.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد. رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد، پلمب شد
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.(ادامه)
عکس/ تغییر چهره زمین تا آسمانی امیرمحمد
امیرمحمد متقیان، همکار و دستیار چندین ساله عموپورنگ ویدئویی از تغییر چهره عجیب خود بعد از پایان فیلمبرداری «طبقه یک و نیم» را منتشر کرد. (ادامه)
استوری جالب عموپورنگ از مادرش +عکس
داریوش فرضیایی عکسی جدید از مادرش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند..... روحانی منتقد و پرحاشیه مازندرانی از رئیس جمهور حکم گرفت
شمال نیوز : ناصر نقویان در سالهای اخیر خبر ممنوع التصویری اش در رسانه ملی رسانه ای شد. او اهل بابل است و علاقه ای به خاله شادونه و عموپورنگ و فیتیلیه ای ها نداره و معتقد است که اینها انسان تربیت نمی کند.....(ادامه)
شمال تیوز : منِ شیخ نقویان گاهی عجله داشته‌ام برای منبر یا جلسه یا غیره، توقع داشته‌ام پلیس اجازه بدهد از خط «بی‌آرتی» بروم تا زودتر برسم. توجیه می‌کردم چون من سخنرانم و 500 نفر منتظر من هستند، در حالی‌که این توجیه قابل قبول نیست.... نقویان: دولت احمدی نژاد دو بار مرا به داگاه کشاند !
شمال تیوز : منِ شیخ نقویان گاهی عجله داشته‌ام برای منبر یا جلسه یا غیره، توقع داشته‌ام پلیس اجازه بدهد از خط «بی‌آرتی» بروم تا زودتر برسم. توجیه می‌کردم چون من سخنرانم و 500 نفر منتظر من هستند، در حالی‌که این توجیه قابل قبول نیست....(ادامه)
تبریک هنرمندان به‌مناسبت روزدختر+تصاویر
به مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه (س)یک بسته از تبریک های اینستاگرامی هنرمندان را برای شما کاربران جمع آوری کردیم.(ادامه)
عکس/ جایزه «عموپورنگ» از قالیباف
اختتامیه دومین جشنواره رسانه های شهری شب گذشته (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) برگزار شد.(ادامه)
اینستاگرام ایرانیان رنگ عزا گرفت+تصاویر
مردم، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی کشورمان در صفحه اینستاگرامشان فاجعه مرگبار «منا» را تسلیت گفته و برای بازماندگان این حادثه طلب صبر کردند.(ادامه)
عموپورنگ و اکبر عبدی /عکس
(ادامه)
عکس یادگاری عراقچی با بازیگر خردسال «محله گل و بلبل»
در زمان پخش این مجموعه تلویزیونی تغییر ایجاد شده و پس از این «محله گل و بلبل» روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 18 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15 خواهد بود.(ادامه)
ظاهر متفاوت عموپورنگ،پانزده سال قبل!
داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) در ساختمان قدیمی رادیو(میدان ارگ) / گروه گزارش رادیو (ادامه)
جزئیات برگزاری کنسرت‌های بنیامین در ایران و اروپا
(ادامه)
عکس/ عموپورنگ در کنار دختر کارگر
داریوش فرضیایی، مجری تلویزیون که بچه ها او را با نام «عموپورنگ» می شناسند مطلبی درباره کودکان کار در اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
عیادت عموپورنگ از رهبرانقلاب
داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان به عیادت رهبرانقلاب رفتند.(ادامه)
ماجرای عکس جنجالی عمو پورنگ
(ادامه)
خداحافظی «عمو پورنگ» به خاطر "کلید"
(ادامه)
نیکوکاری «عموپورنگ» در شب عید/ عکس
داریوش فرضیایی، مجری برنامه «عموپورنگ» با انتشار این عکش نوشت:شب عید نزدیک هست و بچه هایی که در انتظار هدیه ای کوچک برای شادی هستن بسیار...راستی این همه هدیه دل چند تا بچه رو شاد میکنه؟(ادامه)
توضیحات درباره کلید دروغ عموپورنگ
(ادامه)
احضار نقويان به دادگاه ويژه روحانیت
(ادامه)
داشتيم برمی‌گشتیم و خبرنگار بی.بی.سی صندلی عقب نشسته بود و آمد سر بحث را باز کند. گفتم: «آقای محترم یک بحثي بود كه تمام شد. خداحافظ شما». گفت: «آقای بای! الان خیلی‌ها دوست دارند بیایند بی.بی.سی. خودت هم دوست داري قطعاً». گفتم: «عمراً! ماهیت بی.بی.سی برای مردم ما معلوم است. من وطن و ملتم را نمی‌فروشم بیایم آنجا». ماجراي فرار به جبهه تا مجروحیت در فاو
داشتيم برمی‌گشتیم و خبرنگار بی.بی.سی صندلی عقب نشسته بود و آمد سر بحث را باز کند. گفتم: «آقای محترم یک بحثي بود كه تمام شد. خداحافظ شما». گفت: «آقای بای! الان خیلی‌ها دوست دارند بیایند بی.بی.سی. خودت هم دوست داري قطعاً». گفتم: «عمراً! ماهیت بی.بی.سی برای مردم ما معلوم است. من وطن و ملتم را نمی‌فروشم بیایم آنجا». (ادامه)
«عموپورنگ» دیگر زنده اجرا نمی‌کند
(ادامه)
طنز/ فوائد نهضت ملی تولیدمثل
(ادامه)
متاسفانه صدا و سيما ابزاري شده براي از بين بردن زبان گيلكي (وزبانهاي ديگر) كه با گسترش اينگونه رسانه ها تاثير فوق العاده مخرب آنها در تخريب زبان مردم گيلان به وضوح مشاهده ميشود ... رسانه ها ؛ ابزاري جهت از بين بردن زبان گيلكي؟
متاسفانه صدا و سيما ابزاري شده براي از بين بردن زبان گيلكي (وزبانهاي ديگر) كه با گسترش اينگونه رسانه ها تاثير فوق العاده مخرب آنها در تخريب زبان مردم گيلان به وضوح مشاهده ميشود ...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.