.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
بهره وری و عوامل موثر بر آن(يادداشت)
(ادامه)
17 شاخ اینستاگرام در مازندران نقره داغ شدند
رئیس پلیس فتا مازندران از معرفی 17 شاخ اینستاگرام که با انتشار تصاویر مبتذل و تبلیغات مدلینگ که قصد اخاذی داشتند به مرجع قضایی خبر داد.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
50درصد مشکلات از ندانستن، نتوانستن و حال نداشتن دولت است / هرگز توقع رهبر انقلاب دربرجام برآورده نشد /سرکشی‌های قالیباف از سرمایه‌‌های بزرگ اجتماعی حاکمیت است / عملکرد دولت پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
چرا مجلس به نقش نظارتی خود در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا عمل نمی‌کند!؟(يادداشت)
(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
بیکاری 12هزار جوان مازندرانی نشان از سوءمدیریت دارد
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی علت بیکاری جوانان را سوءمدیریتی دانست و گفت: باید موانع اشتغال در کشور برداشته شود و یقین بدانید بیکاری 12 هزار جوان مازندرانی در سال گذشته نشان از سوء مدیریت است.(ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
کدام فلفل‌ها خاصیت بیشتری دارند؟
برخی افراد بر این باورند که فلفل تند، سس فلفلی، غذای تند و تیز یا کپسول‌های لاغری حاوی فلفل، تاثیر چشمگیری در روند افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن دارد.(ادامه)
خواص درمانی فلفل را بشناسید
فلفل انواع مختلفی دارد و در درمان برخی بیماری ها موثر است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به رفت‌وآمد و مذاکرات برخی دولتهای اروپایی در تهران در طول یک‌سال و نیم اخیر فرمودند: در عین حال، اغلب توافقات انجام‌گرفته عملی نشده است.رهبر انقلاب اسلامی، مهمترین ظرفیت ایران را «جوانان تحصیل‌کرده و با نشاط و آماده‌به‌کار، و ملتی پر شور و با عزم و اراده بالا» خواندند و با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال گفتند...

اروپایی‌ها در 1.5 سال اخیر اغلب توافقات خود با ایران را عملی نکردند/ شورای امنیت زندانیِ برخی قدرت‌های بزرگ است(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به رفت‌وآمد و مذاکرات برخی دولتهای اروپایی در تهران در طول یک‌سال و نیم اخیر فرمودند: در عین حال، اغلب توافقات انجام‌گرفته عملی نشده است.رهبر انقلاب اسلامی، مهمترین ظرفیت ایران را «جوانان تحصیل‌کرده و با نشاط و آماده‌به‌کار، و ملتی پر شور و با عزم و اراده بالا» خواندند و با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال گفتند... (ادامه)
روایت محسن رضایی از رشادت شهید دوران +عکس
فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با انتشار تصویری از سرلشکر خلبان شهید عباس دوران، سالروز شهادت این شهید شجاع و سرفراز ایران اسلامی را گرامی داشت.(ادامه)
درخواست پناهندگی خبرنگار ایرانی اعزامی به لوزان سوئیس / آیا این فرد، «مدیر رسانه ای ستاد روحانی» بوده؟! +عکس
بررخی منابع از لوزان گزارش داده اند که فردی به نام «اميرحسين متقي» که خود را «مدیر روابط عمومی ستاد روحانی در انتخابات» و برخی «مسئولیت های رسانه ای و غیررسانه ای دیگر» معرفی کرده و چندی پیش نیز موفق شده بود سردبير خبرگزاري ايسكانيوز وابسته به دانشگاه ازاد را تصاحب کند، با حضور در «لوزان» به عنوان خبرنگار، درخواست پناهندگي داد.(ادامه)
شمال نیوز: 
رئیس‌جمهور گفت: اینکه می‌گویند ایران به خاطر تحریم‌ پای میز مذاکره آمد، دروغ می‌گویند؛ اگر فکر می‌کنید ایران به خاطر تحریم تسلیم شده چرا به تحریم ادامه نمی‌دهید. اینکه می‌گویند تحریم ایران را پای میز مذاکره آورده دروغ است/ بدترین خیانت، خیانت پشت جبهه است(خبر)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور گفت: اینکه می‌گویند ایران به خاطر تحریم‌ پای میز مذاکره آمد، دروغ می‌گویند؛ اگر فکر می‌کنید ایران به خاطر تحریم تسلیم شده چرا به تحریم ادامه نمی‌دهید.(ادامه)
یک نماینده: آقای ظریف خسته نباشید
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بی انصافی است اگر به ظریف و همکارانش در مذاکرات هسته‌ای خسته نباشید نگوییم، چون تحت فشارها پای تعهدنامه‌ای را امضا نکردند. (ادامه)
علیرضا سعیدآبادی
فرهنگ و پدافند غیرعامل(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی (ادامه)
ماءالشعیرهای داخلی الکل دارد؟
متاسفانه شناسایی محصولاتی که با اسانس تولید می‌شود تنها با آنالیز و آزمایش میسر است و مصرف‌کننده نمی‌تواند پی به وجود آن ببرد.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: همه کسانی که در گود مدیریت حضور داشته و یا حتی از دور دستی بر آتش دارند می دانند که برنامه خواهی و رقابت بین نامزدهای یک کرسی، کیفیت انتصابات را بطور زائدالوصفی ارتقاء خواهد داد  ... مازندران و مشکل مدیران ناشی ، آزمایشی ، سفارشی و خواهشی !
شمال نیوز: همه کسانی که در گود مدیریت حضور داشته و یا حتی از دور دستی بر آتش دارند می دانند که برنامه خواهی و رقابت بین نامزدهای یک کرسی، کیفیت انتصابات را بطور زائدالوصفی ارتقاء خواهد داد ...(ادامه)
اتمام حجت ظریف با کشورهای غربی
(ادامه)
اقدام غیراخلاقی مجری مشهور صدا و سیما + عکس
(ادامه)
مشروح سخنان روحانی در شبکه یک سیما
(ادامه)
احمدی‌نژاد مقابل دوربین احمد نجفی
(ادامه)
گزارشی از حیاط خلوت رییس جمهور
(ادامه)
شمال نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: هم‌اکنون شاهد هستیم که برخی‌ها با سفارش وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.
برخی‌ها سفارشی وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند
شمال نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: هم‌اکنون شاهد هستیم که برخی‌ها با سفارش وارد دستگاه‌های اجرایی می‌شوند. (ادامه)
شمال نيوز: در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان با بیان اینکه ربا جنگ باخداست، اظهار کرد: آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با رئیس مجلس ۸۰ درصد اقتصاد کشور را ربوی دانستند و خواستار اقدام جدی مجلس شدند. نامه‌نگاری و بازدید از زندان دوای درد مردم نیست
شمال نيوز: در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان با بیان اینکه ربا جنگ باخداست، اظهار کرد: آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با رئیس مجلس ۸۰ درصد اقتصاد کشور را ربوی دانستند و خواستار اقدام جدی مجلس شدند.(ادامه)
شمال نيوز: : سیاست کلی جمهوری اسلامی مثل گذشته است و هیچ تغییری نکرده و هر تغییری هم در این زمینه بخواهد صورت گیرد باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود. هر تغییری در رابطه ایران با آمریکا باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود
شمال نيوز: : سیاست کلی جمهوری اسلامی مثل گذشته است و هیچ تغییری نکرده و هر تغییری هم در این زمینه بخواهد صورت گیرد باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود.(ادامه)
احمدی نژاد را در نیویورک بازداشت کنید!!
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.