.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد. فطریه سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان مبلغ فطریه سال 1403 را اعلام کرده است. دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان
شمال نیوز: دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان مبلغ فطریه سال 1403 را اعلام کرده است.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد. اقامه نماز عید فطر در ۲۴۰ امامزاده مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
مبلغ زکات فطریه رمضـان ۱۴۰۲
دفاتر مراجع عظام تقلید، مقدار و مبلغ فطریه رمضان سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند(ادامه)
آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره
مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی پایگاه‌های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید سعید فطر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند
شمال نیوز: دفاتر مراجع عظام تقلید میزان فطریه و کفاره روزه ماه رمضان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند(ادامه)
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است. فطریه سال ۱۴۰۲ چقدر است؟
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است.(ادامه)
با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در آستانه عید سعید فطر، برخی از مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند. میزان فطریه از سوی سه تن از مراجع تقلید
با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در آستانه عید سعید فطر، برخی از مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند.(ادامه)
عید فطر روز اول ماه شوال و پایان ماه رمضان است که در ایران یکی از اعیاد مذهبی مهم به شمار میرود. تاریخ دقیق عید فطر 1402 چه زمانی است؟
عید فطر روز اول ماه شوال و پایان ماه رمضان است که در ایران یکی از اعیاد مذهبی مهم به شمار میرود.(ادامه)
مبلغ فطریه ۱۴۰۱ از سوی مراجع تقلید اعلام شد
دفاتر مراجع عظام تقلید مبلغ فطریه رمضان ۱۴۰۱ را اعلام کردند.(ادامه)
اعلام میزان فطریه از سوی مراجع تقلید
دفاتر مراجع عظام تقلید، مقدار و مبلغ فطریه رمضان سال ۱۴۰۱ را اعلام کردند.(ادامه)
مبلغ فطریه و کفاره ۱۴۰۱ اعلام شد
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. زکات فطره بر کسانی واجب است که در شب عید فطر اولاً مکلف باشند و ثانیاً فقیر نباشد و ثالثاً نان‌خور دیگران هم محسوب نشوند.(ادامه)
آیت الله سیستانی مبلغ فطریه را اعلام کرد
از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد بیست و یک (۲۱) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی یکصد (۱۰۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، هفتاد و پنج (۷۵) هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)
آذری جهرمی: اینترنت به هیچ‌وجه گران نمی‌شود
وزیر ارتباطات گفت: اینترنت به هیچ وجه گران نمی شود و حرف‌هایی که گفته می‌شود نادرست است.(ادامه)
جمع آوری یک میلیاردی زکات فطره در مازندران
شمال نیوز: بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه تاکنون در مازندران جمع آوری شد.(ادامه)
پرداخت فطریه، بر چه کسانی واجب نیست!؟(عکس)
(ادامه)

در خصوص عید سعید فطر، نماز عید و استهلال سؤالات زیادی از سوی مؤمنان مطرح می‌شود که در این گزارش به طرح برخی از این سؤالات و پاسخ رهبر انقلاب می‌پردازیم. نظر رهبر انقلاب درباره نماز عید فطر و نحوه پرداخت فطریه
در خصوص عید سعید فطر، نماز عید و استهلال سؤالات زیادی از سوی مؤمنان مطرح می‌شود که در این گزارش به طرح برخی از این سؤالات و پاسخ رهبر انقلاب می‌پردازیم.(ادامه)
با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری و دفاتر مراجع عظام تقلید مبلغ زکات فطره و کفاره روزه سال ۹۹ را اعلام کردند.

میزان زکات فطره از سوی مراجع تقلید اعلام شد
با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری و دفاتر مراجع عظام تقلید مبلغ زکات فطره و کفاره روزه سال ۹۹ را اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله صانعی از مراجع تقلید، میزان زکات فطره برای سال 99 و همچنین میزان کفاره یک روز، نگرفتن روزه واجب ماه رمضان را اعلام کرد. اعلام مبلغ زکات فطریه و کفاره در سال 99
شمال نیوز: آیت الله صانعی از مراجع تقلید، میزان زکات فطره برای سال 99 و همچنین میزان کفاره یک روز، نگرفتن روزه واجب ماه رمضان را اعلام کرد.(ادامه)
شرح کامل و صوت/ دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)

کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان جرایم غیرعمدمدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب به سنت هر ساله به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل ۴۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه اهدا داشتند. کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان جرایم غیرعمد
کمک ۴۵۰ میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان جرایم غیرعمدمدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب به سنت هر ساله به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل ۴۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه اهدا داشتند.(ادامه)
نظر ۷ مرجع تقلید درباره فطریه امسال
فطریه مطابق نظر برخی مراجع، برابر با ۹ هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم یا ۲۴ هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر وجوهات رهبر معظم انقلاب کفاره یک روز قضای روزه عمد و کفاره روزه قضای عذر را اعلام کرد. دفتر مقام معظم رهبری مبلغ فطریه و کفاره ۹۸ را اعلام کرد
شمال نیوز: دفتر وجوهات رهبر معظم انقلاب کفاره یک روز قضای روزه عمد و کفاره روزه قضای عذر را اعلام کرد.(ادامه)
دفتر رهبری مبلغ زکات فطریه و کفاره ۹۸ را اعلام کرد +جدول
دفتر وجوهات رهبر انقلاب اسلامی مبلغ زکات فطریه و کفاره ۹۸ را اعلام کرد.(ادامه)
بر اساس اعلام دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم مبلغ ۹ هزار تومان و بر مبنای قوت غالب برنج خارجی، مبلغ ۲۴ هزار تومان و برنج داخلی، مبلغ ۶۰ هزار تومان اعلام شده است. مردم در انتخاب هر یک از آنها مخیر هستند.کفاره روزه غیر عمد مبلغ ۳ هزار تومان است که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه عمد مبلغ ۱۸۰ هزار تومان است. میزان زکات فطره از سوی آیت الله مکارم شیرازی اعلام شد
بر اساس اعلام دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم مبلغ ۹ هزار تومان و بر مبنای قوت غالب برنج خارجی، مبلغ ۲۴ هزار تومان و برنج داخلی، مبلغ ۶۰ هزار تومان اعلام شده است. مردم در انتخاب هر یک از آنها مخیر هستند.کفاره روزه غیر عمد مبلغ ۳ هزار تومان است که باید به صورت نان تهیه و پرداخت شود، همچنین کفاره روزه عمد مبلغ ۱۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مساجد محل بازی سیاسی نیست، گفت: تریبون مساجد نباید در اختیار کاندیداهای آینده قرار گیرد..... روحانی : مسجد محل بازی سیاسی کاندیداهای آینده نیست / تریبون مساجد را به دست کاندیداها ندهید
شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مساجد محل بازی سیاسی نیست، گفت: تریبون مساجد نباید در اختیار کاندیداهای آینده قرار گیرد.....(ادامه)
کمک رهبرانقلاب برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد +عکس
رهبر معظم انقلاب با احتساب مبالغ اهدایی از سال ۱۳۸۱ تا خردادماه امسال ۱۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، در گلریزان‌های ویژه ماه رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های کشور کمک کرده‌اند.(ادامه)
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با 8 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم یا 20 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند. زکات فطره امسال چقدر پرداخت کنیم+ پاسخ 9 مرجع تقلید
زکات فطره امسال طبق نظر اکثر مراجع، برابر با 8 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم یا 20 هزار تومان معادل ۳ کیلوگرم برنج اعلام شده است که خانواده‌ها بر اساس قوت غالب خود آن را پرداخت می‌کنند.(ادامه)
میزان زکات فطره از سوی دفتر مقام معظم رهبری
میزان زکات فطره از سوی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد که بر اساس آن، حداقل مبلغ فطریه برای هر نفر ۸ هزار تومان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.