.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است. این جانباز ارتشی مدت‌ها شهید بود
دفاع مقدس پر از رویدادها و انسان‌هایی است که هنوز بسیاری از آنها ناگفته باقی مانده؛ یکی از این ماجراها روایت جانبازی یک سرهنگ ارتش است که علی رغم آنکه اسم او در لیست شهدا بوده؛ تا زمان درگذشتش سخنی از مجروحیتش به میان نیاورده است.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت ۳۵۰ مبلغ طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان استان خبر داد. فعالیت ۳۵۰ مبلغ طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت ۳۵۰ مبلغ طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
همزمان با ایام عزاداری دهه اول فاطمیه پرچم عزای فاطمی امروز، یکشنبه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد. پرچم عزای فاطمی بر فراز گنبد امام رضا(ع) برافراشته شد
همزمان با ایام عزاداری دهه اول فاطمیه پرچم عزای فاطمی امروز، یکشنبه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد. حر انقلاب چگونه تیرباران شد؟
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید حامی مکتب ولایت باشیم، گفت: ابراز محبت به اهل بیت سبب تقویت ایمان می شود.

مراسم عزاداری موکب مازندرانی ها در مشهد با حضور نماینده ولی فقیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید حامی مکتب ولایت باشیم، گفت: ابراز محبت به اهل بیت سبب تقویت ایمان می شود. (ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است. اطاعت از ولایت نشانه محبت به اهل بیت (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است.(ادامه)
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد.

دیار علویان غرق در ماتم و عزا/ طنین نوای «لبیک یا رسول الله»
مراسم عزاداری همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مازندران برگزار شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۸ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رهبر انقلاب در مراسم عزاداری اربعین حسینی دانشجویان و سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی پرداخته‌اند.(ادامه)
رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید. اگر استقامت کردید قله را فتح خواهید کرد | شما می‌توانید مایه‌ امید باشید | همانند راهپیمایی اربعین راه معنویت و حاکمیت توحید را طی کنید/ همیشه حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید(خبر)
رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید.(ادامه)
عکسی از گفتگوی خصوصی رهبر انقلاب با مداح معروف
خبرگزاری دانشجو عکسی از گفتگوی رهبر انقلاب با میثم مطیعی پس از عزاداری روز اربعین را منتشر کرد .(ادامه)
محمدرضا بذری مداح اهل بیت روضه حضرت علی اکبر (ع) را با گویش مازندرانی در موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا اجرا کرد.

فیلم/ روضه خوانی با گویش مازندرانی در کربلا
محمدرضا بذری مداح اهل بیت روضه حضرت علی اکبر (ع) را با گویش مازندرانی در موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا اجرا کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار تصاویر حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در حسینیه امام خمینی (ره) و اهدای پیراهن این تیم به رهبر انقلاب را منتشر کرده است. اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال نوجوانان به رهبر انقلاب
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار تصاویر حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در حسینیه امام خمینی (ره) و اهدای پیراهن این تیم به رهبر انقلاب را منتشر کرده است.(ادامه)
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند. عملیات شب گذشته تکفیری‌ها در شیراز از نظر امنیتی چه معنایی دارد؟
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند.(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
حضور دشمن برای ما فرصت‌ساز شد/ نزدیک‌تر شدن آنها به ما در منطقه، شکوفایی استعدادهای ما را رقم زد/ ما امروز تولیدکننده قدرت هستیم و نه مصرف‌کننده/ شعاع تأثیر نیروی دریای سپاه و ارتش هر نقطه از اقیانوس‌ها است ....(خبر)
(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
مداحی که در دسته عزاداری با قرائت ابیاتی موجب تشویش اذهان عمومی و وهن عزداری اباعبدالله الحسین شده بود دستگیر شد. یک مداح با دستور قضایی بازداشت شد + جزئیات
مداحی که در دسته عزاداری با قرائت ابیاتی موجب تشویش اذهان عمومی و وهن عزداری اباعبدالله الحسین شده بود دستگیر شد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. تخریب اشخاص و نهاد‌ها در دستور کار دشمن است؛ هر روز یک شایعه را برای شخصی درست می‌کنند و آن را نشر می‌دهند / هدف شان ایجاد شبهه و تفرقه میان مردم و مسئولان و قواست / باید میان خودی و غیرخودی تمییز قائل شویم / بر مقابله قاطعانه با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند، اهتمام و تاکید داریم(خبر)
رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ی گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستور کار‌های این دوره قوه قضاییه می‌باشد گفت: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده بخصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه اقشار و طبقات مختلف مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند. (ادامه)
سلبریتی‌هایی که در زمانش خفه می‌شوند!
(ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید. آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های "  پست یافته "  روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور  خبر داد .

برپایی پایگاه‌های " پست یافته "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های " پست یافته " روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور خبر داد . (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۷ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عزاداری عاشورای حسینی و رشد مصرف برق در سراسر کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.