.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است. برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌. کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.(ادامه)
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد. تا روز قیامت با عادل فردوسی‌پور قهرم!
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
علیرضا بیرانوند در جریان دیدار برابر تراکتور خواسته‌های نامعقولی از داور داشت. ویدیو/ کنایه سنگین عادل فردوسی‌پور به علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند در جریان دیدار برابر تراکتور خواسته‌های نامعقولی از داور داشت.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)
قیمت‌ها در بازار دلار و سکه آرام گرفت
قیمت طلا، ارز و سکه در معاملات امروز 10 بهمن ثابت ماند.(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم. رئیس صدا و سیما در مورد فردوسی پور: ‌نمی‌توانستیم او را مدیریت کنیم پس برایش جایگزین آوردیم!
پیمان جبلی رییس صدا و سیما در مورد بازگشت عادل فردوسی پور گفت: نمی‌توانم اسم این شخص را بیاورم، چون باعث می‌شود به او وزن بدهم.(ادامه)
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع‌پور سراینده شعر معروف «وطن» درگذشت
علیرضا شجاع‌پور خالق شعر معروف «وطن» و سراینده مثنوی ‍ «عشق جاویدان من؛ ایران من» چشم از جهان فروبست.(ادامه)
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد. گزارش میدانی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد.(ادامه)
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد. راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
افشاگری عادل فردوسی‌پور از اتفاقات ۴ سال گذشته
(ادامه)
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست. احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست.(ادامه)



باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد که جلسه معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم فردا برگزار می‌شود. نکونام رسماً سرمربی استقلال شد+ تصویر
باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد که جلسه معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم فردا برگزار می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه از انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی پرداخته‌اند.(ادامه)
پنج سال بعد از گفتگوی جنجالی آرش ظلی‌پور، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون با مسعود فراستی و تعطیلی برنامه «من و شما»، به بهانه ویدیو جدید وایرال شده از فراستی، آرش ظلی‌پور به روایت پشت پرده‌های این برنامه و عذرخواهی اجباری‌اش از فراستی پرداخت. من ۵ سال صبر کردم تا به بقیه ثابت بشه بیسوادی...
پنج سال بعد از گفتگوی جنجالی آرش ظلی‌پور، مجری ممنوع‌الکار تلویزیون با مسعود فراستی و تعطیلی برنامه «من و شما»، به بهانه ویدیو جدید وایرال شده از فراستی، آرش ظلی‌پور به روایت پشت پرده‌های این برنامه و عذرخواهی اجباری‌اش از فراستی پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد . مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد .(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد. ترکیب هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مشخص شد/ انتخاب یک مازندرانی در هیات رئیسه
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار شد.(ادامه)
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد. عجیب‌ترین کتابفروشی تهران را ببینید
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد.(ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
(تصویر) این دختر خارجی بدل «عادل فردوسی پور» است!
یکی از این سوژه‌های جدید این روزها، بدل ایرانی عادل فردوسی‌پور البته در چهره یک دختر است که مشابه مونث گزارشگر معروف ایرانی نامیده شده است./فرارو(ادامه)
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد. اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از امام (ره) در بازگشت به ایران | نماز خواندن امام در هواپیما
این تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در بویینگ ۷۴۷ در مسیر برگشت به ایران ثبت شده است.در این عکس صادق طباطبایی که چند روز بعد از پیروزی انقلاب سخنگوی دولت موقت شد، کنار ایشان دیده می شود.(ادامه)
ویدئوی جالب از عادل فردوسی پور و مرحوم منوچهر نوذری به یاد «پله» دوباره بازنشر شده است. (ویدیو) پله و عادل فردوسی‌پور خجالتی
ویدئوی جالب از عادل فردوسی پور و مرحوم منوچهر نوذری به یاد «پله» دوباره بازنشر شده است.(ادامه)
بسیاری از توریست‌ها در سفر به ایران و با اشتراک عکس‌ها و تصاویر خود از حضور در کشورمان، نشان می دهند ایران نه تنها امنیت دارد بلکه مردمان آن با مهمان‌نوازی ویژه خود خاطرات ماندگاری را در ذهن مسافران ثبت کرده‌اند. غذای محبوب گردشگران خارجی چیست؟
بسیاری از توریست‌ها در سفر به ایران و با اشتراک عکس‌ها و تصاویر خود از حضور در کشورمان، نشان می دهند ایران نه تنها امنیت دارد بلکه مردمان آن با مهمان‌نوازی ویژه خود خاطرات ماندگاری را در ذهن مسافران ثبت کرده‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.