.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند.
شش وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس/۴۴ سوال ۴۷ نماینده از پنج وزیر
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند. (ادامه)
ماجرای افشای نام 170 نماینده که پول گرفتند
محمدرضا رحيمي، در نامه‌اي دردمندانه به محمود احمدي‌نژاد، از اعلام برائت وي درباره محکوميتش اظهار ناخرسندي کرده بود. اما در متن اين نامه موضوعي مطرح شد که اذهان عمومي را حساس کرد؛ وي از پرداخت پول توسط يک شخص خاص به 170 نماينده مجلس هفتم براي انتخابات مجلس هشتم خبر داد. اين موضوع مورد توجه برخي نمايندگان قرار گرفت.(ادامه)
تهديد دولت با «استيضاح»
(ادامه)
پنج وزیر روحانی در صف استیضاح
60 امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع شده است. علی‌اصغر فانی گام در مسیری گذاشته که پیش از او فرجی‌دانا نتوانست از آن عبور کند.(ادامه)
شمال نیوز : وي در همين حال و بشكل ناخواسته با عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس كه در حال مصاحبه با يكي از شبكه هاي سيما بود به شدت برخورد نموده و وي را نقش زمين كرد!... وقتی نماینده اردبیل « فياضی »را نقش بر زمين كرد!
شمال نیوز : وي در همين حال و بشكل ناخواسته با عبدالوحيد فياضي عضو كميسيون آموزش مجلس كه در حال مصاحبه با يكي از شبكه هاي سيما بود به شدت برخورد نموده و وي را نقش زمين كرد!...(ادامه)
حضور عضو كميسيون آموزش مجلس در دانشگاه مازندران
(ادامه)
واكنش نمايندگان به گلايه روحانی
اگر طرح سوال حق نماينده است كه ديگر نبايد اعتراضي داشت و اگر حق نماينده نيست بگويند كه ديگر سوالي طرح نكنيم.(ادامه)
شمال نيوز: دكتر آخوندي از نيروهاي آكادميك است كه تجربه كافي اجرايي مناسب و نگاه دانشگاهي تخصصي به حوزه مسكن دارد. دامادي: تاكيد بر توانمندي آخوندي براي وزارت راه
شمال نيوز: دكتر آخوندي از نيروهاي آكادميك است كه تجربه كافي اجرايي مناسب و نگاه دانشگاهي تخصصي به حوزه مسكن دارد.(ادامه)
نقش علي لاريجاني در راي اعتماد به کابينه روحاني
(ادامه)
گزينه اصلي مديرعاملي ايرنا مشخص شد
(ادامه)
تذكرات‌كتبي‌نمايندگان‌ شمالي به‌مسئولان‌اجرايي‌كشور
(ادامه)
فياضي ناظر مجلس در شوراي عالي آموزش و پرورش شد
(ادامه)
انتقاد فياضي از غيبت شهردار نور در جلسه شورای اداری
(ادامه)
فياضي : معلمان طلایه دار پيشرفت و تعالي جامعه هستند
(ادامه)
اعتراض احمد ناطق نوري به نتيجه انتخابات نور
(ادامه)
جديدترين آمار شمارش‌آرا دربرخی حوزه‌ها
(ادامه)
معرفی اعضاي ستاد طرح تحول اجتماعي مازندران
(ادامه)
معاون اجتماعي پليس مازندران در جمع برترین های اطلا‌ع‌رساني هنرمندانه
(ادامه)
42 هزار شكوفه نوآموز مازندراني به مدرسه رفتند
(ادامه)
تبديل مدارس ضعيف مازندران به مجتمع آموزشي
(ادامه)
فرصت 3 ساله به شاغلان ديپلمه
(ادامه)
استخدام 1700 نفر در آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
معلمان نمونه سکوي پيشرفت آموزش و پرورش
(ادامه)
تقدير از مديرکل آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
اتصال 700 مدرسه مازندران به شبكه ملي اينترنت
(ادامه)
طرح باغچه علوم در مازندران
(ادامه)
ازدواج‌هاي 400 هزار توماني در شمال
(ادامه)
انتقاد مديركل آموزش و پرورش مازندران از دولتهاي پيشين
(ادامه)
مازندراني ها پيشگامان مبارزات سياسي و خط شکنان هشت سال دفاع مقدس هستند/  احمدی نژاد را بايد به عنوان معلم روسای جمهور دنیا نام برد/ رئيس جمهور مانع رسیدن یک پدیده شوم در بخش مهمی از جهان شد/ ... احمدی‌نژاد، معلم روسای‌ جمهور دنیا
مازندراني ها پيشگامان مبارزات سياسي و خط شکنان هشت سال دفاع مقدس هستند/ احمدی نژاد را بايد به عنوان معلم روسای جمهور دنیا نام برد/ رئيس جمهور مانع رسیدن یک پدیده شوم در بخش مهمی از جهان شد/ ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.