.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد. قیمت‌گذاری خودروهای برقی آزاد شد
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد.(ادامه)
توافق متکی و ذوالنوری بر سر کرسی ریاست مجلس
حاجی دلیگانی درباره گزینه‌های ریاست مجلس گفت: در میان افراد شاخص آقای قالیباف مطرح هستند. آقای ذوالنوری نیز از همان اول اعلام کردند که اقدام خواهند کرد. آقای متکی نیز خودشان را مطرح کرده اند. بین آقای متکی و ذوالنور یک توافقی حدود یک هفته پیش به عمل آمده که ظاهراً از ۶۰ یا ۷۰ نماینده استمزاج کنند که کدام یک‌شان درصحنه باقی بماند.(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
رقیب چینی لندکروزر با ۹۴۰ اسب‌بخار قدرت به میدان آمد /عکس
فانگ چنگ بائو بائو ۸ یا همان لئوپارد ۸ با همین نام طویل و عجیب‌وغریب، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر محسوب می‌شود. برخی از مشخصات کلیدی این خودرو به‌تازگی اعلام شده است.(ادامه)
با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی وارداتی عرضه شده به ۳ دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی ۳ خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد. قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی وارداتی عرضه شده به ۳ دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی ۳ خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.(ادامه)
فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از امروز یکشنبه اکران آنلاین می‌شود. اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از امروز یکشنبه اکران آنلاین می‌شود.(ادامه)
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. اولین واکنش دولت به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف /۸ پاسخ معاون پارلمانی به انتقادات رئیس مجلس
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.(ادامه)
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد. بازار لاستیک ترمز برید
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد.(ادامه)
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی فروش گوسفند با کارت ملی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است. فروش گوسفند با کارت ملی!
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی فروش گوسفند با کارت ملی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.(ادامه)
شمال نیوز : کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد. لازم بذکر است این طرح از ۲۹ فروردین ماه در نمایندگی عرب خزائلی - کیلومتر 10 جاده ساری به نکا - جنب هتل بادله آغاز شد . شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد+ جزئیات فروش در مازندران
شمال نیوز : کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد. لازم بذکر است این طرح از ۲۹ فروردین ماه در نمایندگی عرب خزائلی - کیلومتر 10 جاده ساری به نکا - جنب هتل بادله آغاز شد .(ادامه)
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود. ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد. فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند. وداع خودروی محبوب ایرانی‌ها با بازار در ۱۴۰۳/ گزینه جایگزین ایران‌خودرو برای متقاضیان چیست؟+ نمودار
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند.(ادامه)
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو فعالیت داروخانه‌ها بدون حضور مسئول فنی را غیرمجاز عنوان کرد. از این داروخانه ها دارو نخرید!
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو فعالیت داروخانه‌ها بدون حضور مسئول فنی را غیرمجاز عنوان کرد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد. بانک ملت، مالک پرسپولیس شد
بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد. عکس/ اولین شورلت ایران که به بازار عرضه شد!
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 259 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.342 seconds.