.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم‌های نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم صف آرایی می‌کنند. نبرد نساجی و ملوان در شهرآورد سنتی شمال کشور
تیم‌های نساجی قائمشهر و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم صف آرایی می‌کنند.(ادامه)
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند.
هدیه عجیب شورای شهر به بانوی قهرمان+ عکس
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند. (ادامه)
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد. یک بهنمیری نماینده مازندران در تیم ملی دراگون بوت
سید محمد صادق ساداتی از بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی دراگون‌بوت شرکت کرد.(ادامه)
باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص عدم حضور بانوان در بازی برابر تراکتور اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه درخصوص مجوز حضور بانوان ملوان در استادیوم
باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص عدم حضور بانوان در بازی برابر تراکتور اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید. ادامه‌ی ناکامی شاگردان نکونام؛ ملوان، فولاد را زمین‌گیر کرد
دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.(ادامه)
ترخیص دختر قایقران حادثه دیده در بابلسر+ عکس
دختر قایقرانی که هنگام تمرین به دلیل برخورد یک قایق موتوری مصدوم شده بود با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
برخورد قایق موتوری با دختر ورزشکار/ بابلسر
برخورد قایق موتوری با دختر نوجوان بابلسری که در حال تمرین قایقرانی در بابلرود بود او را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
پرواز اژد‌ها سواران مازندرانی به رقابت‌های جهانی
قایقرانان مازندرانی در قالب تیم منتخب دراگون‌بوت ایران به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شدند.(ادامه)
حضور معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر ورزش وجوانان در کنار هواداران نساجی و آتش سوزی خفیف طبقع زیرین یکی از سکوها از حاشیه های دیدار نساجی و ملوان بندر انزلی بود. آتش سوزی در ورزشگاه وطنی
حضور معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر ورزش وجوانان در کنار هواداران نساجی و آتش سوزی خفیف طبقع زیرین یکی از سکوها از حاشیه های دیدار نساجی و ملوان بندر انزلی بود.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست. مطهری: چمن ورزشگاه وطنی هنوز ایده ال نیست / ملوان را دست کم نمی‌گیریم
شمال نیوز : سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست.(ادامه)
استقبال گسترده مسافران از تفریحات دریایی سواحل مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی از تفریحات و سفر‌های دریایی در سواحل استان خبر داد.(ادامه)
 ۴۲۰۰ صیاد مازندرانی در قالب ۵۴ شرکت تعاونی پره در مازندران به صورت رسمی برای پهن کردن تورهای ماهیگیری وارد دریا شدند. ماهیگیری در سواحل خزر به روش «پرهـ انجام می شود، سر صیاد، فوکا پوش ( صیادان باچکمه های بلند)، تور ریز، چینت چی (مرمت کار تور)، قایقران و راننده تراکتور از نیروهای اصلی در انجام صید پره هستند.تمامی صیادان مجازی که اقدام به صید ماهیان استخوانی می نمایند، از روش صید پره استفاده می کنند.تور پره با ارتفاع حداکثر هفت تا ۱۰ متر و طول ۱۰۰۰ متر و به وسیله قایق چوبی در فاصله دور از ساحل به شکل نیم دایره ای به آب انداخته و پس از انباشته شدن از ماهیان استخوانی شامل گونه های کفال، سفید و کپور به وسیله وینچ یا تراکتور به ساحل کشیده می‎ شود.صیادان از طلوع آفتاب تا ساعت ۲۳ هر روز، مجاز به پره کشی هستند و ماهیان استخوانی شامل سفید، کفال و کپور را می‌توانند صید کنند. آغاز فعالیت صیادان “پره ” در دریای فرح آباد ساری(خبر)
۴۲۰۰ صیاد مازندرانی در قالب ۵۴ شرکت تعاونی پره در مازندران به صورت رسمی برای پهن کردن تورهای ماهیگیری وارد دریا شدند. ماهیگیری در سواحل خزر به روش «پرهـ انجام می شود، سر صیاد، فوکا پوش ( صیادان باچکمه های بلند)، تور ریز، چینت چی (مرمت کار تور)، قایقران و راننده تراکتور از نیروهای اصلی در انجام صید پره هستند.تمامی صیادان مجازی که اقدام به صید ماهیان استخوانی می نمایند، از روش صید پره استفاده می کنند.تور پره با ارتفاع حداکثر هفت تا ۱۰ متر و طول ۱۰۰۰ متر و به وسیله قایق چوبی در فاصله دور از ساحل به شکل نیم دایره ای به آب انداخته و پس از انباشته شدن از ماهیان استخوانی شامل گونه های کفال، سفید و کپور به وسیله وینچ یا تراکتور به ساحل کشیده می‎ شود.صیادان از طلوع آفتاب تا ساعت ۲۳ هر روز، مجاز به پره کشی هستند و ماهیان استخوانی شامل سفید، کفال و کپور را می‌توانند صید کنند.(ادامه)
اعزام قایقران و مربی بابلسری به مسابقات جهانی دانمارک
رضایی و پورعزیز قایقران و مربی بابلسری به مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی بزرگسالان جهان در دانمارک اعزام شدند.(ادامه)
قضاوت داوران مازندرانی در مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی
دو داور مازندرانی در مسابقات دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، قضاوت می‌کنند.(ادامه)
۱۹۵۰ ناجی و منجی داوطلب در سواحل مازندران به خط می شوند
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۹۵۰ ناجی غریق و هزار منجی داوطلب همزمان باشروع طرح دریا در سواحل استان فعال می شوند. (ادامه)
دریا ناجی غریق ندارد / ماه رمضان برای شنا به دریا نروید
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق، ماه رمضان در سواحل استان مستقر نیستند.(ادامه)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... ماجرای کربلای 4 چه بود؟ «محسن رضایی» چه گفت؛ منتقدان چه برداشت کردند؟(يادداشت)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... (ادامه)
نجات ۴ هزار و ۳۶۸ ایرانی در مدت ۱۲۲ روز در دریای خزر
۴ هزار و ۳۶۸ نفر از اول خرداد تاکنون با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از غرق شدن و مرگ حتمی نجات یافتند.(ادامه)
خطر مرگ بیخ گوش شهرک نشینان ساحلی جویبار
شهرک‌های ساحلی جویبار اکنون با یک ناجی فعالیت می‌کند که جوابگوی این شهرک‌ها نیست.(ادامه)
آماده باش هزار و ۱۰۰ ناجی غریق در سواحل دریای مازندران
۵۵ غریق ازاول خرداد تاکنون با کمک ناجیان غریق مستقر در سواحل دریای مازندران نجات یافتند.(ادامه)
استقرار 900 نجات غریق در طرح دریا
رئیس هیئت نجات غریق مازندران با اشاره به آغاز طرح دریا گفت: 900نجات غریق در طرحدریا مستقر شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل ماشین‌سازی تبریز با یک گل دقیقه 85 به برتری رسید و 75 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده سوم چهارم لیگ قرار گرفت..... پیروزی نساجی و شکست خونه به خونه و شانس صعود به لیگ برتر
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل ماشین‌سازی تبریز با یک گل دقیقه 85 به برتری رسید و 75 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده سوم چهارم لیگ قرار گرفت.....(ادامه)
نصب پرچم بر مسجد «فاو» و استشمام عطر امام رضا(ع)(ديدگاه)
(ادامه)
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند. ورزشکارانی که قربانی تصادفات شدند+ عکس
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند.(ادامه)
عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندران
رئیس نجات غریق و غواصی استان مازندران از عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق در استان خبرداد.(ادامه)
دعوت از 2 بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی کانوپولو
معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از حضور دو بانوی جوان مازندرانی در اردوی تیم ملی کانوپولو خبر داد.(ادامه)
احسان محمدی جاودانه ترین «قایقران» ایران(يادداشت)
احسان محمدی(ادامه)
مراسم سالگرد سیروس قایقران +تصاویر
هجدهمین سالگرد سیروس قایقران با حضور چهره‌های ورزشی بر سر مزار این اسطوره فوتبال گیلان برگزار شد.(ادامه)
گریه‌های طارمی در مراسم رونمایی از مزار هادی نوروزی +تصاویر
مراسم رونمایی از سنگ مقبره کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس امروز با حضور نزدیک به ۷ هزار نفر در روستای کپورچال برگزار شد. (ادامه)
 شمال نیوز: بیستم بهمن ماه 1364 فرمانده کل سپاه، نامه ای به برادر مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا می نویسد و به همراه آن پرچم عطراگین گنبد حرم حضرت ثامن الحجج (ع) را برای وی می فرستد.



خاطره پرچمی که فتح فاو را به رزمندگان مازندرانی بشارت داد
شمال نیوز: بیستم بهمن ماه 1364 فرمانده کل سپاه، نامه ای به برادر مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا می نویسد و به همراه آن پرچم عطراگین گنبد حرم حضرت ثامن الحجج (ع) را برای وی می فرستد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.