.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد. نماز جماعت در کشور ما ورشکسته و در حال رسیدن به آخر خط است !
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.(ادامه)
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد. رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.(ادامه)
تصاویر ۳ چهره اصلاح طلب به همراه همسرانشان، پای صندوق رأی
چهره های سرشناس سیاسی چون عبدالناصر همتی، محمدرضا عارف و محمود واعظی به همراه همسران خود پای صندوق های رای حضور یافتند.(ادامه)
پزشکان ایرانی در ادامه پویش #نسخه_حضور مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند. پزشکان ایرانی: همه با هم برای سازندگی ایران رأی می‌دهیم
پزشکان ایرانی در ادامه پویش #نسخه_حضور مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ... فهرست تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه آمل اعلام شد
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ...(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎ رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مازندران منصوب شدند
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند. عارف رأی نیاورد، محسن رضایی مجوز گرفت / اعضای جدید هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را بشناسید
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.(ادامه)
آغاز فعالیت زودهنگام ستاد انتخاباتی دولت روحانی
(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف از هیات جذب این دانشگاه استعفا داد. عارف از هیات جذب دانشگاه شریف استعفا داد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف از هیات جذب این دانشگاه استعفا داد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد. اعلام اسامی برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ بدون حضور مازندرانی ها !
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند. تلاش برای استعفا دادن نکونام!
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.(ادامه)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد. اگر بهشتی در میان ما بود!(يادداشت)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد.(ادامه)
ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده/ هیچ کسی امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ما جلوگیری کند/ امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ماست / ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود. رهبر انقلاب: حفظ یاد شهید و شهیدپرور جهاد است/ یاد سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود
باید با شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود.(ادامه)

اگر خطای پنالتی عارف غلامی در دقیقه ۱۹ بازی با نساجی اعلام می‌شد، معلوم نبود چه سرنوشتی برای این بازی رقم می‌خورد و عجیب اینکه عارف با وجود سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران، هنوز دست و پایش در محوطه جریمه خودی مبتدیانه کار می‌کند. پیروزی استقلال با چهار گل بر نساجی بحران‌زده باعث شد همگان این پیروزی پرگل را ببینند و تمجید کنند و کمتر کسی روی نقاط ضعف آبی‌پوشان در این دیدار زوم کند! 3 عاملی که می‌تواند باعث ناکامی استقلال در فینال شود
اگر خطای پنالتی عارف غلامی در دقیقه ۱۹ بازی با نساجی اعلام می‌شد، معلوم نبود چه سرنوشتی برای این بازی رقم می‌خورد و عجیب اینکه عارف با وجود سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران، هنوز دست و پایش در محوطه جریمه خودی مبتدیانه کار می‌کند. پیروزی استقلال با چهار گل بر نساجی بحران‌زده باعث شد همگان این پیروزی پرگل را ببینند و تمجید کنند و کمتر کسی روی نقاط ضعف آبی‌پوشان در این دیدار زوم کند!(ادامه)
شمال نیوز: تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد.

گلباران شاگردان ساپینتو پیش از فینال جام حذفی/ فینال؛ ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی
شمال نیوز: تیم استقلال با پیروزی پرگل برابر نساجی در ورزشگاه آزادی به فینال جام حذفی صعود کرد. (ادامه)
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی
تیم فوتبال استقلال تهران امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در نیمه‌نهایی جام‌حذفی میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود.(ادامه)
آزادراه تهران-پردیس به دلیل ریزش ترانشه در محدوده تونل شماره ۴ این آزادراه مسدود شد. آزادراه تهران-پردیس مسدود شد
آزادراه تهران-پردیس به دلیل ریزش ترانشه در محدوده تونل شماره ۴ این آزادراه مسدود شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 59 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.