.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک عفونت باکتریایی در ژاپن با سرعت زیادی در حال گسترش است و کارشناسان نمی‌توانند دلیل آن را بیابند. شیوع یک نوع عفونت باکتریایی در ژاپن
یک عفونت باکتریایی در ژاپن با سرعت زیادی در حال گسترش است و کارشناسان نمی‌توانند دلیل آن را بیابند.(ادامه)
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود. بیماری‌هایی که حیوانات خانگی می‌توانند به انسان منتقل کنند
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی‌ از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد. توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی‌ از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد.(ادامه)
استفاده از پنکه هنگام خواب در شب می‌تواند چهار مشکل را برای سلامتی ایجاد کند. مضرات استفاده از پنکه هنگام خواب در شب
استفاده از پنکه هنگام خواب در شب می‌تواند چهار مشکل را برای سلامتی ایجاد کند.(ادامه)
استراحتگاه‌های بین راهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر نقش داشته باشد؛ بنابراین زائران حج تمتع باید نکات بهداشتی مربوط به این استراحتگاه‌ها را رعایت کنند. زائران خانه خدا این نکات بهداشتی را جدی بگیرند
استراحتگاه‌های بین راهی یکی از مراکزی است که می‌تواند در انتشار و انتقال بیماری‌های واگیر نقش داشته باشد؛ بنابراین زائران حج تمتع باید نکات بهداشتی مربوط به این استراحتگاه‌ها را رعایت کنند.(ادامه)
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می تواند حتی بهتر از داروهای آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند. دمنوش های مناسب برای بهبود آنفولانزا و سرما خوردگی
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می تواند حتی بهتر از داروهای آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند.(ادامه)
 نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را افزایش می دهد بنابراین نگاه داشتن فشار اضافی داخل بدن، باعث ایجاد آسیب‌های احتمالی بسیاری خواهد شد. ۷ بلایی که نگه داشتن عطسه سرتان می آورد!
نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را افزایش می دهد بنابراین نگاه داشتن فشار اضافی داخل بدن، باعث ایجاد آسیب‌های احتمالی بسیاری خواهد شد.(ادامه)
نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را ۵ تا ۲۴ بار بیش‌تر از فشاری که عطسه کردن ایجاد می‌کند، افزایش می‌دهد. هنگام عطسه کردن هرگز این اشتباه مرگبار را نکنید
نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را ۵ تا ۲۴ بار بیش‌تر از فشاری که عطسه کردن ایجاد می‌کند، افزایش می‌دهد.(ادامه)
چهار عامل مهم انتقال آنفلوآنزا را بشناسید
مهر نوشت: شیوع بیماری آنفلوانزا در روزهای ابتدایی فصل پاییز، باعث شد تا موارد ابتلا به این بیماری خیلی زود در اکثر مناطق کشور افزایش یاید.(ادامه)
یک متخصص بیماری های عفونی می گوید: آنفلوانزا هم سوش های زیادی دارد و اگر آنفلوانزای فصلی اپیدمی شود کشتار هم دارد گاهی مرگ و میر در فرم های ریوی آنفلوانزا بسیار بیشتر از بیماری کرونا است. آیا علائم آنفلوآنزا و کرونا شبیه به هم هستند؟
یک متخصص بیماری های عفونی می گوید: آنفلوانزا هم سوش های زیادی دارد و اگر آنفلوانزای فصلی اپیدمی شود کشتار هم دارد گاهی مرگ و میر در فرم های ریوی آنفلوانزا بسیار بیشتر از بیماری کرونا است.(ادامه)
با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
مصرف عرقیجات معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا از شر سنگ کلیه در امان بمانید.(ادامه)
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. یک بیمار مبتلا به کووید-۱۹ چه میزان ویروس بازدم می‌کند؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. (ادامه)
تنها علامت تشخیص سرماخوردگی با امیکرون
واکسیناسیون خطر ابتلا به ویروس را تا حدی کاهش داده است و علائم ابتلا به امیکرون در بین افرادی که کاملا واکسینه شده‌اند را می‌توان به راحتی با سرماخوردگی اشتباه گرفت.(ادامه)
چرا نباید جلوی عطسه را گرفت؟
پاره شدن پرده گوش می تواند به خاطر نگه داشتن عطسه اتفاق بیفتد. بینی و گوش از طریق یک لوله به یکدیگر وصل شده اند.(ادامه)
علائم وجود مشکل در ریه‌ها
این روزها کم تر می توان در معرض هوای تازه و تمیز قرار گرفت. پس این موضوع به این معناست که باید بیش از همیشه مراقب ریه ها باشیم و به علائم بدن خود توجه کنیم.(ادامه)
۱۰ نشانه کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم می‌تواند علائم مختلفی به همراه داشته باشد.(ادامه)
طاعون ۲۱۵ راس کل و بز را از پای درآورد
رییس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: ۲۱۵ راس کل و بز وحشی به دلیل ابتلا به طاعون نشخوارکنندگان در مازندران تاکنون تلف شده اند.(ادامه)
۵ علامتی که باید سیستم ایمنی بدن تقویت شود
نشانه هایی وجود دارد که به شما اخطار می دهد باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.(ادامه)
شمار بستری‌ شدگان کرونایی در مرز ۴ رقمی شدن/ ۱۱ مازندرانی جان باختند
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۴۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۸۸۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۰ نفر بدحال هستند.(ادامه)
محدودیت‌های کرونایی به مازندران برمی گردد؟
سرپرست معاونت سیاسی استاندار مازندران درباره احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به استان توضیحاتی داد.(ادامه)
۲ علامت اصلی ابتلا به اُمیکرون
سویه اومیکرون به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است. در حالی که این سویه لزوماً باعث از دست دادن حس بویایی یا چشایی نمی شود، تشخیص علائم آن برای افراد دشوار است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از آغاز پیک اُمیکرون در استان خبر داد. مازندران وارد پیک اُمیکرون شد
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از آغاز پیک اُمیکرون در استان خبر داد.(ادامه)
آیا تزریق دز سوم واکسن از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره تاثیر تزریق دز سوم واکسن برای مهار سویه های جدید کرونا توضیحاتی داد.(ادامه)
بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط مبتلایان به اُمیکرون مشخص شده که علائم سویه اُمیکرون با سه علامت کووید اولیه متفاوت است. این نشانه‌ های عجیب حاکی از ابتلا به اومیکرون است
بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط مبتلایان به اُمیکرون مشخص شده که علائم سویه اُمیکرون با سه علامت کووید اولیه متفاوت است.(ادامه)
مهم‌ترین علائم اُمیکرون چیست؟
طبق گفته کارشناسان، بیماران از احساس خارش گلو سخن گفته اند و برای همه مبتلایان این علایم یکسان نبوده است.(ادامه)
فرزند جدید کرونا را بهتر بشناسیم
اُمیکرون یک ویروس جهش یافته از کرونا است که قدرت شیوع بالایی دارد.(ادامه)
شاخص‌ترین علائم ابتلا به اُمیکرون
فوق تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه کرونا همچنان در کمین است، یادآور شد: قدرت سرایت اومیکرون چهار برابر دلتاست و کسانی که قبلا کرونا گرفتند نیز در معرض ابتلا هستند.(ادامه)
پوکی استخوان؛‌پیشروی با چراغ خاموش
پوکی استخوان نوعی بیماری خاموش است که در آن استخوان‌ها، پوک، ضعیف و شکننده می‌شوند.(ادامه)
۳ ویروس و ۳ تهدید در زمستان امسال
پاییز و زمستان امسال همه گیری کووید-۱۹ بیشترِ توجهات را به خود جلب کرده اما بیماریهای تنفسی دیگری نیز وجود دارند که خطر شیوع آنها نیز با سرد شدن هوا، قریب الوقوع است. (ادامه)
بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا
یک متخصص بیماری‌های عفونی به تشریح بیماری آنفلوانزا و بهترین زمان تزریق واکسن آن پرداخت. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.