.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد.... رقابت احتمالی سعید محمد و محمد باقر قالیباف در اردوگاه اصولگرایان
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد....(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند..... دوراهی ؛ کاندیداتوری در انتخابات مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری؟
شمال نیوز : اسحاق جهانگیری که توانست در اردیبهشت انتخاباتی از خود یک ستاره در مناظرات بسازد این روزها محور رایزنی های علنی و درگوشی اصلاح طلبان شده است؛ اصلاح طلبانی که در تدارک یک نقش سیاسی جدید برای آقای معاون اول هستند.....(ادامه)
شمال نیوز : اصولگرايان تلاش مي كنند كه با استفاده از ابزار جمنا براي انتخابات مجلس آتي يك فهرست واحد ارائه كنند اما فعاليت‌هاي قاليباف و رئيسي نشان مي‌دهد كه اردوگاه اصولگرايي در انتخابات 98 حداقل سه فهرست خواهد داشت..... رقابت قالیباف و رئیسی با لیست انتخاباتی جمنا در انتخابات 98
شمال نیوز : اصولگرايان تلاش مي كنند كه با استفاده از ابزار جمنا براي انتخابات مجلس آتي يك فهرست واحد ارائه كنند اما فعاليت‌هاي قاليباف و رئيسي نشان مي‌دهد كه اردوگاه اصولگرايي در انتخابات 98 حداقل سه فهرست خواهد داشت.....(ادامه)
شمال نیوز : نتیجه ایده قالیباف نیز همین است. به اعتقاد من باید نگاهی فراتراز نواصلاح طلبی و نواصو لگرایی داشت این گرایش ها که نو و کهنه ندارد باید.... مثلث لاریجانی، قالیباف و محسن رضایی تشکیل شود
شمال نیوز : نتیجه ایده قالیباف نیز همین است. به اعتقاد من باید نگاهی فراتراز نواصلاح طلبی و نواصو لگرایی داشت این گرایش ها که نو و کهنه ندارد باید....(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
دبیرکل حزب موتلفه: نواصولگرایی را قبول ندارم
روزنامه اعتماد با محمدنبی حبیبی مصاحبه ای انجام داده است. (ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
جانشين قاليباف كيست؟/ آخرین گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران
محسن‌هاشمي شهردارنمي‌شود ، محمدعلي نجفي در صف‌گزينه‌ها قرار گرفت حجتي همچنان شانس نخست‌است(ادامه)
قالیباف در راه مجمع تشخیص یا قرارگاه سازندگی سپاه؟
(ادامه)
نظرخواهی از نمایندگان 30 استان درباره انتخابات
نظرات 41 نماینده درباره رای اول استان‎ها= 19 استان به روحانی+8 استان به رئیسی+4 استان نامشخص (ادامه)
برنامه‌های انتخاباتی سیما در روز یک‌شنبه +عکس
امروز صحبت های سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید از رادیو و تلویزیون ببنید و بشنوید.(ادامه)
احمد توکلی: چندبرداشت کوتاه از مناظره دیروز
(ادامه)
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است. همه احتمالات انتخابات ۹۶ / شانس چه کسی بیشتر است
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است.(ادامه)
عکس: محمدباقر قاليباف در دهه ٦٠
در تصویر زیر محمدباقر قالیباف در دهه ٦٠ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
5کاندیدای نهایی "جمنا" به روایت روزنامه اعتماد
(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
شمال نیوز : شاید آن زمان که محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی فرمان آغاز به کار تیم انتخاباتی خود را صادر کرده اند اعضای این ستادها گمان نمی‌بردند در فاصله ای نه چندان زیاد از انتخابات شرایط اینگونه تغییر کند ..... همه چیز از نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز : شاید آن زمان که محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی فرمان آغاز به کار تیم انتخاباتی خود را صادر کرده اند اعضای این ستادها گمان نمی‌بردند در فاصله ای نه چندان زیاد از انتخابات شرایط اینگونه تغییر کند .....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
آغازگام سوم اصلاح طلبان
(ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟... اسامی جدید اصولگرایانی که در سال 96 رقیب احتمالی روحانی می شوند
شمال نیوز: اصولگرایانی که نمی‌خواهند روحانی در پاستور بماند برای تحقق این هدف از محمود احمدی‌نژاد حمایت خواهند کرد یا محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی ؟...(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌تواندیارانه 250 هزارتومانی بدهد؟
مشاوران تبليغاتي احمدي نژاد پس از شكست سهمگين اصولگرايان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وي توصيه كرده اند، پيش از انكه جريان اصولگرايي از شوك خارج شود فعاليتهاي انتخاباتي خود را اغاز كند تا اصولگرايان را در برابر يك كار انجام شده قرار دهد. (ادامه)
شجونی: عزادار ردصلاحیت‌ها هستیم
حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز و از روحانيون اصولگرايي است كه به انتقادهاي تند و تيزش از اصلاح‌طلبان مشهور است. او كه زماني از حاميان پر و پا قرص محمود احمدي‌نژاد بود در اواخر عمر دولت دهم بدل به يكي از منتقدان وي شد. شجوني حالا هم از منتقدان سفت و سخت حسن روحاني و دولت يازدهم است. با اين حال اگر هر ايرادي به شجوني وارد باشد، اما او هماني است كه مي‌نماياند. در حرف‌هاي او صداقتي است كه مخاطب را همراه مي‌كند. (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
شمال نیوز : هم وطن عزيز! من الياس قاليباف، دانشجوي رشته مديريت فرهنگي هستم كه در يك مجتمع آموزشي فعاليت مي كنم. زندگي اعياني ندارم. نه خارج از كشورم و نه زندان. نه دزدي كرده ام نه اختلاس.... قالیباف : نه خارج از كشورم نه زندان؛ نه دزدي كرده‌ام نه اختلاس!
شمال نیوز : هم وطن عزيز! من الياس قاليباف، دانشجوي رشته مديريت فرهنگي هستم كه در يك مجتمع آموزشي فعاليت مي كنم. زندگي اعياني ندارم. نه خارج از كشورم و نه زندان. نه دزدي كرده ام نه اختلاس.... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.