.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بررسی‌ها نشان می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ برای همه‌ی کاربران از دسترس خارج شده است. واتساپ در سراسر دنیا از دسترس خارج شد
بررسی‌ها نشان می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ برای همه‌ی کاربران از دسترس خارج شده است.(ادامه)
سران اتحادیه اروپا پس از رای‌گیری موافقت کردند که فرآیند عضویت اوکراین را از نامزدی به مرحله بعد ببرند و مذاکرات در این خصوص را آغاز کنند. چراغ سبز اتحادیه اروپا برای عضویت اوکراین
سران اتحادیه اروپا پس از رای‌گیری موافقت کردند که فرآیند عضویت اوکراین را از نامزدی به مرحله بعد ببرند و مذاکرات در این خصوص را آغاز کنند.(ادامه)
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی به جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی و حذف حساب های حامی فلسطین پرداخت. جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی به جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی و حذف حساب های حامی فلسطین پرداخت.(ادامه)
یک آژانس تبلیغاتی، ایلان ماسک و شرکت توییتر را که به X تغییر نام داده به «رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری» و نقض قانون عرفی فلوریدا متهم و از آن شکایت کرد. ایکس برابر «ایکس»؛ ماسک شاکی خصوصی پیدا کرد
یک آژانس تبلیغاتی، ایلان ماسک و شرکت توییتر را که به X تغییر نام داده به «رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری» و نقض قانون عرفی فلوریدا متهم و از آن شکایت کرد.(ادامه)
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است. بازار داغ خرافات در فضای مجازی
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است.(ادامه)
شمال نیوز : با اعلام رسمی رصد پیام‌ها در گروه‌ها و کانال‌های عمومی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، این سوال ایجاد می‌شود که آیا پیام‌های شخصی افراد هم در تمامی نرم‌افزارها رصد و نظارت می‌شوند؟ پیام‌رسان‌های داخلی، بر پیام‌های شخصی کاربران نظارت می‌کنند؟
شمال نیوز : با اعلام رسمی رصد پیام‌ها در گروه‌ها و کانال‌های عمومی در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، این سوال ایجاد می‌شود که آیا پیام‌های شخصی افراد هم در تمامی نرم‌افزارها رصد و نظارت می‌شوند؟(ادامه)
حامد اسماعیلیون، از چهره‌های شاخص اپوزیسیون در یک پست روی فیسبوک شخصی خود، اعلام کرد از «شورای همبستگی» خارج شده است. حامد اسماعیلیون از «شورای همبستگی» کناره گیری کرد
حامد اسماعیلیون، از چهره‌های شاخص اپوزیسیون در یک پست روی فیسبوک شخصی خود، اعلام کرد از «شورای همبستگی» خارج شده است.(ادامه)
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند. متا چه بلایی سر گوشی‌ها می‌آورد؟
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند.(ادامه)
مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است. همه چیز از آنجا شروع شد که او عکس خودش را در حال گشت و گذار با هشت همسرش به اشتراک گذاشت؛ هشت همسری که ظاهرا همگی با یکدیگر به خوبی کنار آمده اند. این مرد و ۸ زنش در یک خانه زندگی می کنند +عکس
مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است. همه چیز از آنجا شروع شد که او عکس خودش را در حال گشت و گذار با هشت همسرش به اشتراک گذاشت؛ هشت همسری که ظاهرا همگی با یکدیگر به خوبی کنار آمده اند.(ادامه)
روزنامه اسرائیلی، لیدر صهیونیست اغتشاشات ایران را معرفی کرد
یک روزنامه عبری، اعتراف کرد که «الهام یعقوبیان» صهیونیست که یهودی الاصل و ساکن آمریکاست، یکی از مسئولان هماهنگی اغتشاشات اخیر در ایران بوده است.(ادامه)
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل! ایلان ماسک بساط فیلترینگ را برچید!
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل!(ادامه)
شرکت فیسبوک روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد اشتباه در تغییر تنظیمات سیستم مسیریابی (روتر) دلیل اصلی اختلال شش ساعته در خدمت رسانی رسانه‌های این شرکت به ۳. ۵ میلیارد کاربر بوده است. علت اختلال شب گذشته در واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک اعلام شد
شرکت فیسبوک روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد اشتباه در تغییر تنظیمات سیستم مسیریابی (روتر) دلیل اصلی اختلال شش ساعته در خدمت رسانی رسانه‌های این شرکت به ۳. ۵ میلیارد کاربر بوده است.(ادامه)
اختلال شبکه‌های اجتماعی خارجی منشا داخلی ندارد
در پی بروز اختلال در دسترسی به شبکه های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام و واتس اپ، وزارت ارتباطات این اختلال را دارای منشا خارجی عنوان کرد.(ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
سامانه پدافند هوایی روسیه منهدم شد
(ادامه)

شرکت فیسبوک اعلام کرد از این پس موقعیت مکانی دقیق حقیقی پست‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام به کاربران اعلام خواهد شد. اینستاگرام محل دقیق انتشار پست‌ها را نشان خواهد داد
شرکت فیسبوک اعلام کرد از این پس موقعیت مکانی دقیق حقیقی پست‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام به کاربران اعلام خواهد شد.(ادامه)
تازه ترین آمار های منتشر شده از فصل نخست سال جاری میلادی نشان می دهد که اپلیکیشن تیک‌تاک با سبقت از واتس‌اپ و سایر برنامه های فیس بوکی، جایگاه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های جهان را به خود اختصاص داده است. معرفی 10 اپلیکیشن برتر جهان با بیشترین میزان دانلود
تازه ترین آمار های منتشر شده از فصل نخست سال جاری میلادی نشان می دهد که اپلیکیشن تیک‌تاک با سبقت از واتس‌اپ و سایر برنامه های فیس بوکی، جایگاه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های جهان را به خود اختصاص داده است.(ادامه)
واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده که مدت زمان آپلود ویدیو در قسمت status این پیام‌رسان را تحت تاثیر افت سرعت اینترنت در هند به ۱۵ ثانیه کاهش داده است. اقدام جدید واتس‌اپ برای جلوگیری از افت سرعت اینترنت
واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده که مدت زمان آپلود ویدیو در قسمت status این پیام‌رسان را تحت تاثیر افت سرعت اینترنت در هند به ۱۵ ثانیه کاهش داده است.(ادامه)
آیکون IGTV از اینستاگرام حذف شد
اینستاگرام سرانجام تصمیم گرفت آیکون IGTV را حذف کند.(ادامه)
 وی خاطرنشان کرد که یولیا یوزیک روز شنبه محاکمه شده و خطر ده سال حبس این خانم خبرنگار را تهدید می کند. بازداشت یک روزنامه‌نگار روس در ایران
وی خاطرنشان کرد که یولیا یوزیک روز شنبه محاکمه شده و خطر ده سال حبس این خانم خبرنگار را تهدید می کند.(ادامه)
مدیر جدید اینستاگرام معرفی شد +عکس
نایب مدیر بخش محصولات اینستاگرام به عنوان مدیر ارشد اجرایی جدید این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس معرفی شده است.(ادامه)
اقدام تحسین برانگیز دو پلیس مهربان! + عکس
در روز‌های گذشته شبکه‌های اجتماعی هلند از دو پلیس مهربانی صحبت می‌کنند که پس از انتقال یک مادر به بیمارستان در خانه او مانده و برای ۵ فرزند او غذا درست کردند.(ادامه)
کم‌خوابی DNA را تغییر می‌دهد
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، کم‌خوابی و خواب ضعیف قابلیت این را دارد که دی‌ان‌ای افراد را تغییر دهد.(ادامه)
گوگل ۵۸ حساب کاربری مرتبط با ایران را حذف کرد
شرکت گوگل در اقدامی مشابه با «فیس‌بوک» و «توئیتر» روز پنجشنبه (۲۳ اوت/ ۱ مردادماه) ۵۸ حساب‌های کاربری «مرتبط با ایران» را از پایگاه‌ها و سایت‌های مرتبط خود حذف کرده است. (ادامه)
همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شده است +عکس
ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که همسر رئیس جمهور این کشور به بیماری سرطان مبتلا شده است.(ادامه)
۲۱ ترفند واتس اپ که باید بلد باشید
در ادامه به ۲۱ ترفند واتس اپ نگاهی می‌اندازیم. برخی از این ترفندها بسیار ساده هستند و بسیاری از کاربران از آن‌ها بهره می‌برند، اما بخشی دیگر از ترفندها در واتساپ جدید اضافه شده‌اند و برای عموم کاربران چندان شناخته شده نیستند. (ادامه)
آذری جهرمی: فیلتر نشدن تلگرام شرط دارد
(ادامه)
فرار عروس از حجله دامادی که مرد نبود! + عکس
یک دختر هندی که با تغییر قیافه و شبیه کردن خود به مردان ۲ دختر را به منظور ازدواج و دریافت مهریه از خانواده آنها اغفال کرده بود، بازداشت شد.(ادامه)
ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم نرم‌افزار تلگرام وابسته به یک شرکت آمریکایی با نام «قلعه دیجیتال» است.

چرا موسس تلگرام از روسیه گریخت و به آمریکا پناه برد؟
ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم نرم‌افزار تلگرام وابسته به یک شرکت آمریکایی با نام «قلعه دیجیتال» است. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت 39 سال از وقوع انقلاب اسلامی، رویه بکارگیری مدیران نسل اول و دوم انقلاب به رویه ای تغییر ناپذیر در دولت ها تبدیل شده است.....

قبضه سیستم تصمیم گیری کشور توسط مدیران کهنسال و تکراری!
شمال نیوز : بعد از گذشت 39 سال از وقوع انقلاب اسلامی، رویه بکارگیری مدیران نسل اول و دوم انقلاب به رویه ای تغییر ناپذیر در دولت ها تبدیل شده است..... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.