.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از خوردن این معجون غافل نشوید / خواص یک معجون پرفایده
یک متخصص طب سنتی گفت: نکته مهم درمورد دمنوش‌ها این است که داغ مصرف شود و در صورت تمایل به سرد مصرف کردن، باید تفاله‌ها را خارج کرد.(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

مصرف 21 عدد از این دانه در ناشتا رگ های خونی را باز و عمر را 120 ساله می کند
کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف 21 عدد مویز سرخ به صورت ناشتا، باعث پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. (ادامه)
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می تواند حتی بهتر از داروهای آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند. دمنوش های مناسب برای بهبود آنفولانزا و سرما خوردگی
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می تواند حتی بهتر از داروهای آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند.(ادامه)
نسخه بی برو برگرد طب سنتی برای مقابله با تب کودکان
برای اکثر مادرها، تب کودکان مثل یک کابوس بزرگ است که آن ها را در مدیریت تب دچار چالش های بسیاری می کند اما خبرخوب این است که تب کودکان آنقدرها هم خطرناک نیست و حتی دراکثر موارد با درمان های خانگی و بدون مراجعه به پزشک می توان آن را درمان کرد. (ادامه)
میوه‌ها و سبزیجات مفید برای درمان کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت پیشین باید به کم کاری‌ها و سهل انگاری‌هایی که در مبارزه با کرونا داشت پاسخگو باشد که یکی از آنها بی توجهی به ظرفیت طب ایرانی است. اما و اگرهای حذف یک شربت گیاهی از چرخه درمان کرونا در دولت تدبیر و امید
شمال نیوز : دولت پیشین باید به کم کاری‌ها و سهل انگاری‌هایی که در مبارزه با کرونا داشت پاسخگو باشد که یکی از آنها بی توجهی به ظرفیت طب ایرانی است.(ادامه)
پائیز اوج زمان افزایش غلظت خون است
متخصص طب ایرانی با اشاره به علائم، دلائل و اثرات افزایش غلظت خون به تشریح تأثیر زالودرمانی در درمان این بیماری پرداخت. (ادامه)
این میوه‌ ارزان به کرونا و عوارض آن رحم نمی‌کند
عناب یکی از میوه‌های دارای خواص دارویی و پرمصرف در بین مردم از زمان‌های گذشته تاکنون بوده است که عمدتاً خواص آن را در درمان سرماخوردگی، خون‌سازی و به اصطلاح بومی صاف کردن و تصفیه‌ خون ذکر کرده‌اند. (ادامه)
میوه‌ای جادویی برای خلاصی از بی خوابی و اضطراب
دانشمندان می‌گویند می‌توان بی خوابی را بدون مصرف دارو‌های خواب آور و با روش‌های طبیعی درمان کرد. (ادامه)
معجزه روغن سیاه دانه برای درمان بیماران گوارشی
عضوهیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی سیاه دانه را یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین گیاهان مفید برای دستگاه گوارشی دانست و گفت: شربت نیگلاپسین فرآورده حاوی عسل و روغن سیاه دانه در درمان رفلاکس، نفخ، سوزش سر دل و ناراحتی‌‍های گوارش و سوهاضمه مفید است.(ادامه)
راهکار‌های طب سنتی درمان کبد چرب
هر گرید کبد چرب ۱۰ سال از طول عمر انسان می‌کاهد و بیماری‌های قلبی را جلو می‌اندازد! در این مطلب به برخی از مهم‌ترین پرهیزات غذایی برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و راهکار‌های درمانی طب سنتی برای درمان آن اشاره شده است.(ادامه)
خواص اعجاب‌انگیز عناب
«عناب» بومی مناطق گرمسیر و خشک بوده و دارای برگ‌های کوچک سبزرنگ و بدون کرک است. این گیاه برای کاهش عصبانیت و دفع کننده سموم در هوای آلوده است.(ادامه)
دمنوش های ضد ویروسی را بشناسید
یک متخصص طب سنتی، در مورد استفاده از دمنوش ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی در پاییز و زمستان، نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
اهمیت دمنوش های ضد ویروسی
یک متخصص طب سنتی، در مورد استفاده از دمنوش ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی در پاییز و زمستان، نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
جایگزین‌های مناسب واکسن آنفلوانزا در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: سبک زندگی درست، تغذیه مناسب و تقویت بدن و همچنین دوری از اضطراب منجر به سلامتی میشود و دیگر نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیست.(ادامه)
جایگزین‌های واکسن آنفلوانزا در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: سبک زندگی درست، تغذیه مناسب و تقویت بدن و همچنین دوری از اضطراب منجر به سلامتی میشود و دیگر نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیست.(ادامه)
۷ دستورالعمل تغذیه‌ای برای پیشگیری و درمان "سرما‌خوردگی و آنفلوآنزا"
با فرا رسیدن فصول سرد سال احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا بیشتر می‌‌شود؛ در این مطلب ضمن آشنایی با پرهیزات ضروری فصل پاییز با ۷ دستورالعمل تغذیه‌ای ویژه این فصل که نقش زیادی در پیشگیری و درمان "سرما‌خوردگی و آنفلوآنزا" دارد، آشنا می‌شویم.(ادامه)
تقویت کننده‌های سیستم ایمنی بدن در پاییز
متخصص طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به شروع فصل پاییز و احتمال افزایش همزمان ابتلا به "آنفلوآنزا" و کرونا، گفت: عمل به توصیه‌های طب ایرانی در بهبود روند درمان مبتلایان به آنفولانزا، کرونا و سایر بیماری‌های شایع فصل پاییز می‌تواند به میزان قابل توجهی موثر باشد.(ادامه)
خواص معجون عسل و کشمش
عسل یکی از بهترین مواد طبیعی برای درمان بیماری‌هاست. شما می‌توانید برای تقویت حافظه و قلب از ترکیبات عسل با کشمش یا مویز استفاده کنید.(ادامه)
اگر سیر نمی‌خورید بجای آن این سبزی را میل کنید
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی از خواص مشترک گیاه مرزه با سیر گفت: گیاه مرزه یک ضدعفونی کننده قوی است که خواص ضد التهابی و ضد درد هم دارد.(ادامه)
۹ چربی خون عارضه ای است که بسیاری از ایرانیان را درگیر می کند. دمنوش های گیاهی ضد چربی خون را بشناسیم
۹ چربی خون عارضه ای است که بسیاری از ایرانیان را درگیر می کند. (ادامه)
با این میوه ریه‌های خود را تقویت کنید
متخصص طب ایرانی گفت: مصرف «عناب» باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه می شود.(ادامه)
دمنوش‌هایی برای مقابله با کرونا
برای تقویت سیستم ایمنی بدن باید از غذا و دمنوش‌هایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند، استفاده کنیم.(ادامه)
خواص هسته عناب و فایده های درمانی آن
عناب میوه ای زیتونی شکل با پوستی چروک خورده و رنگی مایل به قرمز و یا قهوه ای است. این میوه که در مناطق گرمسیری رشد می کند با طبعی معتدل و مربوط دارای خواص بسیاری است که در اینجا به آن اشاره می کنیم.(ادامه)
۱۰ خوراکی «خونساز» از نظر طب سنتی
در طب سنتی، غذاهای خونساز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و روش‌ها و خوراکی‌های در دسترس بسیار زیادی برای درمان کم‌خونی وجود دارند؛ در این مطلب با این روش‌ها و خوراکی‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.(ادامه)
پاییزی‌های مغذی!
خرمالو حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام فیستین است که به همراه کوئرستین و کامپفرول به عنوان درمانی طبیعی برای سرطان پروستات شناخته شده اند.(ادامه)
پاییزی‌های مغذی!
خرمالو حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام فیستین است که به همراه کوئرستین و کامپفرول به عنوان درمانی طبیعی برای سرطان پروستات شناخته شده اند.(ادامه)
بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی برای فصل پاییز
در این مطلب با بهترین آنتی بیوتیک های طبیعی برای نبرد با بیماری های فصلی آشنا خواهید شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.209 seconds.