.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم. حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. اولین واکنش دولت به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف /۸ پاسخ معاون پارلمانی به انتقادات رئیس مجلس
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.(ادامه)
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد. حمایت همه جانبه دستگاه قضا از پلیس برای برخورد با بی حجابی
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد.(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
موسوی گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم در خرداد پرداخت می‌کنیم. حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
موسوی گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم در خرداد پرداخت می‌کنیم.(ادامه)
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد. مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد.(ادامه)
تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود. ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود.(ادامه)
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد.

استیضاح شهردار بابل رای نیاورد/ کیانی امیری در سمت خود ابقا شد
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟. استاندار مازندران تغيير كرد/ آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و ناكارآمد است؟
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
شمال نیوز : مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است. تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
شمال نیوز : مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.(ادامه)
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند. جنایت صبحگاهی در برج ۲۰ طبقه
اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی در حالی به جنایت ختم شد که کارآگاهان جنایی وی را دو روز بعد از قتل در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند.(ادامه)
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد. قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت. فراجا: با هرگونه رفتار اشتباه ماموران برخورد خواهد شد
فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.(ادامه)
واکنش طنز کاربران به حمله ریزپرنده اسرائیلی +عکس
بامداد امروز جمعه، آخرین روز فروردین ماه که اخباری مبنی بر فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان و هدف‌قرار گرفتن ریزپرنده‌های ناشناس منتشر شد.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
براساس نوتام «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) لغو شده است. پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
براساس نوتام «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) لغو شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد. لازم بذکر است این طرح از ۲۹ فروردین ماه در نمایندگی عرب خزائلی - کیلومتر 10 جاده ساری به نکا - جنب هتل بادله آغاز شد . شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد+ جزئیات فروش در مازندران
شمال نیوز : کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد. لازم بذکر است این طرح از ۲۹ فروردین ماه در نمایندگی عرب خزائلی - کیلومتر 10 جاده ساری به نکا - جنب هتل بادله آغاز شد .(ادامه)
کاربران مازندرانی فضای مجازی در حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق، پویش زنجیره علویان را راه‌اندازی کردند. زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
کاربران مازندرانی فضای مجازی در حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق، پویش زنجیره علویان را راه‌اندازی کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین
هشدار رئیس‌جمهور به رژیم صهیونیستی و نمایش تسلیحات پیشرفته در مراسم روز ارتش از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 210 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.