.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه‌ ما در جنوب پرواز انجام دادند و جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند.
خاطره فرمانده نیروی هوایی ارتش از شب شهادت سپهبد سلیمانی
در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی ما تا لحظه جنگ پیش رفتیم و دو پایگاه‌ ما در جنوب پرواز انجام دادند و جوانان نیروی هوایی تقاضای انجام خدمت و ماموریت می‌کردند. (ادامه)
عکس:آرمیتا در آغوش شهید رکن‌آبادی
تصویری از آرمیتا رضایی‌نژاد در آغوش شهید غضنفر رکن‌آبادی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
۹ سخنگوی وزارت خارجه ایران
روز چهارشنبه ششم آبان ماه بود که از حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه به عنوان دیگر گزینه تصدی این سمت نام برده شد(ادامه)
همسران روسای جمهور ایران را بشناسید / عکس
باشگاه خبرنگاران: در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند. (ادامه)
دلیل نقش آفرینی همسران روسای‌جمهور در صحنه‌های سیاسی
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.(ادامه)
آخرین پیگیری‌ها درباره فاجعه منا
مسئول پرونده مفقودین فاجعه منا در وزارت امور خارجه با اشاره به مفقود بودن و نامشخص بودن وضعیت 33 نفر از زائران ایرانی در فاجعه منا، ‌اظهار کرد: برخی از خانواده‌های این مفقودین در تماس با ما اظهار می‌کنند که بعد از حادثه زائرشان با آنها تماس گرفته و اعلام کرده که زنده است ولی در حال حاضر هیچ گونه اثری از آنها نیست. نه اثری از زنده بودن آنها و نه جنازه‌ای از آنها در اختیار ما است.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز دردیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، مطالب بسیار مهمی را درخصوص مذاکرات هسته ای و همچنین تحولات یمن بیان کردند.
از توافق عزتمندانه صددرصد حمایت می‌کنم/ بینی سعودی‌ها قطعاً به خاک مالیده خواهد شد
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز دردیدار جمعی از بانوان، شاعران و ذاکران اهل بیت (ع) ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، مطالب بسیار مهمی را درخصوص مذاکرات هسته ای و همچنین تحولات یمن بیان کردند. (ادامه)
بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب
سخنان روز پنجشنبه مقام معظم رهبری در مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: جهت گیری اصلی حرکت نظام اسلامی، مقابله با استکبار و دولت استکباری امریکا است و نباید در این جهت گیری سستی و یا اشتباهی بوجود آید البته ما با ملت یا کشور امریکا مشکلی نداریم، بلکه مشکل ما زورگویی و زیاده خواهی دولت امریکاست.
با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم / هیأت ایرانی حقا و انصافا در مقابل حرف زور ایستادگی می‌کند(خبر)
شمال نیوز: جهت گیری اصلی حرکت نظام اسلامی، مقابله با استکبار و دولت استکباری امریکا است و نباید در این جهت گیری سستی و یا اشتباهی بوجود آید البته ما با ملت یا کشور امریکا مشکلی نداریم، بلکه مشکل ما زورگویی و زیاده خواهی دولت امریکاست. (ادامه)
شمال نیوز: منوچهر متکی با حضور در برنامه شناسنامه به تشریح نحوه برکناری‌اش از وزارت امور خارجه توسط محمود احمدی‌نژاد و همچنین علت نامزدی خود در انتخابا ریاست‌جمهوری پرداخت. ناگفته‌های متکی درخصوص نحوه برکناری‌اش در سفر سنگال، نامه اوباما به رهبری، انتخابات ریاست جمهوری 92 و جریان اصولگرایی
شمال نیوز: منوچهر متکی با حضور در برنامه شناسنامه به تشریح نحوه برکناری‌اش از وزارت امور خارجه توسط محمود احمدی‌نژاد و همچنین علت نامزدی خود در انتخابا ریاست‌جمهوری پرداخت.(ادامه)
گلایه ظریف از استیضاح فرجی‌دانا
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
دستور ویژه روحانی به ظریف درباره غزه
رییس جمهوری کشورمان روز جمعه در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که در وین حضور دارد، از وی خواست تا همه امکانات جنبش عدم تعهد برای محکومیت و مقابله با جنایات صهیونیست ها در حمله نظامی بیرحمانه به نوار غزه به کار گرفته شود.(ادامه)
ماجرای تماس وزیر ارشاد با احمد خاتمی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
پایان رایزنی ۲ ساعته و نیمه ظریف و اشتون در استانبول/شام کاری ۲۰:۳۰ به وقت محلی
(ادامه)
ظریف: چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد
(ادامه)
ترکان: در انتخابات ۸۸ تخلف شد اما برای تقلب سندی ندارم
(ادامه)
برنامه‌های امروز روحانی در نیویورک
(ادامه)
 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جریان کسب رای اعتماد از مجلس اشاره داشت که بعد از یکی از سخنرانی هایش در سازمان ملل سفیر انگلیس در جلسه فردای سفارت به همکارانش گفته که" این سخنرانی را باید در کلاسهای دیپلماسی برای دیپلمات‌های انگلیسی تدریس کنیم تا بفهمند که چطور باید از منافع ملی‌شان دفاع کنند" که متن کامل این سخنرانی امروز منتشر شد.
سخنرانی ظریف و توصیه سفیر انگلیس به دیپلمات ها
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جریان کسب رای اعتماد از مجلس اشاره داشت که بعد از یکی از سخنرانی هایش در سازمان ملل سفیر انگلیس در جلسه فردای سفارت به همکارانش گفته که" این سخنرانی را باید در کلاسهای دیپلماسی برای دیپلمات‌های انگلیسی تدریس کنیم تا بفهمند که چطور باید از منافع ملی‌شان دفاع کنند" که متن کامل این سخنرانی امروز منتشر شد. (ادامه)
تصاویر: مشایی در امامزاده یحیی
(ادامه)
هشدار جلیلی به غرب در آلماتی
(ادامه)
در مدتی که ریاست دفتر رییس جمهوری را بر عهده داشتم، تمام تلاش خود را بکار گرفتم که نگاه رییس جمهوری را در موضوعات مختلف عملیاتی کنم. در عزل ونصب وزرا نقشی نداشتم
در مدتی که ریاست دفتر رییس جمهوری را بر عهده داشتم، تمام تلاش خود را بکار گرفتم که نگاه رییس جمهوری را در موضوعات مختلف عملیاتی کنم.(ادامه)
محمود‌ احمدی‌نژاد پس از آن‌که این نشان را تقدیم رحیم‌مشایی کرد و دست او را بالا برد، لوح او را بوسید/به تخت جمشید همان‌قدر می‌بالم که به مسجد شیخ‌لطف‌الله. ایران من یعنی همه‌ی این‌ها. بغض مشایی و احمدی‌نژاد و رونمایی از تمبر چاوز(خبر)
محمود‌ احمدی‌نژاد پس از آن‌که این نشان را تقدیم رحیم‌مشایی کرد و دست او را بالا برد، لوح او را بوسید/به تخت جمشید همان‌قدر می‌بالم که به مسجد شیخ‌لطف‌الله. ایران من یعنی همه‌ی این‌ها.(ادامه)
موضع شورای نگهبان به کاندیداتوری مشایی
سخنگوی شورای نگهبان در آخرین نشست خبری‌اش در سال ۹۱ تاکید کرد که شورای نگهبان هیچ وقت قبل از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات صحبتی در مورد رد یا تایید صلاحیت آنها نکرده و نمی‌کند.(ادامه)
تکیه مشایی بر صندلی رئیس‌جمهور+عکس
افزایش نهادهای درگیر در سیاست خارجی در سال‌های اخیر باعث تضعیف روزافزون جایگاه وزارت خارجه در بین نهادهای کشور و نیز وزیر خارجه در سطح هیات دولت شده است.(ادامه)
توضیحات مشایی درباره پرتاب کفش به احمدی نژاد
(ادامه)
توضیحات مشایی درباره پرتاب کفش به احمدی نژاد
(ادامه)
توصیف احمدی نژاد از زبان مشایی
(ادامه)
خاطره ضرغامی از ویگن!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.