدالسلام أبو منیار القذافی در سال ۱۹۴۲ در شطیب الکرعیه در وادی جارف در استان سرت، تریپولی تانیا به دنیا آمد. (ادامه)
سرنوشت زنان محافظ قذافی+عکس
چهار سال بعد از مرگ سرهنگ نگاهی به وضعیت زنان محافظی که روزی سوگلی قذافی بودند‌، خالی از لطف نیست. برخی از این زنان در زندان زنان در طرابلس، پایتخت لیبی به سر می‌برند و زنان دیگری نیز حق پناهندگی در کشورهای عربی و غربی را گرفته‌اند و برخی دیگر نیز این تصمیم را گرفته‌اند که در ملأ عام نباشند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.