.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود. واکنش علی لاریجانی به حوادث اخیر کشور
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر شاهد مشکلات اقتصادی برای مردم و افزایش فقر هستیم، این مشکلات حاصل ناکارآمدی و ضعف مدیران در امور است و باید مسئولیت آن را بپذیریم و به گردان دیگران نیندازیم ....(خبر)
(ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)

فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.» یک عضو « شاجا» از تدوین فهرست ۸ نفره کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد/ این ۸ نفر می‌خواهند رئیس جمهور شوند؟ | یک مینی‌بوس اصولگرا ؛ دو مرد بهاری و یک مرد متفاوت(خبر)
فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.»(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
مراسم ترحیم اسدالله عسگراولادی
مراسم ترحیم اسدالله عسگراولادی عضو فقید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و شورای مرکزی حزب موتلفه بعدازظهر سه شنبه ۲۶ شهریورماه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد. (ادامه)
پیکر مرحوم اسدالله عسگراولادی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح یکشنبه در مسجد فرشته تهران برگزار شد. (ادامه)
عکس/ چه کسی بر پیکر عسگراولادی نماز خواند؟
(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر مرحوم عسگراولادی
مراسم تشییع پیکر عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با حضور شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. .... رازهای ثروتمندی مرحوم اسدالله عسگراولادی از زبان خودش
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. ....(ادامه)
رییس مجلس درگذشت مرحوم عسگراولادی را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت اسدالله عسگراولادی را تسلیت گفت.(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
شمال نیوز : محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که حضور ناطق‌نوری می‌تواند برای جبهه اصولگرایی بسیار مفید باشد. برای بررسی ابعاد مختلف بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست دقایقی را .... فعال سیاسی اصولگرا : با صدای بلند می‌گوییم که آقای ناطق همواره اصولگرا بوده و هست/ اصلاح‌طلبان خود را به ناطق نچسبانند
شمال نیوز : محسن کوهکن، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که حضور ناطق‌نوری می‌تواند برای جبهه اصولگرایی بسیار مفید باشد. برای بررسی ابعاد مختلف بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست دقایقی را ....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود..... پورمحمدی: اگر مجلس یازدهم مانند مجلس دهم باشد مردم خسارت خواهند دید
شمال نیوز : این فعال سیاسی ادامه داد: نظرات خودم را در اولین جلسات دولت به آقای روحانی در این حوزه اعلام کردم ولی تفکر محافظه‌کاری نگذاشت تا این موضوع توسط رئیس‌جمهور اصلاح شود.....(ادامه)
آقای بطحایی و آقای ربیعی حتما با این ضرب‌المثل آشنایند و چه بسا بارها به کار برده‌اند که «سیلیِ نقد به از حلوای نسیه». حالا حکایت جامۀ وزارت از تن به در کردن است به قصد پوشیدن پیراهن ... وزارتِ «نقد» را به هوای وکالتِ «نسیه» رها کردن؟!
آقای بطحایی و آقای ربیعی حتما با این ضرب‌المثل آشنایند و چه بسا بارها به کار برده‌اند که «سیلیِ نقد به از حلوای نسیه». حالا حکایت جامۀ وزارت از تن به در کردن است به قصد پوشیدن پیراهن ...(ادامه)
شمال نیوز  : انتخابات هم در این کشور حکایتی شده؛ هربار که صحبتش به میان می‌آید اول حرکتِ چراغ خاموش جناح‌ها بعد هم قیل و قال گوش‌خراششان  همه آفاق را پر می‌کند تا اینکه قدرت‌نمایی‌ها و وزن کشی‌ها به پایان برسد. ..... چه کسی حرف آخر را در جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی خواهد زد؟
شمال نیوز : انتخابات هم در این کشور حکایتی شده؛ هربار که صحبتش به میان می‌آید اول حرکتِ چراغ خاموش جناح‌ها بعد هم قیل و قال گوش‌خراششان همه آفاق را پر می‌کند تا اینکه قدرت‌نمایی‌ها و وزن کشی‌ها به پایان برسد. .....(ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود..... « علی اکبر ناطق‌ نوری » تولیت آستان قدس رضوی می‌شود؟
شمال نیوز : نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.....(ادامه)
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بامداد امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درگذشت
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بامداد امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
عکس: پوشش متفاوت سرلشکر فیروزآبادی
پنجمین سالگرد مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی در موسسه شهدای موتلفه با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.(ادامه)
کاندیداهایِ شکست خورده، در صف ورود به پاستور
با پایان یافتن هر انتخاباتی، تنها چند ماه فاصله لازم است تا احزاب و گروه‌های سیاسی به این فکر بیفتند که در کدام انتخابات پیش رو، کدامیک از مهره‌های خود را رو کنند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.